حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افت ۵۸ درصدی درآمد اچ تی سی نسبت به سال ۲۰۱۸

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، عملکرد تجاری شرکت ها

اچ تی سی یک برند شناخته شده در دنیای موبایل است که اولین دستگاه اندرویدی نیز با همکاری این شرکت و گوگل تولید شد. این روزها اما آنها با بازار به‌روز نشده‌اند و اوضاع برای تایوانی ها خوب نیست. این موضوع همچنان ادامه دارد و افت ۵۸ درصدی درآمد اچ تی سی نسبت به سال ۲۰۱۸ را شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افت ۵۸ درصدی درآمد اچ تی سی

اچ تی سی

اچ تی سی

طی آخرین گزارشاتی که شرکت HTC منتشر کرده میزان درآمد سالیانه این شرکت به نسبت سال 2018 در حدود 58 درصد نزول داشته است. شما می‌توانید وضعیت بد این شرکت را با مقایسه این آمار با سال 2017 نیز در نظر بگیرید که نزولی 87 درصدی را نشان می‌دهد.

بنا بر گزارشی که XDA منتشر کرده است پروژه ظاهراً جذاب HTC Elevate که برای ارتباط هر چه بیشتر کاربران با شرکت و در جریان قرار گرفتن در جهت استفاده بیشتر از منابع شرکت بوده رسماً به پایان خط رسیده و تعداد کاربرانی که هنوز در آن عضویت داشته و فعالیت می‌کنند در حال نزدیک شدن به عدد صفر است.

همچنین HTC در معرفی محصولات خود بسیار بد و با نگاهی دور از بازار عمل کرده است. عرضه گوشی‌های میان‌رده‌ای که قیمت‌های بالا، سخت‌افزار ضعیف، باتری نه چندان قدرتمند و ظاهری ساده و معمولی دارند را می‌توان از مهمترین عواملی دانست که HTC را در بازار گوشی‌های هوشمند عزلت‌نشین کرده و دیگر هیچ‌کسی در این حوزه روی HTC حساب خاصی برای نوآوری و موفقیت باز نمی‌کند.

با توجه به گزارشات منتشر شده ظاهراً تنها بخش‌های سود ده شرکت، بخش واقعیت مجازی با هدست‌های HTC Vive و گوشی‌های هوشمند رمزگذاری شده و مبتنی بر بلاک‌چین سری Exodus هستند که البته آنها نیز عرضه بسیار محدودی دارند.

در نهایت باید گفت اگر این شرکت خوش سابقه تایوانی قصد ادامه فعالیت در بازار را دارد باید انقلابی بزرگ را به خود دیده و تغییر نگرش اساسی داشته باشد و در غیر این صورت شاید تا سال آینده اثری از HTC به عنوان تولیدکننده در بازار گوشی‌های هوشمند نباشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تایوانی ها چه زمانی تسلیم شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

یه خبر دسته اول…
سال 2019 اولین برند کی از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده کرده بود؟!
سال 2020 همون برند اولین دوربین 256! مگاپیکسلی رو بکار میگیره…
قیمتا رو ببرید روی محدوده 1000 دلار😂

m.b

comment image
اینم فرستادم بدونید زیادم دور نیست😅😬

Amir galaxy

نمیزارن از همین ۱۰۸ لذت ببریم درجا میرن ۲۵۶…
عه😅

m.b

تا اون بیاد دیگه هر دو نوع 108 بکار رفته…

The Destroyer

میکس ۴ یا شایدم ۵؟
یا یه سری جدید کلا؟
یا شایدم میکس بتا یا میکس آلفا ۲؟

m.b

دارم به اون پوستر mi 10 pro فکر میکنم…
چرا دایره به اون بزرگی رو برای اون یک دوربین بالا در نظر گرفته بود؟! 🤔

Dr.Nazer

یه مدت دیگه لی جون چشم کارمنداشو در میاره میذاره جا دوربین گوشیاش…😂🤦‍♂️

Amir galaxy

چه بد😑

japan

اچ تی سی باید کار شیاعومی رو بکنه قیمت خیلی کم در مقابل تبلیغات داخل محصول

Milad7

اچ تی سی دوست داشتنی واقعا حیف شد…

Milad7

یادش بخیر M8 غولی بود در زمان خودش

Shiral

تازه همین که ۵۸ درصد بیشتر افت نکرده خیلیه.هیچوقت تجربه hd1 رو فراموش نمیکنم شیک ترین گوشی ها رو میزد.تا زمانیکه اچ تی سی و ال جی و سونی طراحی شوند رو مطابق ذائقه مشتری تغییر ندن و بخوان قیمت مشابه برندهای پرفروش روز مثل سامسونگ و هواوی و آیفون داشته باشند آش همین آشه و کاسه همون.نه تنها پیشرفتی نمی‌کنند بلکه وسط این همه برند چینی غول خوش کیفیت و خوش قیمت هم هضم میشن.به اون بالارده ها که عمرا برسند حالا حالا ها مگر انقلابی صورت بگیره و مدیریتشان کار عجیبی بکنند

Chalton

حیف این برند که داره فقط ضرر میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)