حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب ال جی جی ۹ طراحی لو رفته آن را تایید می کند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

پنج روز پیش بود که در ترنجی به ال جی جی ۹ (LG G9) سلام کردیم و دیدیم جک ۳.۵ میلی متری هنوز اینجاست. امشب اما قاب ال جی جی ۹ طراحی لو رفته آن را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب ال جی جی ۹

قاب ال جی جی ۹

قاب ال جی جی ۹

می دانیم که ال جی جی ۹ (LG G9) احتمالا می تواند بخش موبایل این شرکت را نجات بدهد. این پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ ال جی می تواند یکی از دستگاه های تاثیرگذار بازار باشد البته اگر کره‌ای ها حساب شده عمل کنند.

امروز تصاویر از قاب ال جی G9 منتشر شده که طراحی کلی آن را نشان می دهد. این از نظر ما یک طراحی ساده است که آن چنان که باید در شان یک پرچمدار نیست اما به هر حال نمی توان هم گفت که ایراد بزرگی دارد. حاشیه ها آنقدر کم نیستند و ال جی همچنان به استفاده از یک ناچ قطره ای برای دوربین روی آورده است.

دوربین اصلی چهارگانه است و ال جی اصالت خود را برای طراحی قاب آن حفظ کرده است. قاب مستطیلی افقی دوربین چهارگانه ال جی جی ۹ کشیده است و در انتهای سمت چپ خود لنز بزرگی را نشان می دهد. این شاید یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد و شاید هم نه!

ال جی جی ۹

ال جی جی ۹

به نظر می رسد اینجا یک بازگشت دیگر نسبت به طراحی ال جی جی ۸ می بینیم و آن برجستگی دوربین است. البته با توجه به پیشرفت اپتیکی مورد انتظار در دوربین ال جی G9 می تواند منطقی باشد.

حضور جک ۳.۵ میلی متری صدا اینجا هم دوباره تایید می شود. جک ۳.۵ میلی متری هنوز روی لبه پایین پرچمدار ال جی وجود دارد و این آخرین پناهگاه کاربران وفادار به آن است. دکمه های فیزیکی روی لبه های دستگاه دیده می شود و مانند شایعات دیگر دستگاه ها انتظار می رود بدون دکمه فیزیکی معرفی شوند، نیست.

جک ۳.۵ میلی متری هنوز روی لبه پایین پرچمدار ال جی وجود دارد و این آخرین پناهگاه کاربران وفادار به آن است. دکمه های فیزیکی روی لبه های دستگاه دیده می شود و مانند شایعات دیگر دستگاه ها انتظار می رود بدون دکمه فیزیکی معرفی شوند، نیست.

ال جی جی ۹

نظر شما درباره طراحی ال جی جی ۹ احتمالی چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اینکه شکل اس دهه 😐

Milad7

حاشیه های صفحه نمایش همچنان زیادن….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)