حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیشترین سود بازار موبایل در جیب اپل

نوشته

4 سال قبل | 173 دیدگاه | اپل

شرکت اپل موفق شده تا ۶۶ درصد از سود و ۳۲ درصد از درآمد کلی بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده و عرصه رقابت را در سال جاری دست گیرد. به این ترتیب بار دیگر باید گفت که بیشترین سود بازار موبایل در جیب اپل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بیشترین سود بازار موبایل در جیب اپل

سهم اپل از سود بازار موبایل

سهم اپل از سود بازار موبایل

طبق آخرین آمار به دست آمده، اپل همچنان به پیشتازی خود در بازار گوشی های هوشمند ادامه می دهد. اگر به خاطر داشته باشید، شرکت کوپرتینویی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ با افت ۱۱ درصدی سود فروش محصولات خود مواجه شد. اما ظاهرا این موضوع مانع پیروزی اپل در عرصه رقابت نشده است.

گزارش های Counterpoint Research نشان می دهند که اپل طی ماه های اخیر حدود 66 درصد از سود و 32 درصد از درآمد کلی بازار را به خود اختصاص داده است. فروش چشمگیر محصولات اپل در ایالات متحده آمریکا، کشورهای اروپایی و همینطور ژاپن، تنها یک مورد از عواملی است که شرکت را به سمت موفقیت سوق داده اند. حال به نظر می رسد که اکوسیستم اپل به قدری پایدار شده که می توان سودآوری شرکت در سال های آینده را تضمین کرد. تحلیلگران بر این باورند که سود اپل در ایام تعطیلات و به ویژه با ارائه خط تولید جدید بیش از پیش افزایش می یابد.

سامسونگ نیز موفق شده تا با کسب ۱۷ درصد از سود بازار، جایگاه دوم را از آن خود کند. می توان گفت که کمپانی کره ای عمده موفقیت خود را مدیون فروش بالای سری گلکسی A و گوشی نوت ۱۰ بوده است. در این میان، برندهایی همچون هواوی و شیائومی نیز توانسته اند عملکرد موفق تری نسبت به سال قبل داشته باشند. علت این امر را باید در تمایل شرکت های چینی به استفاده از سخت افزارهای مرغوب و ارائه محصولات با کمترین حاشیه سود جستجو کرد. اما ظاهرا استراتژی اپل در عرضه گوشی های گران قیمت و کسب حاشیه سود بالا موثرتر واقع شده است.

گوشی ارزان قیمت اپل یعنی آیفون 8 در حال حاضر با 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 449 دلار به فروش می رسد. با اینکه حدود دو سال از عرضه این محصول می گذرد، اما اپل هنوز به تولید و فروش آن ادامه می دهد. هزینه تمام شده برای تولید این محصول، بسیار کمتر از میزان سودرسانی آن است و جایگاه شرکت کوپرتینویی را در صدر بازار گوشی های هوشمند محکم می کند. جایگزین این محصول یعنی آیفون SE 2 (آیفون 9) نیز با مشخصات فنی بهتر سال آینده میلادی روانه بازار می شود.

نظر شما درباره وضعیت بازار موبایل و سودهایی که شرکت ها دریافت می کنند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
173 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ßÅÐ ßøy

💜Apple is love ♥️

_V_

معلومه با این قیمتای گزاف باید سودشم از همه بیشتر باشه

Farcry

خدا بهت عقل بده!خب معلومه چون اپل فقط گوشی پرچمدار تولید میکنه بیش ترین سود بازار موبایل رو بدست میاره.سامسونگ …… گوشی که 400 دلار براش تموم شده و 2 سال بیش تر پشتیبانی نمیشه رو 1000 دلار به مردم میفروشه.

_V_

یه جوری میگی انگار اپل گوشیاش ۷۰۰ یا ۸۰۰ دلاره بعد ۱۲۰۰ دلار با نت ۴جی میکنه تو پاچه ملت😂😂

خوبه خبرش اومد قیمت تمام شده آیفون هم اندازه سامسونگ بوده😂

خدا به من عقل بده؟ اگر من عقلم کمه تو که دیگه هیچی جمجمشم نداری ترول

_V_

iPhone 11 Pro max 256GB
.
.
Ebay( US) 0
1380$
.
.
.
.
AliExpress(international) 0
1815$

Note 10 Plus 256GB
.
.
Ebay (US) 0
839$
.
.
.
.
Amazon (International) 0
942$

Farcry

ترول تویی وگرنه من کی گفتم آیفون ها ارزونن و سود کمی برای اپل دارن و…… باز اون 500 دلار سود اپل با پشتیبانی عالی 5 ساله و سخت افزار خیلی قوی که برای همون مدت پشتیبانی ساخته شده نسبتا توجیه پذیره ولی سامسونگ چی؟؟؟ دقیقا افت قیمت پرچمدار اپل و سامسونگ متناسب با چرخه پشتیبانی اون هاست وگرنه چرا باید galaxy S9 سال قبل سامسونگ الان دست دومش بیش تر از 4 تومن نباشه؟همون موقع که معرفی شد قیمتش بالای 9-10 تومن بود.

_V_

چرا چرت و پرت میگی؟ اون سخت افزار کهکشانی ک ازش حرف میزنی توی اون بخش هزینه ساخت اعمال شده ترول خان،،اصن فکر کنم علت قیمت بالاتر ساختش یکیش همون بوده،،جالبه پنل ایفون ۱۱ پرو مکس ارزون تر از اس۱۰ پلاسه

حالا اینو بگو
قیمت ایفون که ۵۰۰ دلار هزینه ساخته بعد ۱۵۰۰ الی ۱۸۰۰ دلار اون نسخش به فروش میره،،الان داره ۱۰۰۰ دلار فقط برا سه سال آپدیت ای او اس میگیره؟ خیلی خوبی ب مولا :)))
البته برندی که استند یه مانیتور رو ۱۰۰۰ دلار میفروشه نباید این چیزاش عجیب باشه

_V_

اره داداش من ترولم منم که وقتی یکی یه چیز درست گفته میرم بهش میگم خدا بهت عقل بده بعدم که با لینک و سند ثابت میکنه بازم حرف خودمو میزنم /-:

Farcry

فکر کنم برای خیلی ها قابل درک باشه که هزینه ساخت حافظه ای که بین همه گوشی ها سرعتش بیش تره باید بالاتر هم باشه.

