حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ویوو اپکس ۲۰۲۰ رسما مشخص شد: ۴ اسفند ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ویوو

مدتی است که درباره ویوو اپکس ۲۰۲۰ صحبت هایی شنیده ایم. این دستگاه می تواند یک گوشی مفهومی جذاب برای طرفداران موبایل های خاص باشد. امشب تاریخ معرفی ویوو اپکس ۲۰۲۰ رسما مشخص شد و ۴ اسفند ۹۸ برای آن خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی ویوو اپکس ۲۰۲۰

تاریخ معرفی ویوو اپکس ۲۰۲۰

تاریخ معرفی ویوو اپکس ۲۰۲۰

شرکت Vivo سومین تلفن هوشمند مفهومی خود را از سری APEX در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ در بارسلونا به نمایش خواهد گذاشت.

محصولات سری APEX معمولا جدیدترین نوآوری‌های شرکت Vivo را به منصه ظهور می‌رسانند. البته از میان دو نسل قبلی این گوشی‌ها، فقط نسل اول که با دوربین سلفی پاپ‌آپ و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش معرفی شد، به عنوان محصولات مصرفی در موبایلی تحت عنوان Vivo NEX در دسترس مشتریان قرار گرفت.

نسل دوم APEX فاقد هر گونه درگاه بود و از ناحیه بزرگ‌تری برای حسگر اثر انگشت استفاده می‌کرد، اما هیچ‌گاه به طور عمومی به بازار عرضه نشد. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره نسل سوم این گوشی در دسترس نیست و پوستر آن صرفا ما را به مراسم مربوطه دعوت می‌کند.

ویوو اپکس ۲۰۱۹ با پشتیبانی از 5G بدون دوربین سلفی، پورت و دکمه ای رسما معرفی شد

شرکت Vivo یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی BBK Electronics است که به طراحی تلفن‌های هوشمند منحصر به فرد خود شهرت دارد. این شرکت هر چند وقت یک‌بار دستگاه‌های خاصی را معرفی می‌کند که ویژگی‌های یکتایی دارند؛ برای مثال Vivo X5 Max ظریف‌ترین تلفن هوشمند دنیا با ضخامت ۴.۷۵ میلی متر بود، Vivo X20 Plus UD اولین موبایلی بود که از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می‌کرد، و Vivo Apex هم اولین تلفن بازار با دوربین پاپ‌آپ بود.

حالا زمان زیادی تا شروع MWC 2020 باقی نمانده و این شرکت دعوت‌نامه مراسم خود را با عبارت Empower the next منتشر کرده است. فعلا مشخص نیست که هدف دقیق Vivo برای کنگره جهانی موبایل امسال چیست، شاید شاهد موبایلی با دوربین زیر نمایشگر باشیم یا از سیستم زوم هیبریدی جدیدی رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ویوو اپکس ۲۰۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

دوستان خواستم نکته ای را روشن کنم

چون
خیلی ها فکر میکنن سنسور دوربین ردمی نوت۸ gm2 سامسونگ هست در حالی که سنسور همون سنسور ردمی نوت ۷ یا سنسور gm1 هست

Mahdi

چنگی به دل نمیزد دوربینش

Amir galaxy

اوه اوه چه شود

Afson

احتمالا دوربین زیر نمایشگر شاخص ترین نوآوری اش باشه

Milad7

بدک نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)