حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ در مقابل گوشی هواوی، کدام یک بهتر است؟

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در بازار پر رونق این روزهای گوشی های هوشمند که هر کمپانی قدرتمند در حال عرضه ی بهترین تکنولوژی های روز است، انتخاب بهترین گزینه کمی دشوار به نظر می رسد. گوشی سامسونگ که در سال های اخیر با توجه به اقبال عمومی و برند سازی قوی به یکی از محبوب ترین برندهای تولید و تهیه ی گوشی هوشمند تبدیل شده است در مواجه با جدیدترین گوشی هواوی شرایط خاصی را برای خریداران ایجاد کرده است.

کیفیت گوشی های روز دنیا

در کنار قیمت مناسب، وجود کیفیتی درخور و کارآمد معیار خرید یک گوشی هوشمند محسوب خواهد شد، گوشی شیائومی با در نظر گرفتن این دو فاکتور توانسته به فروش خوبی در صنعت گوشی های همراه برسد. استفاده از طراحی های خاص و رنگ های جذاب در انواع گوشی های شیائومی هر کسی را وسوسه می کند تا یک بار هم که شده یکی از این معجزات دست بشر را استفاده کند و از آن لذت ببرد. بعد از دوران افول نوکیا بار دیگر شاهد آتش بازی این برند قدیمی درعرضه گوشی نوکیا هستیم، این برند توسعه ی بخش طراحی و فنی خود این روزها به یکی از ابرقدرت های تهدید کننده ی دیگر کمپانی ها تبدیل شده است.

استفاده از تکنولوژی های جدید به سویی می رود که با کمترین میزان هدر رفت انرژی بتوانید به مقصود خود برسید، گوشی های هوشمند نیز با همین عقیده تهیه دیده شده اند، گوشی هایی که می توانند سلامت شما را کنترل کنند و یا کارهای روزمره ی شما را تنظیم و برنامه ریزی نمایند. با خرید یک گوشی هوشمند از برندهای ذکر شده زندگی و فعالیت در اجتماع راحت تر خواهد بود بعلاوه حس رضایت از یک خرید مناسب نیز برای شما بوجود خواهد آمد. بعد از در دست گرفتن یکی از گوشی های یاد شده حتما این مطالب را بخاطر بیاورید.

خرید گوشی های جدید از هر برند در دیجی دو

فرض کنید که قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، به فروشگاه های سطح شهر سری می زنید با آشنایان مشورت می کنید، در انتها در اینترنت به دنبال مدل مورد نظر خود خواهید گشت. اگر به دنبال فضایی صمیمی و قیمت هایی درست و معقول هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی دو اعتماد کنید، با استفاده از این سایت در کمال آرامش خواهید توانست از اطلاعات فروشنده و نحوه ی مقایسه ی بدون طرف استفاده کنید و به یک نتیجه ی اثربخش برسید. تنها با یک حساب کاربری در دیجی دو می توانید خرید کنید و با فروشندگان این سایت در ارتباط باشید، در تمام مراحل خرید با بروز هر نوع سوالی به راحتی اپراتورهای دیجی دو جوابگو خواهند بود. هدف دیجی دو حفظ رضایت مشتری در تمام مراحل خرید است.

گوشی هواوی یا گوشی سامسونگ کدام برند برای کدام سلیقه مناسب خواهد بود

عده ای از خریداران با این تفکر که هرچه پول بیشتری بدهند کالای با کیفیت تری را خریداری خواهند کرد دست به خرید می زنند، اما در اسکیل بزرگ تر یعنی رقابت بین چند کمپانی، استفاده از هربه های فروش با این تفکر که ” کیفیت بالاتر با قیمت کمتر ” یک راهکار برای فروش بیشتر خواهد بود، بازار را در دست می گیرند. گوشی هواوی و گوشی سامسونگ در جنگی برابر و کاملا سالم در حال تولید و طراحی بهترین گوشی های روز هستند. خرید یک گوشی مناسب با سلیقه و کارکرد می تواند شما را تا سال های سال از هزینه های ثانویه ی خرید و تعمیر مصون بدارد.