_V_

خب که چی الان

برادر هرچی از افسانه های آیفون ۱۱ پرو مکس بگی توی همون ۶۰ دلار هزینه ساخت بیشتر خلاصه میشه زیاد سخت نگیر👌

_V_

اپل تیغ زن اعظم هست چه بخوای باور کنی چه نه👍✅

Agulia-roja

ببند درگال.تو بچه سال عق.ب افتاد تو و مصطفی به تخ.مم حساب نمی کنم
همین پیامت نشون داد در چه حدی هستی که روشنایی نوت ده حالت خودکارش بیشتر ایفونه؟😂اولا یک دو سه تا سایت ببین حالت دستی ایفون از حالت خودکار نوت ده روشن تره همین سایت های ایرانی زو.میت هست ولی لینک می دم از منبع معتبر در گالت.و ببندی
https://m.gsmarena.com/apple_iphone_11_pro_max-review-1991p3.php
خوب چشمای کورتو باز کن و کمتر برای من زر زر کن حالا بخواب و خاموش باش

_V_

راستی منبع اینکه آیفون ۱۵۰۰ نیته کو؟🤔

_V_

http://www.displaymate.com/iPhone_11Pro_ShootOut_1P.htm

طبق گفته دیسپلی میت در حالت خاصی که نوت ۱۰ پلاس رسیده بود به ۱۳۰۸ ،،آیفون ۱۲۹۰ نیت میرسه

تقریبا یکسان

_V_

خب؟!!!
اس۱۰ پلاس ۴۲۰ دلاره و شصت دلار از آیفون ۱۱ پرو مکس هزینه ساختش کمتره

حالا میشه بگی تفاوتشون تو بازار چقدره؟!😅😂

Farcry

تفاوت قیمتشون الان 300 دلاره ولی زمان معرفی s10 + هزار دلار قیمت داشت.درحالی که آیفون 11 پرو مکس توی خیلی از موارد مثل حافظه سریع nvme توشیبا که از ufs 3 هم سریع تره،دوربین اصلی و سلفی خیلی بهتر (اگر dxo دوربین سلفی آیفون 11 پرو رو بررسی میکرد احتمالا امتیاز خیلی بالایی بهش میداد چون توی بررسی خیلی از سایت ها مثل زومیت و ویدیو ها توی یوتوب دوربین سلفی آیفون بهترین عملکرد رو بین پرچمدار ها داره) سخت افزار وصفحه نمایش و شارژدهی بهتر ، کیفیت ساخت بالاتر و ……..

_V_

چرا الکی میپیچونی

اپل هر برتریی داشته باشه تو همون هزینه ساخت لحاظ شده برادر!!!!

🤦‍♂️خدایا بسه دیگه

_V_

راستی گفتی تفاوت ۳۰۰ دلار؟

اس۱۰ پلاس ebay تو مارکت آمریکا نسخه ۱۲۸ گیگ
۶۹۰ دلار

نسخه ۵۱۲
۷۲۰ دلار

ایفون ۱۱ پرو مکس نسخه ۲۵۶ گیگ ebay
1380 دلار

تفاوت ۷۰۰ دلار /-:
تفاوت هزینه ساخت ۶۰ دلار 🙁

Farcry

آدم زرنگ اون سایت منبع که هزینه ساخت آیفون 11 پرو مکس رو زده بود اعدادش به صورت حدودی و تخمینی بود وگرنه کی گفته هزینه صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس 65 دلاره درحالی که نسبت به ایفون x که اون زمان 100 دلار قیمت داشته کلی پیشرفت کرده و یا A13 فقط 64 دلاره درحالی که همین سایت قیمت اگزینوس 9820 رو که ضعیفتره 70 دلار قیمت زده بود.

_V_

ببین استاد باشه باشه هزینه ساخت ایفون ۵۰۰ دلار نیست اصن ۱۰۰۰ دلاره راضیی؟ بازم داره ۵۰۰ دلاره سود میخوره :))))))))))))

دیگه فکر کنم از این بیشتر بخوام بکنم هزینه ساختش رو دیگه پر رو بشید!

بعد جالبه با آیفون ۱۰ مقایسه میکنه

به این هم فکر نمیکنه اومموقع هزینه ساخت این نوع پنل نمایشگر با داشتن ناچ و حاشیه هاش هزینش چقدر بیشتر بود 🙂

_V_

میدونی مشکل چیه؟

تو فکر میکردی منم مث اون نوبای سامسونگ فن زوم یتم یه چیزی بگم بعد در برم،،،فکرشم نمیکردی وقتی دارم این کامنتو میدم همه چیز حساب شده باشه :)) حالا یا باید دیگه جواب ندی و این پست رو ترک کنی تا ملت تو پستای دیگه کامنت بدن و این پست رو دیگه نبینن تا ضایع نشی

یا باید یه جوری توجیه کنی!

Farcry

انقدر فرافکنی نکن! خب که چی؟ alibaba هم تا همین یه ماه پیش قیمت iphone 11 pro max رو 500 دلار زده بود.خب معلومه s10 که 9 ماه پیش اومده و کمتر کسی اونو بخره قیمتش پایین تر میاد.برو قیمت زمان معرفی دوتا گوشی رو توی یه سایت و مقایسه و بررسی کن.

_V_

۵۰۰ دلار؟! لابد جشنواره ای چیزی بوده یا باگ زده بوده سایته وگرنه عاشق مردم بوده آتیش زده بوده به مالش!

