حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعطیل شدن یکی از خطوط تولید سامسونگ به مدت ۳ روز به دلیل ۱ دقیقه قطعی برق

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ از جمله بزرگ‌ترین سازندگان حافظه‌های نیمه هادی، شامل DRAM و NAND است. به نظر می رسد که شاهد ضرر بزرگی برای این شرکت هستیم و تعطیل شدن یکی از خطوط تولید سامسونگ به مدت ۳ روز به دلیل ۱ دقیقه قطعی برق صورت گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تعطیل شدن یکی از خطوط تولید سامسونگ

سامسونگ

سامسونگ

تنها با یک دقیقه قطع برق در یکی از کارخانه‌های خود، ضرری سنگین را متحمل شده است که حتی امکان تأثیر گذاشتن آن بر قیمت‌های جهانی هم وجود دارد!

در روز سه شنبه، برق کارخانه هواسنگ (Hwaseong) در ۶۰ کیلومتری پایتخت کره جنوبی، برای مدت زمان تنها 1 دقیقه قطع شد. در نتیجه این قطع برق، سامسونگ ناچار به تعطیل کردن این کارخانه بزرگ برای مدت زمان سه روز شده است. قطع برق حتی برای لحظاتی می‌تواند منجر به از دست رفتن ویفرهای بسیار شده و یک فاجعه بزرگ را رقم بزند.

ظاهرا مشکل مربوط به یکی از کابل‌های فشار قوی تأمین نیروی کارخانه بوده است؛ با وجود تلاش تکنسین‌ها و برطرف مشکل تنها در عرض 1 دقیقه، سامسونگ ناچار به خاموشی تمام خط تولید Hwaseong برای سه روز متوالی شده است. این کارخانه وظیفه تولید برخی از تراشه‌های NAND و DRAM را بر عهده دارد؛ تراشه‌هایی که در حافظه‌های رم و اس اس دی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به نظر می رسد ضرر مالی قابل توجهی به سامسونگ رسیده باشد. اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Wtf

amer

یا خدا حالا خوبه 1min اگه 10دقیقه بود فکر کنم کلا سامسونگ ورشکسته میشد

Milad7

خخخ مقایسه بشه با ایران خودمون…

Amir galaxy

عه😐

Chalton

باز یه بدشانسی دیگه برای سامسونگ😔😔😔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)