حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش سود سامسونگ در چارک پایانی سال ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

بر اساس گزارش مربوط به درآمد سامسونگ در چارک پایانی سال ۲۰۱۹ این شرکت مجددا افت محسوسی را در میزان سود عملیاتی و درآمد حاصل از فروش محصولات خود تجربه کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره کاهش سود سامسونگ در چارک پایانی سال ۲۰۱۹ صحبت کنیم.

کاهش سود سامسونگ

کاهش سود سامسونگ

کاهش سود سامسونگ

طبق آماری که اخیرا از میزان فروش و سود عملیاتی شرکت سامسونگ منتشر شده، انتظار می‌رود سود عملیاتی این شرکت با افتی ۳۰ درصدی مواجه شود، در حالی که میزان درآمد حاصل از فروش محصولات تقریبا ثابت بماند.

با مقایسه آمار و ارقام جدید با سه ماه سوم سال ۲۰۱۹، می‌بینیم که درآمد حاصل از فروش محصولات سامسونگ ۶.۵ درصد افت داشته اما سود عملیاتی این شرکت با افتی ۹ درصدی مواجه شد.

سامسونگ معمولا جزئیات دقیق فروش محصولات خود را به همراه درآمد حاصل از آن‌ها، یک ماه بعد از هر سه ماه ارائه می‌کند. بنابراین باید اندکی منتظر بمانیم تا ببینیم در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۹، دقیقا چه محصولی باعث چنین افت محسوسی در بخش سود عملیاتی سامسونگ شده است.

هفته گذشته سامسونگ دو نسخه از پرچم‌داران مقرون به صرفه خود را از خانواده‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ تحت عنوان گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت معرفی کرد. محصولاتی که قیمت کمتری به نسبت پرچم‌داران هم نام خود دارند و با هدف تنوع هرچه بیشتر محصولات بالارده سامسونگ روانه بازار خواهند شد.

گلکسی نوت ۱۰ لایت

گلکسی نوت ۱۰ لایت

سامسونگ اکنون که در صدر برترین تولیدکننده گوشی‌ هوشمند قرار دارد، خطر جدی هواوی و اپل را که دو تا از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند، پشت سر خود حس می‌کند. این شرکت تاکنون هر اقدامی را که باید صورت می‌گرفت را انجام داد.

از تنوع قیمتی گرفته تا تنوع محصولات، در هر محدوده و با هر سلیقه‌ای که باشید، سامسونگ در آن بخش گوشی هوشمندی برای ارائه در اختیار دارد. اما اینکه با چنین سیاستی باز هم در مسیر رشد قرار نگرفته می‌تواند چالشی جدی برای مدیران این شرکت در سال پیش رو باشد.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ چیست؟ مشخصا آنها تلاش در حفظ سهم بازار دارند.

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ALiKiNG

الهی شکرررررررررررررر🙅‍♂️🙅‍♂️🙅‍♂️🙅‍♂️
#اینو چی میگی؟
#قهوه دوست داری؟
#قهوه ای چطور؟
#mi 9 سی پی یو سوخته واقعی

Aпɢεʟ

خوبه چه بهتر 🤭

_V_

:-/

Dr. DIM

چالتونگ افتاد تو چاله

Farcry

خب واقعا توی دنیای اندروید با وجود گوشی های فوق العاده خوش قیمت چینی که علاوه بر قیمت کمتر حتی در مواردی بهتر از گوشی های سامسونگ هستن ( در چهار گروه پایین رده و میان رده و بالارده و پرچمدار ) سامسونگ شرایط عالی از لحاظ درآمدی توی بخش موبایل نداره. بحث اپل هم فرق میکنه و با همون گوشی های رده پرچمدارش توی بازار هدف، شرایط خودش رو ثابت نگه میداره و بالاترین فروش گوشی پرچمدار و بالاترین درآمد رو بدست میاره.درپاقع سود توی فروش گوشی پرچمدار هست و هر شرکتی که میخواد درآمد بالایی بدست بیاره باید روی فروش گوشی پرچمدارش سرمایه گذاری بکنه.

_V_

یعنی خوشم میاد بعضیا نه تنها به قرار خودشون پایبند نیستن بلکه زئاده روی هم میکنن و توقع واکنش ندارن

بدتر از اونا کسایی ان ک مثبت میدن بهشون،متاسفم برای همشون….

________________________________

با نگاه کردن به آمار می فهمید سامسونگ دقیقا مثل سال گذشته درآمد داشته و میزان خیلی کم تفاوت،
ولی سودش کم شده!…

خب این یه معنی میده، کاهش سود کشیده شده روی محصولات

ALiKiNG

واعظ گروه چالتونیسم رو میگی یا ضد چالتونیسم؟
اخه قراری نزاشتیم🤔
پ.ن:خدایی ی نفر باید ب این بشر یچیز بگه دیگه خیلی فکر نکنه رند و زرنگه

_V_

😓😐🧼

یه بنده خدای دیگه رو گفتم با گروهی نبودم،، با خودش و حامیاش بودم،،این گزینه ها نیست

Farcry

خب زده ۶ درصد افت داشته.بیا منطقی باشیم سامسونگ توی گوشی های میان رده و پایین رده نسبت به گوشی های چینی قیمت بالاتر و امکانات کمتری داره.ولی خب بله توی گوشی پرچمدار اگر بحث قیمت نباشه خوب عمل کرده.همین شرایط برای اپل هم هست ولی خب اپل گوشی میان رده نداره که فروشش کم بشه.اگر هم فروشش کم بشه به خاطر اینه که گوشی های چینی ۴۰۰-۳۰۰ دلاری هم امروزه امکانات خیلی زیادی دارن و اکثر کابر ها هم هیچ کمبودی با اون ها حس نمیکنن. البته این مورد به صورت کلی روی گوشی های رده پرچمدار همه شرکت ها تاثیر میزاره و فقط مختص اپل نیست.