باشه آقا جان اس۱۰ پلاس هزار دلار قیمتش
تفاوت ۵۸۰ دلار

باز تفاوتش خیلی کمتر آیفونه 👌

Farcry

همین الان هم قیمت S10 plus 512gb توی آمازون 950 دلاره.هزینه ساخت رو با حافظه 512 گیگ مقایسه میکنی و قیمت رو با حافظه 128؟؟

ßÅÐ ßøy

Farcry
بیکاری داداش جواب ترول هارو میدی 🤭🤔😂

_V_

استاد کی گفته اون نسخه ۵۱۲ ئه ؟ 🙂
https://www.androidinfotech.com/s10-plus-manufacturing-cost/

Farcry

الان 950 دلاره ولی اونموقع 1250 دلار بود درحالی که نوع حافظه اون ufs 2.1 رایج بود.

_V_

چی میگی برادر اصلا لینکی که دادم دیدی!؟ ۴۲۰ دلار واسه نسخه ۱۲۸ گیگ بود

خب میدونم یو اف اس۲.۱ اگر ۳ بود که قیمت ساخت بیشترم میشد

راستی اگر جایی از رو عصبانیت زیادی رفتم عذرخواهی میکنم!

Farcry

همچین😊

Agulia-roja

دوست عزیز جواب این واعظ رو نده یک ترول متعصب ۱۴ساله بیش نیست کسی که فولاد ضدزنگ و شیشه درجه یک و بسیار مقاوم رو با الومینیوم و گوریلا گلسی که تو گوشی های ۲۰۰ دلاری دیگر شرکت ها استفاده می شه کسی که a13 رو با سیپیو اشغالی سامسونگ مقایسه می کنه کسی که قدرت گرافیک این دو مدل گوشی رو یکی می کنه کسی که پنل اشغالی پانج هولی اس ۱۰ رو که ۶۰۰ نیت هم به سختی تولید می کنه برای روشنایی دستی با روشنایی ۱۵۰۰ نیتی دستی ایفون مقایسه می کنه کسی که سیستم عامل اختصاصی و بهینه و ایمن ios رو با اندرویدی که رو گوشی ۵۰ دلاری هم هست مقایسه می کنه و همین طور پشتیبانی چندین ساله اپل رو با پشتیبانی دو ساله سامی(همیشه اندروید پایه گوشی هاش یکی سال عقبه از بقیه!) باید به عقل پفکیش شک کرد که این از عقل پوفک واعظ سرچشمه گرفته اسپیکر های بی نظیر عمر باتری بی نطیر اپل واقعا گل کاشت در ایفون ۱۱ پرو سامسونگ هم یاد بگیره از مواد بهتری استفاده کنه در گوشی هاش از گوریلا گلس و فریم الومینیوم هم در گوشی های ۱۰۰ دلاریاستفاده می شه

_V_

زر مفت نزن باوا مرتیکه ترول بدبخت تو همونی بودی اویزون منو مصطفی بودی لطف کنیم بیایم تل گ ر ام بهت مشاوره بدیم چاقال پنل ایفون ۱۵۰۰ نیت؟😂😂🤒 پنل ایفون کلا رو حالت دستی تا ۸۰۰ نیت میره رو حالت اتومات تا ۹۰۰ یا ۱۰۰۰ یادم نیست😂 سامسونگ رو دستی تا ۶۰۰ میره که جاهایی ک دستی نیاز میشه واقعا همین هم زیاد هست و روی اتوماتیک تا هزار نیت میره که از ایفون بیشتره👌 نوت ۱۰ پلاسم تا ۱۲۰۰ نیت میره پس خاموش باش و انقدر چیزخوری بقیه رو نکن وسز بحث بقیه زر نزن

Dr.Nazer

بدبخت بیچاره کی اگزینوس و با A13 مقایسه کرد؟! درضمن بدنه آلومینیوم و شیشه‌ای نوت ۱۰ پلاس با آیفون ۱۱ پرو مکس مقایسه میشه نه میان‌رده ۲۰۰ دلاری؛ همونطور هم که هزاربار تو تست‌های مختلف دیدیم که مقاومت بدنه نوت ۱۰ پلاس از پرو مکس بیشتره…
و در آخر اینم بگم که اگه سامسونگ نبود الان آیفون ۱۱ پرو مکس یا پنل LCD داشت یا میداد BOE چین واسش پنل بزنه…😁👌

Farcry

اگر منظورت فقط همون یه ویدیو هست که باید بگم زیاد دقیق نبود چون همون یکی دو روز بعدش چند تا ویدیو دیگه اومد که توی اونها نتیجه کاملا متفاوتی بدست اومد! درکل آیفون 11 پرو حداقل توی فریم از گوشی های دیگه مقاوم تره.

Agulia-roja

بب.ند در گال.تو بی نامو.س خ.وار ک.س.ده مادر قح.به بی شر.ف زن.ا زاده کی.ر تو اسختون امو.اتت پلشت اون پدر بی پ.درته ک.یر تو نامو.ست بره شماره بده مادر خرا.ب تا بیام .خ.شتکتو کنم تو سیم اول تا اخرت .بی ش.رف بار اخرت باشه به یک لر فوش می دی تو پ.شم پدرمم نیستی س.گ افغان

_V_

آروم باش برادر من فکر کردم فیک علی ای و اینکه دیشب عصبی بودم،،آفرین که لر هستی پس نشون بده که یک لر چقدر فضل زیادی داره

راستی توقع نداری که یهو یکی بیاد بهم کامنتای طویل فوش دار بده من بهش بگم آفرین!؟

Dr.Nazer

Agulia-roja
آقا جان، اینجا سایت تکنولوژیه نه چاله میدون!
درضمن مشخص کن با کی‌ای نه همینطوری فحش ردیف کن بنویس…

