حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه تعداد پیامک در شش ماه اول سال ۹۸ ارسال شده است؟

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی

آمار همیشه جذاب است، به خصوص آمار اتفاقات داخل کشور. شاید برای شما جالب باشد در این عصر فناوری و اینترنت چه مقدار پیامک در کشور ارسال شده است. خب پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چه تعداد پیامک ارسال شده در نیمه اول سال ۹۸ ارسال شده است؟

تعداد پیامک ارسال شده در نیمه اول سال ۹۸

پیامک

پیامک

تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ دوم سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۳ میلیارد در همراه اول، پنج میلیارد در ایرانسل و ۱۵۸ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.

با ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌ها به این فضا منتقل شده است. با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش‌هک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ دوم سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۳ میلیارد در همراه اول، پنج میلیارد در ایرانسل و ۱۵۸ میلیون در رایتل را شایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری را مشخص کرده است که تشریح آنها در جداولی آمده است.

همراه اول

همراه اول

همراه اول

تعداد پیامک‌های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و ۶۳۲ میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، بیش از چهار میلیارد و ۱۱۲ میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای همراه اول، بیش از ۴۳ میلیارد و ۲۸۱ میلیون عدد بوده است.

ایرانسل

ایرانسل

ایرانسل

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و ۹۲۵ میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، بیش از سه میلیارد و ۵۸۸ میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، بیش از پنج میلیارد و ۳۱۷ میلیون عدد بوده است.

رایتل

رایتل

رایتل

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از ۷۱۱ میلیون و ۷۲۶ هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، بیش از ۴۲۰ میلیون و ۱۵۹ هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، بیش از ۱۵۸ میلیون و ۳۰۷ هزار عدد بوده است.

نظر شما درباره این اعداد و ارقام درباره تعداد پیامک ارسال شده در نیمه اول سال ۹۸ چیست؟ مشخصا بخش قابل توجهی از آن ها پیامک های تبلیغاتی یا بانکی یا تاییدیه های ورود بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Afson

من که روزانه صد دویست تا پیامک میدم ⁦☹️⁩گوشی ساده همراهش می‌بره خووو

Amir galaxy

ای وای سردار سلیما.نی رو کشتن🥺🥺🥺🥺

Milad7

خوشحالی یا ناراحت؟! استیکر و لحنت تضاد داشتن

Chalton

یادش بخیر یه زمانی اس ام اس بازی چه حالی میداد.

Milad7

علی برکت ا….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)