حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نئون (Neon) نام هوش مصنوعی جدید این شرکت است

نوشته

4 سال قبل | 26 دیدگاه | سامسونگ، هوش مصنوعی

سامسونگ ماه مارس سال ۲۰۱۷ از دستیار دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی خود موسوم به بیکسبی رونمایی کرد. این سرویس برای اولین بار در گلکسی اس ۸ به کار گرفته شد، اما در ادامه برای بسیاری از محصولات و حتی لوازم هوشمند خانگی در دسترس قرار گرفت. به نظر می رسد بیکسبی نیز به خاطرات خواهد پیوست و سامسونگ نئون (Neon) نام هوش مصنوعی جدید این شرکت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سامسونگ نئون صحبت کنیم.

سامسونگ نئون

بعد از حدود دو سال، به نظر می‌رسد که این شرکت آماده رونمایی از محصول جدیدی در زمینه هوش مصنوعی است که Neon نام دارد و قرار است در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی یا CES 2020 معرفی شود.

نئون با رهبری پراناو میستری توسط آزمایش فناوری و تحقیقات پیشرفته سامسونگ ملقب به STAR Labs توسعه یافته است. میستری به خاطر حضور در پروژه SixthSense و Galaxy Gear شناخته می‌شود و قبلا به عنوان معاونت جهانی سامسونگ نیز فعالیت کرده بود.

در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی درباره نئون در دسترس است و از آن‌جایی که خیلی‌ها فکر می‌کردند این هوش مصنوعی نسخه پیشرفته‌تر بیکسبی است، سامسونگ در بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد. اکانت رسمی توئیتر نئون در پیامی نوشت:

افتخار می‌کنیم که حتی پیش از رونمایی با چنین پوشش خبری گسترده‌ای مواجه شده‌ایم. اما به‌رغم برخی خبرها، نئون به بیکسبی یا چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم ربطی ندارد. نئون در CES 2020 معرفی می‌شود، پس منتظر بمانید!

با توجه به تیزرهایی که در وب‌سایت رسمی این پروژه و صفحات شبکه‌های اجتماعی آن منتشر شده، ظاهرا نئون انسانی دیجیتالی با اتکا بر هوش مصنوعی است که می‌تواند احساسات و هوش بشر را شبیه‌سازی کند. این شرکت در فیسبوک و توئیتر اعلام کرده که نئون مساوی است با انسان مصنوعی.

در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که نئون چیست، ولی سامسونگ با ارسال تصاویر زیر در توئیتر سوال جالبی را به پنج زمان مختلف مطرح کرده است: «آیا تا به حال با یک ARTIFICIAL [به معنای مصنوعی] برخورد داشته‌اید؟» با توجه به وجود زبان‌های مختلف می‌توانیم حدس بزنیم که نئون می‌تواند از زبان‌های مختلف پشتیبانی کند.

حالا فقط ۱۰ روز دیگر تا CES 2020 باقی مانده است، بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری درباره نئون و اهداف آن به اشتراک گذاشته شود.

نظر شما چیست؟ منتظر هوش مصنوعی جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

( ظاهرا نئون انسانی دیجیتالی با اتکا بر هوش مصنوعی است که می‌تواند احساسات و هوش بشر را شبیه‌سازی کند. این شرکت در فیسبوک و توئیتر اعلام کرده که نئون مساوی است با انسان مصنوعی.)💪😍لامصب اگه نبودی دنیای تکنولوژی الان خیلی عقب بود،منتظر یه اتفاق خیلی بزرگ تا ده روز دیگه هستیم.
سایت رو باز میکنی میبینی سه تا اکانت فیک دیگه به وجود اومده،انقدر هم تابلو هستن،همشونم به این ختم میشه،دوستان میخوام شیائومی بخرم چه مدلی رو پیشنهاد میدید🤣به خدا این کارا قدیمی شده بفهمید لطفا،9 تا اکانت تا اونجایی که من در جریان هستم برای یه نفر اسم نمیبرم خودتون میدونید.