Mehditua

مشخصه کی گوش بریده کی اسمارتفون داده دست مردم

Mahdi

ایول به شیاؤومی

Mahdi

ولی آیفون بعد چند سال قیمتش نمیاد پایین خیلی جالبه

_V_

بله واقعا ایول به شیائومی که برعکس بقیه چینیا که با بالا رفتن فروش سودشون رو زیاد کردن شیائومی هنوز سود نزدیک به صفر! خودش رو نگه داشته

ßÅÐ ßøy

برو بابا با اون شیائومیت من یه آیفون هشت پلاس داشتم ۹ تومن اولای گرونی خریدم بعد ۴ ماه ۱۰٫۵ فروختم سودم بردم تازه خخخ
تنها برندی که افت قیمتش یا صفره یا حداقل هست رو هیچ وقت قضاوت نکن …⁦♥️⁩💜

_V_

Smartphone Production Cost Retail Price Profit margin
Apple iPhone 11 Pro Max (512GB) $490.50 $1,449 66.15%
Apple iPhone XS Max (256GB) $443 $1,249 64.53%
Apple iPhone X (64GB) $389.50 $999 61.01%
Apple iPhone 8 Plus (64GB) $295.44 $799 63.02%
Apple iPhone 8 (64GB) $254.87 $699 63.54%
Apple iPhone 7 Plus (32GB) $277.66 $769 63.9%
Apple iPhone 7 (32GB) $224.80 $649 65.4%
Apple iPhone 6S Plus (16GB) $236 $749 68.5%
Apple iPhone 6S Plus (64GB) $253 $849 70.2%
Apple iPhone 6S (16GB) $211.50 $649 67.4%
Apple iPhone 6 Plus (16GB) $215.60 $749 71.2%
Apple iPhone 6 Plus (128GB) $263 $949 72.4%
Apple iPhone 6 (16GB) $200.10 $649 69.2%
Apple iPhone 6 (128GB) $247 $849 70.9%
Apple iPhone 5C (16GB) $183 $549 67%
Apple iPhone 5S (16GB) $199 $649 69%
Apple iPhone 5S (64GB) $218 $849 74%
Apple iPhone 5 (16GB) $207 $649 68%
Apple iPhone 4 (16GB) $188 $599 69%
Apple iPhone 4S (16GB) $188 $599 69%

LOOOL

_V_

واقعا فن های اپل هیچوقت نمیخوان تیغ زن بودن برندشون رو درک کنن

درسته سامسونگ تیغ میزنه لااقل اون ۴۲۰ دلار هزینه ساخت رو میده الان ۶۹۰ دلار

اپل چی؟!
۴۹۰ دلار هزینه ساخت بعد قیمت ۱۴۹۰ دلار 🙂

_V_

بهونه؟
اپل سه سال بیشتر آپدیت میشه!
(که البته الان باید بگیم دو سال چون طبق شایعات دیگه فلگ شیپای سام سه سال آپدیت میگیرن،،حالا بماند که یکی در میون آپدیتای سامسونگ متحول میکنه گوشیو 🙂 )

چشم برای سه سال آپدیت نرم افزاری اندازه دوتا پی اس۴ پرو پول میدم،،امر دیگه نداری!؟

Agulia-roja

ترول پلشت من اولا فن اپل نیستم فن هیچ شرکتی نیستم ولی حقیقت رو می گم برو بیین اختلاف قیمت نوت ۱۰ پلاس با ایفون ۱۱ پرو چندان نیست ولی این کجا اون کجا

_V_

قیمتارو چندین بار تو این پست دادم میتونی بری ببینی :))) پلشت هم باباته چاقال ک کسی بهت کاری نداره میپری وسط فوش میدی

Farcry

ترول خان s10 plus زمان عرضه حداقل 1000 دلار قیمت داشت.توی خیلی از کشورها هم قیمتش بیش تر از 1000 دلار بود.سامسونگ برای اینکه بتونه توی فروش گوشی پرچمدار با اپل رقابت کنه مجبور قیمت ها رو بیاره پایین.البته بازم توی فروش خیلی عقبه چون پرچمدار های اپل با توجه به ون پست چند روز قبل حداقل 3-2 برای سری نوت و اس سامسونگ فروش میرن.سامسونگ اگر گوشی پایین رده و میان رده نداشت عمرا الان اول میبود.

_V_

اتفاقا همون روزای اول که یواش یواش به همه بازار ها رسید بنده چک میکردم برای ساخت مقایسه و… نسخه امریکایی ۱۰۰۰ دلار و نسخه گلوبالش ۸۵۰ دلار بود گل من محض اطلاعت! مارو چغندر گیر اوردی ها؟

میاره پایین قیمت رو الان نکته منفی ئه؟ چشم میگم ببره بالا

Farcry

آره منم چک میکردم.همین ترنجی و زومیت قیمت اس 10 پلاس حافظه 128 گیگ رو 1100 یورو زده بودن.منبع داری رو کن وگرنه الکی قیمت نگو.

_V_

ببخشید اونموقع که ۸۵۰ دلار بود فکر نمیکردم روزی اونم با این فاصله قراره سر قیمت ساخت و قیمت بازارش بحث کنم!
البته اگر میدونستمم نداشتم چون از اونموقع یه ۴ باری گالریمو کلا پاک کردم😅

_V_

فکر کنم گفتنی هارو گفتم همرو تو این پست دیگه هرچیم بخوان فنا یا ترولای اپل اینجا بگن باز کامنتارو بگردن جواب همه حرفایی که میخوان بزنن احتمالا رو دادم :))))

