حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) با شارژر ۶۵ وات و 5G ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، هواوی

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate XS) با کایرین ۹۹۰ معرفی شد. ما تقریبا مشخصات این دستگاه را می دانیم اما حالا دوباره تایید می شود که گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) با شارژر ۶۵ وات و 5G ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هواوی Mate Xs صحبت کنیم.

هواوی میت ایکس اس

هواوی میت ایکس اس

هواوی میت ایکس اس

نسل دوم گوشی تاشو Huawei یا هواوی میت ایکس اس تاییدیه آژانس 3C چین را دریافت کرد. باتوجه به مشخصات درج شده در این تاییدیه، این تلفن با شماره مدل TAH-AN00m موفق به دریافت مجوزهای مربوطه شده است. شایعات نیز نشان می‌دهند که نام این دستگاه میت Xs خواهد بود که از فناوری شارژ سیمی ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

طراحی لولای تلفن تاشو هواوی میت Xs نسبت به نسل قبلی بهبود خواهد یافت. این تلفن از جدیدترین تراشه هواوی با نام Kirin 990 5G استفاده می‌کند. همچنین، انتظار داریم که این مدل نسبت به مدل قبلی خود دارای وزن کمتری باشد.

اگر هواوی طبق برنامه‌ریزی‌های خود‌ جلو رود، احتمال می‌دهیم که تلفن تاشو میت Xs در کنگره جهانی موبایل (MWC) شهر بارسلون و در پایان ماه فوریه معرفی شود. این شرکت چینی به دنبال فروش تلفن تاشو خود در بازار اروپا بوده، اما هیچ جزییاتی درباره بهره‌گیری یا عدم بهره‌گیری تلفن جدید هواوی از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی هواوی میت ایکس اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

طرفدارای هوآوی یه سوال
خودتون بگید نسل اول که وارد بازار نشده و کسی هم تاحالا حتی کارمندای هوآوی هم دستشون نگرفتن الان داستان نسل دوم چیه؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
شاید تو رویا یا یه دنیای دیگه میت ایکس رو توزیع کرده و تو اون دنیای خیالی همه هزش راضی هستن و الان به خاطر استقبال زیادی که در اون دنیای خیالی ازش شده نسل دومش هم داره میاد به نام ایفون ایکس اس ببخشید ببخشید میت ایکس اس.

Chalton

کاری منفی مثبت ندارم یه سوال کاملآ منطقی پرسیدم،اگر جوابی ندارید منتظر تخریب های بیشتر از لشکری که به زودی در این سایت تشکیل میشه باشید.

ALiKiNG

طرفدار هواوی نیستم ولی ی سوال
اگه ی اشتباهی بکنی همیشه سر اشتباهی ک کردی میمونی و سعی میکنی ماله بکشی روش یا سعی میکنی ی نسخه با ی طراحی و مهندسی بهتر بدی؟
حالا ب هر دلیل ک بود نداشتن ظرفیت تو کارخونه ها یا حرکت تبلیغاتی فقط برای معرفی ی اشتباهی کردن و الان میخوان تو نسل دوم جبران کنن
هواوی نسل اول گوشی هاش واقعا آ شغا ل بود ولی الان وقتی ب میت 30 پرو نگاه میکنی هرچقدر هم ضد این برند باشی از طراحیش لذت میبری
خب این سیر پیشرفت باید طی بشه و این چیز کاملا واضحیه

Milad7

قیمت؟ حتما حدود 2000 دلاره

علی شیخ زاده

چه فایده وقتی سرویس گوگل رو نداره😑

ßÅÐ ßøy

با وجود تحریم ها خیلی فروش هواوی توی بیرون چین با مشکل مواجه شده‌…
بنظرم دیگه گوشی های هواوی استفاده ازشون یک قطبی میشه ،یعنی فقط چینی ها میخرن 😔
«واقعیتش هرکی با امریکا در افتاد ور افتاد»😬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)