حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

اولین مرتبه هفته گذشته بود که در ترنجی نام گلکسی اس ۲۰ را شنیدیم. اینکه نامگذاری پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ گلکسی اس ۲۰ باشد قابل پیش‌بینی بود و نمی توانیم بگوییم از شنیدن آن متعجب شدیم. حالا اما در جدیدترین خبر منتشر شده می بینیم که نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا منظور از «سرمشق اپل» را برای شما توضیح بدهم.

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰

اپل با ارایه آیفون ارزان تر مجهز به نمایشگر IPS در بین خانواده آیفون های OLED آن را آیفون XR نامگذاری کرد. با وجود قیمت مناسب نسبت به محصولات اپلی اما کاربران از اینکه نام خیلی مشخص می کرد که آن ها پرچمدار اقتصادی اپل را خریده اند، راضی نبودند ولی با همین وجود آیفون XR پرفروشترین موبایل سال ۲۰۱۹ شد!

اپل در خانواده آیفون ۱۱ نگاه خود را در نامگذاری تغییر داد و نام «آیفون ۱۱» را روی پرچمدار اقتصادی خود نهاد. این به کاربران علاقه مند به این دستگاه اعتماد به نفس بیشتری برای خرید می داد. این همان سرمشق اپل است که سامسونگ هم آن را صحیح دیده و می خواهد در خانواده گلکسی اس ۲۰ استفاده کند.

همانطور که در توییت Ice universe می بینید، نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ در مقابل نامگذاری قدیمی خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۱ به شرح زیر خواهد بود:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۰ به جای گلکسی اس ۱۱ ای
  2. ۲- گلکسی اس ۲۰ پلاس به جای گلکسی اس ۱۱
  3. ۳- گلکسی اس ۲۰ پرو یا اولترا به جای گلکسی اس ۱۱ پلاس

درباره نام نسخه فول آپشن (!) خانواده گلکسی اس ۲۰ اطلاعات دقیقی در دست نیست اما شاید پسوند اولترا برای آن انتخاب شود. شخصا احساس بهتری نسبت به «پرو» دارم تا «اولترا» چه پرو به معنی حرفه ای است اما اولترا تقریبا یعنی زیاد و حس خیلی مثبتی ندارد.

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۰ احتمالا ۲۲ بهمن ۹۸ خواهد بود

نظر شما درباره تغییر نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل چیست؟ فاصله زیادی تا مشخص شدن تصمیم سامسونگ نداریم!

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

«نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا منظور از «سرمشق اپل» را برای شما توضیح بدهم.»
هرکار اپل انجام بده باید انجام بدن😏😒

KING.ALI

این که دیگه کپی نیست این کارو سامسونگ به سبک خودش انجام داده و به نظر من کار خوبی بوده چون پسوند eیکم تحقیر کننده هست

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

اره کپی نیست ولی اگه برعکسش اتفاق می افتاد کپی بود….پس کپی هست 🤫دیگم سراغشو نگیر

KING.ALI

اگه برعکسشم میشد من همینو می گفتم

Jason bourn

S20 الترا احتمالا نداریم با توجه به اینکه سامسونگ خیلی بد! روی هواوی کلید کرده احتمال وجود گوشی s20 pro خیلی بالاتره تا s20 ultra

amer

عجب! از شرکت خوبی(اصیل) سرمشق گرفته

amer

بنده از پسوند ULTRAبیشتر خوشم میاد چون یاد گوشیم
XPERIA XA ULTRA
میفتم یادش بخیر

علی شیخ زاده

دنیا دنیای الهام گرفته پس طبیعیه

Mohammad 13759

سامسونگ مثل اپل قسمت نامگزاری رو سپرده به چند تا بچه هههههه بعد s20حتما سال دیگه s12 وs12+و s12+ultra میزاره قشنگ با اون طراحی مسخره دوربین پشت مشخص هست کل شرکت سامسونگ رو کودکان ۳و۴و۵ ساله اداره میکنند دِاخه سامسونگ شاسکول این چه مسخره بازی داری در میاری نه به طراحی زیبای نوت ۱۰+ که واقعا زیبا است نه به این طراحی مسخره وار که هرچی مسخره رو رد کرده .

Dr.Nazer

دوست عزیز وقتی محصول هنوز رونمایی نشده چی رو قضاوت می‌کنید؟! قطعاً سامسونگ خودش می‌دونه داره چه‌کار می‌کنه و تصویر این مطلب هم طراحی S11 نیست، و اگر بنا باشه که ماژول دوربین این گوشی طراحی مستطیلی داشته باشه خیلی زیباتر و باظرافت‌تر از این رندرهاست…

Dr_Ali

کاره خوبی می کنه فقط پلاس و اولترا یک جوری هستن با هم ولی اولترا هم جالبه ادم یاد سونی میفته

_V_

جای اولترا فقط بذاره U یا X

Chalton

سر مشق از اپل😏😏دنبال چیه این سایت خدا میدونه،فقط میخوان از یه راهی به سامسونگ تیکه بندازن،اگر به الهام باشه که زمانی که اپل ورشکست بود سامسونگ نام گذاریش اینجوری بود u600,u700,u900
هنوز هیچی معلوم نیست تا زمان معرفی باید صبر کرد ولی باز شما رو همون s11 حساب کنید.

Milad7

من با نام گذاری اس 11 موافق تر هستم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)