مگر اینکه بخوان فوش بدن که جواب این حرکت رو من اینجا نمیدم :)))
👍

ßÅÐ ßøy

چقدر اپل بعضیا رو از بیخ سوزونده 🤣😂 هر پستی ازش میاد باید بیان حرصشونو خالی کنم
آره تو خوبی با اگزینوس آشغالت که دم به دقیقه گرم می‌کنه و افت میکنه…
برو برو آره تو خوبی بیشترین خرابی شرکت ها مال شماست بعد اپل رو میکروبی …
خودتو به زمین بکوب بجاش تا عقدتو خالی کنی 🙄😏😂🤣
💜⁦♥️⁩

ßÅÐ ßøy

یه وقت خسته نشی از منفی دادن 😌😂🤭

Jason bourn

نادان تر از تو ادم پیدا نمیشه
ببم جان این امار خرابی مربوط به همه گوشیای سامسونگه یعنی حتی گلکسی استار و گلکسی یانگم تو این امار دخیلن چه قدر تو نوبی میخواستی ایفون که فقط پرچمدار بزنه امار خرابیشم بالا در بیاد نه بیاد برای گوشی ۶۴‌گیگ ۱۱۰۰ دلار بگیره امار خرابیشم بالا باشه هه

_V_

میگم اعجوبس

_V_

الان بهمون میگه چالتون😂👌😉

Agulia-roja

چالتون اندازه تو ترولو بچه و کم عقل نیست اگزور گوه و با a13 مقایسه می‌کنی چه از لحاظ پردازشی چه گرافیکی چند سال جلو تره اگزوز دودی و پرحرارت سامیه بعدشم هر وقت سامسونگ تونست در حالت دستی بالا ۷۰۰ نیت بده بعد چت کن 😂داری می سوزی ۱۱۰۰ دلار می دی نوت ۱۰ پلاس اندازه میانرده های شیائومی هم نیت دستی نداره بعد ایفون ۱۵۰۰ نیت به کاربرا خودش می ده چهار سال هم بیشتر سامی پشتیبانی می کنه(سامسونگ مارمولک همیشه یک سال اندرویدش از دنیا عقبه یک سال اندروید پایه ش عقبه)متریال سامی رو گوشی ۱۰۰ دلاری هم استفاده می کنه ولی فولاد ورجه یک ضد زنگ و سخت ترین نوع شیشه رو فقط اپل 😏😏برو اگزوز رو بزار پشتت دودش از تهنت بیاد بیرون شاید کمتر فشار بخوری

_V_

آها چاقال پ تو خود علیی

از میزان سوزش نتونستی تحمل کنی اومدی با این اکانت زر بزنی،،،بگو چرا خودت خودتو تایید میکردی و تا علی با مصطفی دعوا کرد تو هم عین چاقال پریدی وسط 👌👌

چالتون باباته منم عموتم پسر جان

Farcry

آره والا.توی پست سامسونگ فن بوی های سامی خودشونو تیک و پاره میکنن.

_V_

Huawei P30 Pro
Manufacturing Cost is 360$
Price 128GB = 720$
اختلاف سیصد و شصت دلار

Samsung S10 Plus
Manufacturing Cost is 420$
Price 128GB = 690$
اختلاف دویست و شصت دلار

Apple 11 Pro Max
Manufacturing Cost is 490$
Price 256GB = 1500$
اختلاف هزار و ده دلار

Xiaomi K30
Manufacturing Cost is 250$
Price = 260$
اختلاف ۱۰ دلار

قیمتا همه از ebay

_V_

یه سریام که عین آگهی بازرگانی وسط بحث میان تیکه میندازن این وسط و حرفای با سند و مدرک رو رد میکنن و به خیال خودشون خیلی شاخن :)))
عمو جون تنها کسی که به تو تهاجم نکرد بعد از اون دورانی که خودتو جای یکی دیگه جا زده بودی خود من بودم و وقتی همه هت حمله میکردن خودم دعوت به خویشتن داری میکردمشون
البته نمک نشناسی هم بالاخره باید تو هر جامعه ای وجود داشته باشه

ولی یکی نیست بگه شما که انقدر طرفدار اپلی و به سامسونگ فوش میدی چرا از ایفون رفتی نوت ۹ خریدی ؛)))

شما برو همون اپلت رو بخر که به خاطر اوضاع بیریخت بازار ایران بعدا با سود بفروشی ،، اون نوت رو هم پرت کن تو نمایندگی سامسونگ :))

Dr.Nazer

ول کن بابا یه مشت ترول ریختن اینجا سر پیک‌نیک کامنت میذارن، آره اپل ۵۰۰ دلار هزینه ساختشه ۱۰۰۰ دلار فقط بخاطر پشتیبانی میگیره؛ به‌خدا خود تیم‌کوک هم اعتراف کرده محصولات ما گرونه دیگه اینا فک کنم از مدیرعامل اپل هم مدیرعامل اپل‌ترن!

_V_

اینهمه ول کردم الان داره گاز میگیره(فارکرای رو نمیگم)

الان وقت حرف زدنه

کامنتامو دادم و خواننده های پست قضاوتشون رو میکنن و برای هر حرف هم لینک دادم

حالا باز خوبه اون فارکرای یه چیزی میدونه و حداقل چنتا چالش وسط بحث میندازه

این یکی که انقدر نوبه فقط قلب میذاره اینور اونور

Farcry

ماهم نگفتیم ارزونه چون با 1000 دلار خیلی چیز ها میشه خرید و برای گوشی 1000 دلار هزینه کردن منطقی نیست.