Dragon

کافر همه را به کیش خود پندارد

ßÅÐ ßøy

چالتون تو این مورد راستشو گفتی 🌹

_V_

فکر نمیکردم سامسونگ باشه!

#پشمام
#کیفیت_اتفاقی_نیست

Dr.Nazer

هشتگ‌ پشمام😂

ALiKiNG

ی دستیار صوتی رو مخی زمان اس 3 و نوت ۲ و اس ۴ بود
هی میخواستی هوم رو بزنی فکر میکرد هوم رو گرفتی باز میشد😂😂
من ک رو نوت۸ اینچ غیر فعالش کردم راحت و خوب
اسم اون چی بود؟

Mahdi.L

S Voice

ALiKiNG

🌹🌹رفتم تو خاطرات لعنتیش😂😂

Amir galaxy

#ریخت

SASAN.T

در آینده ای نزدیک منتظر نام های جدید سامسونگ اعم از
آرگون ، کریپتون، زنون،رادون،اوگانسون و … برای اکوسیستم هاش باشید

_V_

شما ب دل نگیر

Amir galaxy

اخی عزیزم😏

Milad7

نئون اسم قشنگیه

Dragon

اسم زیبایی داره امیدوارم قدرتمند باشه تا دیگر شرکت ها هم برای پیش رفت بیش تر تو این زمینه تحریک بشن

Dragon

فک کنم تشویق کلمه مناسب تری بود 😬😅

ALiKiNG

اپل:اومممممم اره این خودش است این بزرگترین سیری ک دیدم
گوگل: وای خدا من بنمای مرا اسیستنت
مایکروسافت:آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه….
آمازون:ساکیت ساکیت الکسا

Dr.Nazer

@ALiKiNG
😂😂😂😂

The Destroyer

اگر واقعا اون چیزی که میگن باشه یه تحول بزرگ در بحث هوش مصنوعی هست…

ßÅÐ ßøy

اسم زیبا و پر مسما ای هست 🍷🌹

m.b

گفته بودم شاید جذاب ترین بخش نمایشگاه امسال باشه… 😅🤔

Dr.Nazer

وقتی پدر تکنولوژی هوش و مصنوعی میکنه؛ تاحالا تمام هوشا واقعی بوده اما سامسونگ، روح‌بخش فناوری، حالا پا به عرصه هوش مصنوعی هم گذاشته و اولین نوع AI دنیا رو اختراع میکنه…
من یه اس ۱۰ دارم دکمه میزنی واست عربی میرقصه تازه میتونی سوارش شی باش بری مریخ، البته این قابلیت یه‌سری لوازم جانبی مث سیخ و منقل هم احتیاج داره. خاک بر سر هوایی که هنوز داره گوشی ۴ دوربینه میده بدبخت فک کرده همه‌چی دوربینه، نمیدونه اس ۱۱ اصن دوربین نداره! اپل (کیوکامبر) هم که داره ریش‌تراش فیلیپس میزنه درحالی که سامسونگ داره گوشی میزنه با تراشه‌‌ی یخی، خودش توش یخ داره سرد میشه؛ تازه خبر اومده نوت ۱۱ خودش اجاق‌گاز داره غذا درست میکنه!
#سامسونگ_روح_بخش_دنیای_تکنولوژی
#کیفیت_اتفاقی_نیست
#مامان_بستنی
#بابا_نون‌خامه‌ای

Dr.Nazer

حاج‌‌آقا چالتون وایسا ده دیقه بگذره بعد شروع کن منفی دادن!

Dr.Nazer

از ساعت و تعداد منفی‌ها اسکرین‌شات گرفته شد.
باتشکر😁👌

Dr.Nazer

فقط حواست باشه اگه بعداً اینارو آپلود کردم نگی فوتوشاپ کرده و نشسته این عکسارو درست کرده، سند موجوده..!

🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

_V_

در عرض ۳ دقیقه هفتا منفی!

Milad7

خدایی کار کیه با وی پی ان دیس میده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)