حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جایزه ۱ میلیون دلاری اپل برای هک‌ کردن iCloud

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

در جدیدترین این برنامه‌ها شرکت اپل برنامه‌ای موسوم به Apple Security Bounty را برگزار می‌کند که ادامه برنامه‌ای است که از سال ۲۰۱۶ و پس از پیدا شدن یک آسیب‌پذیری مهم در آیفون، آغاز شد.  امروز خبر از جایزه ۱ میلیون دلاری اپل می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جایزه ۱ میلیون دلاری اپل

اما در برنامه جدید اپل قصد دارد همه دستگاه‌ها، سرویس‌ها و وبسایت‌های خود را تحت آزمون قرار داده و به همین دلیل اگر شما بتوانید هر یک از خدماتی که توسط اپل ارائه می‌شود را هک کنید، بسته به نوع و درجه نفوذ و هک، شرکت تا یک میلیون دلار به شما جایزه خواهد داد.

مبلغ پایه جایزه برای افرادی که بتوانند این سیستم‌ها را هک کنند نیز بسیار قابل توجه و برابر با 25 هزار دلار است. در این مسابقه شما باید بتوانید ابتدا سیستم مد نظر خود را هک کرده و سپس گزارشی از فعالیت به صورت کامل و با ریز اطلاعات برای اپل ارسال کنید. پس از اینکه گزارش به دست متخصصان اپل رسید، مورد بررسی قرار گرفته و در صورت احراز نهایی صحت ادعای هک، جایزه به شما تعلق می‌گیرد.

بیشترین رقم جایزه برای افرادی خواهد بود که بتوانند به صورت کامل بخش کرنل محصولات را مورد هک قرار داده و این ساختار شامل کلیه ابزارهای شرکت و سرورها خواهد شد.

همچنین افرادی که بتوانند دسترسی کامل و بدون احراز هویت صاحب کاربران iCloud را ترتیب دهند نیز بین 25 تا 100 هزار دلار جایزه از سوی اپل دریافت می‌کنند. این افراد باید بتوانند حداقل دو حساب را با روش ابداعی خود هک کنند و تنها هک یک حساب ملاک هک نخواهد بود.

اگر شما بتوانید به اطلاعاتی که روی دستگاه‌های فیزیکی این شرکت قرار گرفته و با قفل صفحه از آنها محافظت می‌شود دسترسی پیدا کنید نیز مستحق دریافت جوایزی بین معادل 25، 50 یا 100 هزار دلار خواهید بود و در صورتی که بتوانید اطلاعاتی که به آنها دسترسی پیدا می‌کنید را به منابع خارجی ارسال کنید مبلغ این جایزه به 100 تا 250 هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

به هر حال حجم جوایزی که اپل برای این مسابقه در نظر گرفته آنقدر بالاست که مسلماً بسیاری از هکرها را بر آن وا خواهد داشت که تمرکز ویژه‌ای روی هک دستگاه‌ها و سرویس‌های این شرکت داشته باشند و در نهایت با رفع این ایرادات می‌توان اطمینان داشت که امنیت محصولات این شرکت بسیار بیش از پیش ارتقا یابد.

فکر می کنید شما بتوانید یکی از برندگان باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

کدوم هکر انقدر احمق که روش هک رو لو بده حتی اگه جایزه میلیارد میلیارد دلار باشه زمانی که میتونه با اون روش به قدری پول در بیاره که حد حساب نداشته باشه

ßÅÐ ßøy

امنیت یعنی این 😉🌹🌹

ßÅÐ ßøy

🌹🌹Apple is the father of smartphones🌹🌹💋💋💓💓⁦♥️⁩⁦♥️⁩👄👄

Amir galaxy

داداش چرا تمرینات زبان انگلیسیتو اینجا میفرستی؟!
_______________
به دور از شوخی بکش بیرون ساییدی😅

ßÅÐ ßøy

Doooooos daraaaaaam
تو حرف نزن امیر شیائومی 😂😂🤭

_V_

:-/

Milad7

امنیت و دیگر هیچ…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)