Agulia-roja

برو شاشو چی می گی خود اگزوزیت اگه پول اپل رو داشتی با جون ول می خریدی باو کدوم احمقی میاد ۶۰۰ نیت نور تازه حالت خودکارشم هنوز کنتره دستی ایفونخ و الومنیوم و گوریلا گلس و دو سال پشتیبانی(اندروید پایه همیشه عقبه یکسال)با پنج سال پشتیبانی و ۱۵۰۰ نیت نور دستی و a13 قدرتمند و متریال درجه یک فولاد و مقاوم ترین شیشه عوض می کنه

ßÅÐ ßøy

بعضی ها این سایت رو با رینگ بوکس اشتباهی گرفته،و از سوزش و عقده زیادی میاد برند اپل رو خراب کنه 😏 به خیال خودش 😋
ولی کور خونده 😏😂
آره اشتباه کردم نوت نه گرفتم ولی حداقلش با اسنپ ۸۴۵ گرفتم تا هر روز درگیر با اگزینوس های اشغال نباشم 😌😂
شماهم از تبلت منسوخت استفاده کن بحث بیجا نکن 🤭😂

Agulia-roja

خخ داداش بیکاری جواب اینو می دی این گزوزی بچه ساله ۱۲ سالشه جوابشو نده ببین چه فشار خورده اگزوز تبلت سامسونگش رفته تو پشتش داره فشار می خوره دودش از دهنش واره می زنه بیرون جوابشو نده پیاماشو نخون ببین چقدر فشار خورده ۲۴ ساعت تو سایته چرت و پرت می گه

_V_

همچنان سوزش….

_V_

باشه ترول کوچک تو خوبی تو بیا برامون حرف بزن بفرما

بیا حرفای منو جوابشونو با لینک و مدرک بده

اینکه با چنتا ایموجی و زر زدن جواب بدی رو همه بلدن :)))))))

اره تبلت منسوخ شده و ساعت رو هم ۱۰ میل یه ولی میخوام بخورشون رو پیدا کنم که خوش بختانه پیدا کردم :)))))))))))

جی۱ هم داشته باشم مهم اینه برعکس توی ترولک که به هیچ جای کسی هم نیستی با این ترول بازیات و اون یکی ترولای اعظم لااقل یا حرفی نمیزنم یا با لینک و مدرک میام میزنم اگرم اشتباه بوده باشه و طرف آدم حسابی باشه بهش اعتراف میکنم نه مثل تو که از سایت تکنولوژی یاد گرفتی فقط برای برای ماشالا خان و اون اوایل برای چالتون *ایه مالی و هیچ اطلاعاتی هم به سایت نمیاری و فقط دنبال اینی خبر سامسونگ بیاد فوش بدی بعد خبر هواوی و اپل قلب بذاری

خوبه همه کاربرای سایت جز اون ماشی بی مخ به جایگاهت اطلاع کامل دارن :)) یه نفر بود که برعکس بقیه بهت احترام میذاشت اونم خودت پروندی 😉

حالا برو کوچه گل کوچیک

ملتفتی؟

ßÅÐ ßøy

فقط می‌خوام خدا شفات بده همین 🤔🤭😂

_V_

فقط میخوام خدا جرعت جواب دادن و اطلاعات بیشتر توی حوزه ای که داری کامنت میذاری بهت بده تا انقدر دست خالی وارد نشی 👍👌

_V_

بیشترین تعداد تغییر فاز رو داری

یه روز به ک۳۰ که فقط ده دلار روش سود اومده گیر میدی بعد یه روز دیگه میگی هیشکی به شیائومی نمیرسه تو قیمت بعد یه روز دوباره میگی برو بابا با اون شیائومیت :)))

_V_

بعد جالبه فکر کرده همه مث خودشن بیان منفی بدن بعد قایم شن ،،بهم میگه خسته نشی انقدر منفی میدی

عزیزم من به هر کامنتی دادی یه دونه منفی دادم اونم نوش جونت👌 بقیش لطف کاربراست

ßÅÐ ßøy

بیشتر پارس کن آفرین 👄👄

_V_

خب دیگه از حد گذروندی و احترامت رو شکستی 😉

اگر من پارس میکنم قطعا تو هم باید پارس کنی پسرم،،بالاخره دی ان ای پدر به پسر میرسه👌

ßÅÐ ßøy

بسوز بسوز از درون آتیش بگیر 😏😂
اینقدر بهم منفی بده تا عقدتو خالی کنی 😒واسم مهم نی 🤭
#اگزینوس اشغال
#نوت هفت
#التراسونیک
#گلکسی فولد
منتظر افتضاح بعدی باشیم 🤭😂

_V_

اره من میسوزم ولی برا اینه که هوای اتاقم گرمه و نمیتونم پنجره باز کنم چون هوا شخمیه 👌

شما هم از اول معلوم بود یه معلوم الحالی

که همه اینجوری دربارت حرف میزنن👍

ببین چیکار کردی که اعصاب منم خورد کردی

تمام اینایی که هشتگ کردی دقیقا همشون خاری بودن تو چشم فنای اپل حتی به این ها هم حسودی میکنن (ترولاشون)

#تیغ_زن_اعظم
#مک_بوک_انتحاری
#کیبورد_آشغال_مک_بوک
#استند_هزار_دلاری
#آیفون۶_انتحاری
#به_اسم_کامل_شدن_ارائه_ندادن_تکنولوژی_ها
#سه_برابر_قیمت_واقعی_ارائه_محصول
#اسکی_روی_خاموش

Agulia-roja

نه داش اشتباه می کنی باید از اول بگی
#پلاستیک پلاستیک پلاستیک بازیافتی
#تاچ ویز سام هنگ
#اولد ۱۰۰ نیتی زرچوبه و اشغالی
#اولد بازیافتی تاریخ اتقضا ۲ ماه پس از تولد
#اغراقلومد
#چسب زخم
#پلاستیک
#اگزوز هنگی
#ایزوسل زرچوبه بازیافتی
#دوربین تلسکوپی
#باتری بازیافتی
#نوت ۷😂😂😂
#اگزوز
#اندروید یک سال عقب
#پانج هول دس.ت خر
#گلگسی فولد😂😂😂😂😂😂😂
#اگزوزز