کافی است برای خرید گوشی های به روز دنیا نام فروشگاه )دیجی دو( را در گوگل سرچ کنید.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.v

عکس تیتر رو دیدم ناراحت شدم⁦☹️⁩
حیف htc چیکار کرد با خودش.
اگه از اول دهه خوب مدیریت شده بود الان اپل و سامسونگ و هوآوی رو کنار زده بود قطعا.حیف

Dr. DIM

یه چیزی بگم برا من مشتری اصالت داشتن برند یا مثلاً چینی بودن برند یا حتی ایرانی بودن مهم نیست. مهم اینه پول میخوام به چیزی بدم که چند سال برام خوب کار کنه و کارایی مد نظرم رو داشته باشه. یعنی من و مطمئن هستم نود درصد خریدار ها حتی اگه سامسونگ خدای تکنولوژی و نهایت همه چیز هم باشه اگه دیدن یه برند گمنام از مثلاً کشور دوقوزآباد داره خدمات و قیمت با کارایی مد نظرشون رو ارایه میده. و البته کیفیت خوبی هم داره. دیگه اینجا سامسونگ غول هم باشه براشون مهم نیست. نمی‌دونم این چه کلمه ایه تو دهن بعضی ها افتاده اصالت اصالت میکنن گور بابای اصالت اصالت برا من نون و آب میشه؟
در نهایت واقعا نمی‌دونم چرا برخی کاربران سایت به زور دارن رو اعصاب هم میرن و خودشون رو پاره میکنن برا یه همچین بحث هایی. و البته متاسفانه یه چنین تیتر هایی که کاربران رو تحریک کنه خلاصه از این دعوا های شما نه سامسونگ ورشکست میشه نه خدا. یا هر برند دیگه ای کسایی هم که سر این چیزها خودشون رو به این در و اون در میزنن با نهایت احترام ولی حقیقته. این که هنوز بچه هستن. کارا بچه ها میکنن. حالا فکر کنین.

_V_

📿

amer

دوست عزیز برای بنده اصالت بودن و برند بودن شرطه
سلیقه ها هر شخص متفاوت هست
شرط انتخاب گوشی برای هر شخص متفاوت هست
وقتی میگم اصالت یعنی یکی از شرایط انتخاب شرکت باید اصالت داشته باشه
شرایط همه برای انتخاب یکی نیست همان طور که تو حاضری از یک شرکت گمنام خرید کنی
پس به شرایط و انتخاب دیگران احترام بزار و شرایط خودت به دیگران تحمیل نکن

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

منم مثل خودت چیزای خاص رو میپسندم😍

amer

سلام علی جان متاسفانه این سایت بیشتر کاربرا چینی پرست شدن و جدیدا هم داران تفکرات چینی پرستی به دیگر کاربران من جمله خودت تحمیل میکنن
مواظب باش

Dr. DIM

تحمیل نکردم گفتم نظر من و احتمالا نود در صد اینه. بعدش گفتم تعجب میکنم یه سریا اینقدر سنگ برند خودشون رو به سینه میزنند که میرن رو اعصاب بقیه آقا تو اصلا مثلاً اپلتو بخر به اونی که glx میخره چکار داری.
هیچ شرکتی هم خدای تکنولوژی نیست. صد در صد. اصالت هم به درد من (شخص من)نمی خوره که آره شاید اینو یکم جمع بسته باشم چشم این قبول شاید یکی دیگه اصالت حرف اول و آخرش باشه. ولی واقعا اینو نباید بگیم چون این شرکت اصالت داره بهترینه و فلان اصالت واقعا برای یه شرکت اعتبار نمیاره الان اصالت برا اچ تی سی و بلک بری اعتبار آورده؟

amer

اها اگه اینطوری هست که بنده با نظرت موافقم
بله انتخاب هر کسی به خودش مربوطه و نباید دخالت کرد این قبول دارم
ولی بعضی ها وفادار به برند با اصالت خودشون هستن هم به کسی ربطی نداره
نخیر اعتبار با این چیزها به دست نمیاد این هم قبول دارم
ولی بزار بگه خدای تکنولوژی چکارش داریم
با این گفتن ها چیزی از اعتبار هیچ برندی کم نمیشه
ولی اصالت با خدای تکنولوژی فرق داره
خدای تکنولوژی مبالغه است
اصالت یعنی قدمت که واقعیت داره

Milad7
Chalton

طعم خیس اندوه و اتفاق افتاده یه آه خداحافظ ، یه فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویا ، حسی من و از من برد یه سایه شبیه من پشت پنجره پژمرد
ای معجزه ی خاموش ، یه حادثه روشن شو یه لحظه ، فقط یه آه ، هم جنس شکفتن شو
از روزن این کنج خاکستری پرپر مشغول تماشای ویرون شدن من شو
یه داریوش گذاشتم برید حالشو ببرید

amer

به به ای جان
چالتون انشا…همیشه خوش و خرم باشی

Afson

برند مهم نیست این روزا همه با کیفیت هستن .در کل واسه من مهمترین فاکتور قیمتی هست که پرداخت میکنم و بهترین باید باشه اون گوشی در رده قیمتی خودش .⁦☺️⁩واسه همینه که سه ساله همش شیائمی میخرم

MohammadFarhaadi

تیتر رو دیدم فکر کردم حالا باید ده صفحه بررسی بخونم!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)