حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های 5G سامسونگ نیمی از بازار را تصاحب کرده اند

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | سامسونگ، شبکه 5G

سامسونگ چند پرچمدار و یک میان رده 5G دارد که می توانستند به کره ای در فروش مناسب کمک کنند. با پایان سال ۲۰۱۹ گفته می شود که گوشی های 5G سامسونگ نیمی از بازار را تصاحب کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی های 5G سامسونگ

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G

سامسونگ امروز در خبری رسمی اعلام کرد که توانسته در سال ۲۰۱۹ چیزی در حدود ۶.۷ میلیون گوشی 5G را تولید و در بازارهای جهانی به فروش برساند. به این ترتیب می‌توان به لطف این اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، چشم انداز بهتری از میزان فروش گوشی‌های هوشمندی نظیر گلکسی اس 10 5G و همچنین گلکسی نوت 10 5G داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، این شرکت توانسته در سال ۲۰۱۹ در زمینه عرضه گوشی‌های 5G بهتر از انتظارات عمل کند. اگرچه 6.7 میلیون دستگاه در قیاس با مجموعه محصولاتی که هرساله در این حوزه روانه بازار می‌شود ناچیز است، اما بازهم نشان می‌دهد که استقبال کاربران از دستگاه‌های 5G فراتر از انتظارات بوده است. در نمایشگاه IFA 2019 بود که سامسونگ اعلام کرد تاکنون توانسته است دو میلیون دستگاه 5G را در سرتاسر جهان به فروش برساند و انتظار دارد تا پایان سال 2019 این میزان به چهار میلیون دستگاه برسد.

سامسونگ همچنین می گوید که سهم این شرکت از تمامی دستگاه‌های 5G تولید و عرضه شده در سال 2019، چیزی در حدود 53.9 درصد بوده است. به این ترتیب باید بگوییم که در حال حاضر نیمی از بازار دستگاه‌های 5G در اختیار سامسونگ قرار دارد. سامسونگ در سال 2019، پنج محصول 5G شامل گلکسی اس 10 5G، گلکسی نوت 10 5G، گلکسی نوت 10 پلاس 5G، گلکسی A90 5G و همچنین گلکسی فولد 5G را روانه بازار کرده است.

سامسونگ

سامسونگ

سال ۲۰۲۰ سالی بزرگ برای محصولات 5G سامسونگ خواهد بود و این شرکت در نظر دارد در این رده، محصولات گوناگونی را تولید و روانه بازار کند. یکی از مهم‌ترین این محصولات تبلت گلکسی Tab S6 است که سامسونگ در نظر دارد در سه ماهه اول از سال 2020 میلادی آن را عرضه کند.

برخلاف اکثر محصولات عرضه شده در سال 2019، انتظار می‌رود قابلیت ارتباط با شبکه‌های 5G، یکی از استانداردهای دستگاه‌های تولید شده در سال 2020 میلادی باشد. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از این ارتباط می‌تواند در دل اکثر این محصولات به کار گرفته شود. با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از اپراتورهای مخابراتی این روزها در پی تجهیز شبکه‌های خود به این فناوری جدید هستند؛ انتظار می‌رود در سال 2020، کاربران نیز به خرید دستگاه‌های مجهز به این فناوری علاقه‌مند شوند.

گفته می شود که سال ۲۰۲۰ سالی است که تمام پرچمداران سامسونگ نسخه 5G خواهند داشت.

نظر شما چیست؟ برنامه ای برای خرید گوشی 5G دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Afson

هواوی که بخاطر تحریم ها فروش موفقی در اروپا ندارد و آمریکا هم که صفر شده .شیائمی هم به صورت محدود .اپو ویوو هم همینجور .سامسونگ تقریبا رقیب خاصی در بقیه دنیا ندارد واسه همین فروش میره .اما داستان در هند و چین فرق می‌کنه .تا زمانی که برند های چینی وارد بازار اصلی جهانی نشدن اوضاع همینه بشن معادلات بهم میریزه

amer

گزارش خوبی استفاده کردیم
سال 2020سال فروش گوشی های 5Gخواهد بود
البته LGهم تو زمینه فروش
گوشی 5Gچند درصدی در حد کم فروش داشته

Chalton

برخی هز منابع مطلع گفتند موشک های دور برد کشور در حال سوختگیری بوده و اماده باش کامل به نیروهای نظامی داده اند

آژیر قرمز در پایگاه چهارم شکاری

بنا به اطلاع منابع محلی صدای آژیر قرمز در پایگاه چهارم شکاری دزفول به صدا در آمد.

پروازهای اسکرامبل بطور مستمر در حال پرواز هستند.

پروازهای شناسایی نیروی هوایی ایران بشدت افزایش یافته.

از پایگاه های هشتم شکاری اصفهان و دوم شکاری تبریز اخبار تحرکات گسترده منتشر میشود.

احتمالا نیروی هوایی ایران اولین ضربه انتقام را میزند.

از پایگاه یکم شکاری تهران گردان میگ ۲۹ بصورت گروهی به پرواز در امده اند.

آژیر قرمز در پایگاه پنجم شکاری امیدیه نیز به صدا درآمده و اف ۵ های ایران بسوی خلیج فارس اوج گرفتند.

Note_kayhan

منبعت؟

amer

چالتون جان به نظرت ایران پایگاه های امریکا را موشک باران میکنه یا اینکه سناتور یا ژنرال امریکایی کشته میشه؟

_V_

به نظر من یه نقطه استراتژیک رو فقط میزنه

amer

اره این هم هست

Chalton

والا فعلا هیچی معلوم نیست،ولی مسئله انفدر مهم و جدی هست واسه انتقام که تو تاریخ بعد از انقلاب این اولین بار هست که ریاست جلسه اضطراری شورای عالی امنیت رو خود رهبر شخصا به عهده گرفته،اسرائیل رو که میزنن اینو مطمئن باش ولی احتمال بمب گذاری تو خود آمریکا توسط نیروهایی که تو کوبا دارن زیاده،ایران برای آبروشم که شده جواب میده اونم سنگین،بعضی ها میگن کاروان سردار سلیمانی رو دولت روحانی فروخته به آمریکا.

Shiral

من S10 5g رو دارم برخلاف تبلیغات سوئی که ازش میشه بابت عدم آنتن دهی این گوشی فقط العاده است

galaxy#

من خوابم یا اکانت افسون بن شده 😂

Milad7

کم کم باید آماده بشیم برای خرید گوشی فایو جی…

Milad7

نظرتون راجب خریدن نسخه فایو جی اس 11 چیه؟

Mohammad 13759

همراه اول گفته 5g میخوایم چیکار ۴g داریم دیگه؟

Chalton

وقتی بهترین باشی همین میشه👏♥️

pooria

اگه ایران بخاد کاری کنه امریکا به طور بد تری جوابشو میده اینم جواب تهدیدات ایران بود ( فراموش نکنیم که دو روز قبل از اتفاق واقعه رهبر جمهوری اسلامی گفته بود امریکا هیچ غلطی نمیکنه )

amer

فقط بمب افکن B2بالا سرمون نفرسته !؟ این امریکا بیشتر شب میجنگه روز استراحت میکنه

_V_

اول میدان های نفتی و پتروشیمی و… رو میزنن

amer

عجب،چالتون الان شنیدم حشد شعبی پایگاه امریکا که فرودگاه داره با خاک یکسان کرده خبرش چند دقیقه پیش گفتن ،به هر حال بابت اطلاع رسانیت ممنونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)