Dr.Nazer

@Agulia-roja
آقای محترم، بنده نمیخوام مرز احترام رو از بین ببرم و به‌صورت منطقی خدمتتون عرض میکنم :
اولا که من خودم علاوه بر سامسونگ یه‌جورایی طرفدار اپل هم هستم بااجازه شما، اما هیچ برندی بی‌ایراد نیست…
دوما خب میریم سر گزینه‌هایی که لیست کردی :
۱. پلاستیک رو قبول دارم خب پلاستیک پلاستیکه دیگه بالاخره از شیشه ضعیف‌تره.
۲. خدمت شما عارضم که اسم رابط‌کاربری سامسونگ خیلی‌وقته که دیگه تاچ‌ویز نیست و اول به اکسپرینس و بعد به وان‌یو‌آی تغییر نام یافت؛ میدونم اینارو میدونی و فقط قصد تخریب داری، اما خب یادآوریش خالی از لطف نیست… درضمن هیچ هنگی هم در این رابط‌کاربری وجود نداره و فعلا که بهترین رابط‌کاربری اندرویده 🙂
۳. همون اولد ۱۰۰ نیتی که شما می‌فرمائید که در واقع پنل نوت ۱۰ پلاس ۱۲۰۰ نیت روشنایی داره بهترین پنل بازار موبایله و شیائومی و وان‌پلاس هم از سامسونگ پنل میگیرن و پنل آیفون‌های 10 (X) به‌بعد به‌غیر از XR توسط سامسونگ تولید شده و اما اپل تغییراتی رو روش انجام داده و اسمش رو سوپر رتینا گذاشته…
جواب موارد ۴، ۵ و ۷ هم که دادم و درباره چسب‌زخم هم خب تعارف که نداریم S5 واقعاً شبیه چسب‌زخم بود، و اما همونطور که میت ۳۰ پرو هواوی شبیه ماشین لباسشویی و آیفون ۱۱ پرو شبیه اجاق‌گاز اخوان و ریش‌تراش فیلیپسه… خواهشا حمله نکن چون درکنار میت و آیفون، همراه جنابعالی شدم و خود سامسونگ هم تمسخر کردم..!
۸. اگزوز هم که مشخصاً منظور شما اگزینوسه و خب پردازنده خیلی قدرتمندی نیست اما داره پیشرفت میکنه… اینم بگم که بعداً بهم تهمت نزنین؛ اگزینوس نسبتاً از اسنپ‌دراگون ضعیف‌تره و این موضوع در برابر پردازنده‌های سری A اپل هم به‌وضوح و به‌شدت بیشتر حس میشه.
۹. همون ایزوسل زردچوبه بازیافتی که شما عرض میکنید در‌حال‌حاظر کم‌کم داره از سنسورهای سونی پیشی میگیره و پیشرفتش قابل تحسینه…
۱۰. نظر نمیدم چون منظورت مبهمه…
۱۱. بازهم نظری نمیدم چون مشخصاً منظور جنابعالی نوت ۷ هست که اون مشکل تموم شد و رفت اما خب مشکلی بوده که نمیشه در نظر نگرفتش و به‌اصطلاح از آبروریزی‌های سامسونگ بود.
۱۲. تو مورد قبلی توضیح دادم…
۱۳. بازهم در موارد قبل توضیح دادم.
۱۴. اندروید یک سال عقب؟!…
۱۵. پانچ‌هول همونه که فعلا همه دارن ازش استفاده میکنن و داره ترند میشه، در‌حال‌حاظر به‌نظر من هم بهترین روش برای قرار دادن دوربین سلفی هست تا موقعی که دوربین زیرنمایشگر به تولید انبوه برسه… درضمن خود سامسونگ دیگه پانچ‌هول دوتایی مث اس ۱۰ پلاس روی گوشی‌هاش قرار نمیده و همه یه پانچ‌هول‌ هستن و خواهند بود…
۱۶. فعلا که برخی از دوستان و اقوام‌ گلکسی فولد رو خریداری کردن و مشکلی نداشته…
۱۷. و باز هم در موارد قبل توضیح دادم…

خب دوست عزیز، تمام مواردی که عرض کردی رو وقت گذاشتم و به‌صورت منطقی و غیرمتعصبانه تحلیل و تشریح کردم؛ هنوز حرفی داری؟!…

KING.ALI

منطقت رو قبول دارم ولی اینکه s5شبیه چسپ زخم یا میت بیست ماشین لباسشویی دلیلی برای تخریب شرکت نمیشه نمیدونم چرا بعضی اینارو ملاک قرار میدن

Agulia-roja

اره الان رابط کاربری جدیدش خیلی عالیه و بهترینه ولی تاچ ویز زمان قدیم خیلی هنگ بود این چیزایی که گفتم خیلی هاش رفع شده اون ۱۰۰ نیت نور هم مربوط به گذشته بعد اس ۷ به بعد کیفیت پنلش خوب شد ولی هنون اس هفت هم خط صورتی داشت و با کوچکترین ضربه پنل از کار میفتاد حتی مشکل سایه هم من خودم در اس نه پلاس تجربه کردم ولی من این طوری رفتار کردم به خاطر رفتار یک بچه به اسم واعظ من خودم از اس نه به بعد همش دارم از سامسونگ استفاده می کنم دو تا اس نه پلاس خریدم و الانم نوت نه دارم و حتما هم اگر اس ۱۱پلاس همون طور که شایعان می گن باشه یکی می خرم ولی به خاطر یک بچه واعظ همه از سامسونگ متنفر می شن چون به همه بی احترامی کنه چرت و پرت می گه پنل سامسونگ عالیه اره ایفون هم از سامی پنل میگیره ولی حقیقت اینه ۱۵۰۰ نیت نور می ده ایفون سامی ۶۰۰ تا به سختی باید با حقیقت کنار اومد پردازنوه اپلم خیلی بهتره و متریالش من شخصا به خاطر اینکه سامسونگ ضعف خاصی نداره از سامسونگ استفاده می کنم ولی جای پیشرفت زیاد داره افرادی مثل واعظ فقط بقیه رو از سامسونگ متنفر خواخند کرد و جلوی پیشرفت سامسونگ رو می گیرن اگر ما از هر شرکتی ایراد بگیرم وبه این چیزی که هست راضی نباشیم اگر به دوازده سامسونگ راضی نبودیم تا حالا هزار بار از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهتر استفاده کرد در نهایت ما مصرف کننده ایم متریال و پردازنده اپل بهتره همین طور بهینگی بیشتر نور صفحه هم داره طراحی جلوی نوت ده پلاس عالیه در نهایت باید ایراد بگیریم من از همه شرکت ها ایراد می گیرم ایفون ۱۱ پرو گوشی عالی هست ولی بی ایراد نیست

