حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۰ قابلیت پایش سلامت باتری را خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بر اساس اطلاعات لو رفته از رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ می توان موارد جالبی درباره گلکسی اس ۲۰ و گلکسی فولد ۲ را متوجه شد. مثلا اینکه گلکسی اس ۲۰ قابلیت پایش سلامت باتری را خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات شارژ سریع گلکسی فولد ۲

سامسونگ قصد دارد تا در ۲۲ بهمن ۹۸ از سری گلکسی S11 یا همان گلکسی S20 و همینطور از نسل جدید گوشی های انعطاف پذیر خود یعنی گلکسی فولد 2 رونمایی کند. سری گلکسی S جدید جایگزین گوشی های S10 فعلی خواهند شد و اینطور که پیداست، ویژگی های جدیدی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

همانطور که می دانید، هنوز اطلاعات چندان زیادی درباره گلکسی فولد 2 منتشر نشده؛ با این حال تصاویر مختلفی از کدهای One UI 2.0 به فضای مجازی راه یافته که مشخصات مربوط به فرایند شارژ این محصول را تا حدودی برای ما مشخص می کند. ظاهرا فولد 2 توانایی پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی را دارد و در صورت تمایل کاربر، از شارژ فوق سریع 45 وات نیز پشتیبانی می کند.

مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۰

اما این تمام ماجرا نیست. کدهای One UI مشخصات مربوط به سیستم دوربین سری گلکسی S20 را نیز برای ما آشکار کرده اند. حال می دانیم که این محصول به قابلیت Director View مجهز شده که کاربر از طریق آن می تواند مناظر و سوژه های عکاسی را کادربندی کرده و یا آن ها را به صورت دستی یا خودکار ردیابی کند.

همچنین سامسونگ ویژگی جدیدی به نام Single Take Photo را نیز به گلکسی S20 اضافه کرده که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و مخصوص ثبت تصاویر و ویدیوهای کوتاه است. این ویژگی شباهت زیادی با حالت Photobooth گوگل دارد. ظاهرا دارندگان گلکسی S20 قادر خواهند بود تا هنگام تصویربرداری، اندازه دیافراگم، میزان نوردهی و درجه رنگ را کنترل کنند.

در پایان باید بگوییم که سامسونگ چهار حالت بوکه مختلف به نام های آرتیفای، مونو، ساید لایت و وینتیج را نیز به سیستم دوربین گلکسی اس ۲۰ اضافه کرده است. سری جدید S از ویژگی مهم دیگری نیز بهره می برد و آن تعقیب و پیگیری میزان سلامت باتری است. بدین ترتیب کاربران می توانند به سادگی از زمان مناسب برای تعویض باتری آگاه شده و طول عمر اسمارت فون خود را افزایش دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۰ و گلکسی فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

خیلی قابلیت خوبیه ولی برای یکی مثل من زجر آوره، چون زمان مرگ گوشیو به چشم میبینی، 😂😂از نظر من گوشی پلمپ به هر طریقی باز شه یعنی دیگه مرده

User

زیاد سخت نگیر گوشیو میخری که ازش استفاده کنی و لذت ببری نه این که هی مراقبش باشی عمر باتریش کم بشه یا نشه باتری دیر یا زود عمرش تموم میشه پس راحت باش و با گوشیت حال کن.

Milad7

به چشمان خویش دیدم که جانم میرود… 🙁

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

خیلی هم عالی🙆

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

البته از اپل تقلید کردن🤭

Lovers of God

اینطور که مشخصه یه گوشی خیلی خوبه
فقط امیدوارم طراحی پشت گوشی اونی که لو رفته نباشه ،چرا همون طراحی s10plus را استفاده نمیکنه با کمی تغییر ؟؟!!
آخه کجا رفت اون اصالت سامسونگ🥺
من از طراحی note 10+ اصلا خوشم نیومد اینجور که معلومه s20 + از اون هم بد تره 😢

Amir galaxy

منظور خود را از اصالت طراحی سامسونگ با ذکر مثال شرح دهید😑😐👌
ممنان
و همچنین بگین چرا اصالت یه شرکت با این طراحی به باد میره؟

_V_

ممه نان

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

Ish😒

Amir galaxy

😐

_V_

#واعظ_ذوقی

Theend

خیلی خوبه ولی تو خرید و فروش دست دومش با مشکل مواجه می شیم البته اگر مافروشند باشیم در صورت خریدار بودن از سلامت باتری اطمینان پیدا می کنیم

Chalton

فوق‌العاده ای بهترین برند جهان

Milad7

کلا حس خوبی به اس 11 یا 20 یا هر اسم دیگه ای که قراره داشته باشه دارم… امیدوارم نا امیدمون نکنه )

Amir galaxy

هر درصدی که کم میشه یه تیر میزنم به قلب آدم😅

Amir galaxy

میزنه*

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)