حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط پیش فروش سایپا کوییک دو رنگ و تیبا ۲ پلاس نیمه دوم دی ۹۸ با تحویل یکساله

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

یک ماه پیش بود که در ترنجی تیبا ۲ پلاس سایپا را دیدیم. پیش از آن نیز کوییک دورنگ یا کوییک آر را شناختیم. حالا اما شاهد شرایط پیش فروش سایپا کوییک دو رنگ و تیبا ۲ پلاس نیمه دوم دی ۹۸ با تحویل یکساله هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شرایط پیش فروش سایپا کوییک دو رنگ و تیبا ۲ پلاس

با آغاز هفته سوم دی ۹۸ شرکت سایپا فروش محصولاتش را از جمله کوییک آر و تیبا ۲ پلاس آغاز کرده است. در این بخشنامه، خودروهای مورد نظر به صورت پیش فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرند و خریداران می توانند برای تحویل کوییک آر در پایان آبان ۹۹ و تحویل تیبا ۲ پلاس در پایان دی ۹۹ ثبت نام نمایند.

  • ۱- برای ثبت نام کوییک آر به پیش پرداخت ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیاز است.
  • ۲- ثبت نام تیبا ۲ پلاس با ودیعه اولیه ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت نام می شود.

برای هر دو خودرو سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است. تیبا ۲ پلاس با سه رنگ قابل انتخاب در این طرح فروش حضور دارد و کوییک آر را می تواند با ۴ نوع ترکیب رنگ خریداری نمود. با توجه به قوانین مربوط به پیش فروش خودرو، سایپا موظف است که قیمت کوییک آر و تیبا ۲ پلاس را در این طرح فروش، با معیاری متفاوت از فروش با قیمت حاشیه بازار برای مشتریانش محاسبه کند.

لذا قیمت پایه برای این خودروها در نظر گرفته می شود و بهای مصوب رسمی، معیار تکمیل وجه ثبت نام کنندگان خواهد بود. در حال حاضر سایپا قیمت مصوب کوییک آر پارس خودرو را ۶۹ میلیون تومان اعلام کرده است. اما هنوز عدد مشخصی را برای تیبا ۲ پلاس عنوان نکرده و برخی احتمال می دهند که این خودرو با قیمتی نزدیک به ۵۵ تا ۵۷ میلیون تومان به دست مشتریان برسد.

شرایط پیش فروش سایپا تیبا ۲ پلاس دی ۹۸ با تحویل یک ساله

تیبا ۲ پلاس به عنوان نمونه جدید و آپشنال تیبا ۲ یا همان تیبا هاچ بک شناخته می شود و بزودی از اواخر سال جاری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. نمایشگر لمسی، پخش DVD، بلوتوث، رینگ آلومینیومی تراش خورده، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، آینه ها و شیشه های جلو و عقب برقی، باربند تزئینی، کفی سه بعدی، جلو پنجره کرومی، زیرسپر جدید جلو و عقب، دزدگیر تصویری و… از جمله امکانات بیشتر تیبا ۲ پلاس نسبت به نمونه SX معمولی است.

تمام رنگ های کوییک دورنگ یا کوییک R را اینجا ببینید

با توجه به تصاویر منتشر شده از کوییک آر یا کوییک دورنگ هم مشخص است که این هاچ بک کراس تولیدی پارس خودرو از نظر امکانات رفاهی تفاوت خاصی با کوییک دنده ای سایپا ندارد و تنها تمایزهایی مانند رینگ آلومینیومی، تریم داخلی و بدنه دو رنگ در آن دیده می شود.

تیبا ۲ پلاس و کوییک آر (Quik-R) در بحث فنی مانند سایر نسخه ها به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ با قدرت ۸۷ اسب بخار و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور مجهز هستند. این توان توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلوی این دو خودروی اقتصادی خواهد رسید.

نظر شما چیست؟ شرایط پیش فروش سایپا کوییک دو رنگ و تیبا ۲ پلاس نیمه دوم دی ۹۸ با تحویل یکساله مناسب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

زشت ترین ماشین دنیا

Amir galaxy

افتضااااح

Milad7

بنجلِ زشت 😐 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)