حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سه شنبه ۳ دی ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی شرایط فروشی را اعلام کرده که قرار است پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک به صورت پیش فروش عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سه شنبه ۳ دی ۹۸ صحبت کنیم.

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک سه‌شنبه مورخ ۳ دی ۹۸ آغاز می شود و مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ صبح آن روز با مراجعه به وبسایت ایران خودرو مراحل ثبت نام را انجام نمایند. در این طرح فروش پیش پرداخت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک در نظر گرفته شده و طبق بخشنامه، خودروهای ثبت نامی در آذر ماه ۱۳۹۹ به دست مشتریان می رسند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک موجود در این طرح فروش دارای سیستم ترمز ضدقفل، کیسه هوای راننده و سرنشین و بدون سنسور دنده عقب و بر اساس آخرین استاندارد و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور می‌باشد.
تنها نکته قابل توجه این است که ایران خودرو در این بخشنامه، مسئله استانداردهای جدید را در نظر گرفته و خودروهای تحویلی سال ۱۳۹۹ را مطابق با شرایط جدید تولید خواهد کرد. همچنین قیمت محاسبه ای در این طرح فروش معیار روز است و بر اساس قواعد باید با بهای پایه و کمتر از قیمت فروش فوری به دست مشتریان برسد.

پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶

سود مشارکت و انصراف
سود مشارکت در این طرح فروش ۱۶ درصد است و در صورت انصراف ۱۳ درصد سود به مشتریان ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک تعلق می گیرد. همچنین امکان صلح در این طرح پیش فروش وجود ندارد و ایران خودرو تنها شرایط فروش را برای افراد بالای ۱۸ سال در نظر گرفته است.

مشخصات فنی
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با پیشرانه ۱٫۴ لیتری TU3 مجهز است که ۷۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رساند. در حال حاضر این پیشرانه با استاندارد یورو ۴ در ایران خودرو تولید می شود و احتمال دارد که در سال ۹۹ با استاندارد یورو ۵ در چرخه تولید حضور داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خودرویی برای فروش نیست، اگر هم باشه با رانت به یه عده خاص واگذار میشن

Chalton

جو ایران یه جوری شده هر ارگانی داره کلاهبرداری میکنه تو زمینه فعالیت خودش،از نظامی بگیر تا…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)