Chalton

تیتر خبر که مشکل داره به کنار،وقتی هنوز خود شرکت اعلام نکرده همه این خبر ها شایعه ای بیش نیست و دروغ برای تبلیغات.

Chalton

وقتی یک گوشی شیائومی به‌خصوص در بخش بالا رده آن را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است زیرا می‌داند اکثر مشتریان در همان لحظه نخست به‌دست گرفتن یک اسمارت‌فون، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، این شما هستید که باید تاوان بدهید! چه تاوانی؟ ضعیف بودن بدنه و خسارت دیدن بیش از حد آن در مقابل ضربات وارد شده! خوب به‌خاطر دارم که زمانی یکی از پرچم‌داران این کمپانی (شیائومی) را برای مدتی به عنوان گوشی اصلی‌ام انتخاب کردم. در ابتدا، فرم خوش دست بدنه و ظاهر زیبای شیشه‌ای و فلزی‌اش حسابی برایم جذاب بود.

با خودم فکر می‌کردم که چگونه ممکن است یک پرچم‌دار با چنین قیمت مناسبی عرضه شود. طبق عادت همیشگی، برای گوشی قاب و کاوری نگرفتم و برای همین چندباری گوشی از دستم و یا از روی میزی افتاد! پس از هر بار افتادن و وارسی گوشی، متوجه می‌شدم که ساختار بدنه در مقایسه با رقبا بسیار ضعیف‌تر است. به سرعت دچار فرو رفتگی و آسیب می‌شود و حتی یک بار با ضربه‌ای نه چندان محکم، درب پشتی از بدنه جدا شد! در آنجا بود که فهمیدم هیچ ارزانی، بی‌دلیل نیست!

ALiKiNG

“در پشت گوشی باز شد”
با فرض راست بودن حرفت
با فرض من در آوردی نبودنش
و با فرض اینکه دوباره از دنده جفنگیاتت بلند نشده باشی

رفتی خاطره از زمان بچگیات آوردی؟!
تو سه سال گذشته اصن ی گوشی زده ک در پشتش باز شه لعنتی؟!
خب اگه اینطوریه ک ترکیدن نوت ۷ و خط افتادن رو صفحه اس ۷ اج و خراب شدن باتری آ۷ ۲۰۱۶ و داغ کردن و اثر انگشت خنگ آ۵۰ و جدا شدن لوگو سام و صفحه شکننده فولد و بدنه پلاستیک بازیافتی تا پرچمدار با کیفیت اس۵ و قرمز نارنجی گوشیای سابقش و و و و . . . .
بازم بگم؟
#قهوه دوست داری؟
#mi 9 سی پی یو سوخته واقعی

H.f

دوست عزیز aliking با این ترول بحث کردن فایده نداره رفته یه مطلب از زمان سخت کودکیش که در کلاس های …. شرکت میکرده آورده یعنی دیگه دستش به جایی بند نیست از گذشته مطلب میاره چون شیا مثل سام نیست که هرروز یه گندی ازش دربیاد

H.f

انگل این قدر تکرار مکررات نکن

Mohammad 13759

گلکسی نوت ۷ تو دست کاربر آتیش می گرفت چندین نفر رو فرستاد بیمارستان و s10 5g رومیزه ناگهان اتیش میگیره کند بودن بیش از حد s5 وs6و s7 بعد از یک سال استفاده تا الان از برند های چینی این مشکلات گزارش نشده 30 سالته و یک دروغگو به تمام عیار هستی اگه شیائومی اشغاله تو هند و اروپا دوساله داره فضایی فروش میکنه و شاید امسال جایگاه اپل رو در فروش جهانی بگیره و برود برای زیر کردن هواوی و سامسونگ جونت

Milad7

عالیست 😛

Afson

نابود بشه سامسونگ حدالقل از دست این چالتون دیوانه خلاص بشیم 😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😂شوخی بود البته .خب سود آوری کمپانی مثل سامسونگ مثل سابق دیگه نمیشه .هم رقبای بشدت قدرتمندی دارن رقابت میکنن هم کاربران دیگه هزینه هزار دلاری رو جایز نمیدونن .هرچند بخت با سامسونگ هنوز یار هست و هواوی تحریم شد و برند های چینی هنوز این دست و اون دست میکنن واسه وارد شدن به اروپا و آمریکا شمالی و جنوبی .در هر صورت من آینده رو اگر چینی ها وارد این بازار ها بشن واسه سامسونگ نابودی میبینم .احتمالا نمیتونه رقابت کنه .هرچند هنوز دیر نیست و می‌تونه میانرده هاش رو هر کدوم دویست دلار ارزون تر کنه😁مثلا ای۵۱ قیمت بشه۱۷۰ دلار ۷۱ بشه ۲۵۰ دلار 😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)