ßÅÐ ßøy

Agulia-roja
دوست من هم یه اس هشت پلاس داشت مشکل سوزش پیکسل براش پیش اومد که هرجا می‌بردیم دو میلیون زیر قیمت بر میداشتنش ،
تازشم کسی نمیخریدش باید به فامیلی کسی میداد که همش واسه خودش ضرر بود …
اپل هم مشکلاتی زیادی داره من نمیگم بی نقصه ولی از سامسونگ نوت ده پلاس بهتره چرا کتمان کنیم …🌹🌹🌹

H.f

دوست عزیز aguila roja یه سوال بی ربط ببخشید از بقیه کاربران.فصل آخر سریال aguila roja رو مژدونی از کجا دانلود کنم و زیرنویس فارسی آیا براش منتشر شده جایی خیلی دوست دارم فصل آخرش با زیرنویس ببینم چون چند سال پیش شبکه جم تایه فصل مونده به آخر دوبله پخش کرد ولی فصل آخر پخش نکرد اگر کسی اطلاعی داره اطلاعی بده

Dr_Ali

سلام بنده اطلاع دارم اگر مایل هستید شمارمو بدم براتون فصل اخرشو بفرستم

ßÅÐ ßøy

الان فهمیدم فقط طرفدارای سامسونگ ترولن….
و هرکی از هر برندی دفاع کرده بهش گفتن ترول اشتباهه…همون ماشالله،همون تیویکده،همون افسون،همون m.b حتی 🤭،همون نیما عرفانی ،همون دسترویر، همون under taker، همشون کاربر و فن واقعی برندشون هستن….
واقعا همه طرفدارای سامسونگ که چهار تاش رو چالتون تشکیل میده همشون از دم ترول هستند…فقط باید سامسونگ گوشی تولید کنه تا مورد رحمت قرارش ندن 🤷
فقط باید سامسونگ بهترین باشه از نظر اینا حتی اگه گند بزنه 🤷
اینارو گفتم خدایی نکرده یه وقت با طرفدار نماهای سامسونگ و ترولاش دهن به دهن نشید احتمال داره عین هاپو پاچتو گاز بگیرن🤭🤷

_V_

آقای تغییر فاز

حالا که بیشترین فشار رو فن سامسونگ اونم یدونش بهت وارد کرده فنای سامسونگ شدن ترول آره تو خوبی👌

بالاخره یادت آوردم بزرگترین بکن خودتو برند محبوبت کیان 👍

برو برا ماشالا بمال برو آفرین خوب چیزیم هستی ماشالا خوشش میاد ازت

Farcry

کلمه ترول با فن های سامسونگ ساخته شد.شما ها ترولید که میاد توی پست های اپل و شرکت های چینی تبلیغ سامسونگ رو میکنید.

_V_

فکر نمیکنم من الان اینجا تبلیغ سامسونگ میخواستم بکنم،،بری از اول دعوا نگاه کنی بنده به بالا بودن سود اپل انتقاد کردم و حرفی از سامسونگ نزدم که البته با تهاجم جناب علی همراه بود

توی پست برندای چینی هم هروقت لازم باشه تعریف(اکثرا برای شیائومی و اوپو) و گاهی هم انتقاد به حرکتای بی تدبیرانه(اکثرا هواوی) میکنم

_V_

جناب عالی*

ßÅÐ ßøy

Farcry
می‌دونی چرا چون از درون میسوزن توی پست های اپل میان عقده خالی کردن خخخ😂
واقعا هم کلمه ترول برازنده طرفدار نماهای سامسونگه 🤷😂

_V_

نذار کلماتی که برازنده خودته رو لیست کنم بی هویت ولگرد

خاک بر سر کسی که با تو هم جبهه بشه و ندونه تو فقط از کسایی تعریف میکنی که توی مدت زمانی محدودی دارن به نفع تو کامنت میدن و اصلا به شخصیت طرف نگاه نمیکنی

_V_

ببین چقدر اعجوبه ای که به مصطفی و آندر تیکر میگفتی ترول

واقعا اسم تورو به عنوان بزرگترین پدیده ترنجی باید ثبت کنن

Agulia-roja

داداش دیگه همه می دونن واعظ سگیه که زیاد به پای این و اون میفته و پاچه می گیره مخصوصا افسون زیاد زیاد پاچه ش رو گرفته

_V_

واعظ بکنته

Galaxy

هوووش مردیکه آب ک‌..ون اون تویی و چندتا دیگه مثل خودت ..انتر خانوم ا.ف .انتر دو m.سر دسته انتر ها خودت و چندتا دیگه.. ولی تو دیگه گندش در آوردی ایزی لایف ببند یه قلاده هم برات خریدم واعظ هم الان آمپول هاری میاره فرو کنم به نازنین باسونت یبار دیگه بی احترامی کنی به شیوه کهریزک برخورد میکنم پس مونده آخوند

_V_

😂چقدر خشن

galaxy#

گفتیم رحمت ما خالی از لطف نباشه 😂😂 پاداش هم دادیم😂😂😂

_V_

برادر رفتم کامنتای قدیمیو خوندم دیدم تو همون CAT ئی برادر گفتم آشنایی یه مدت نبودی😂📿

galaxy#

فدات بشم داداش من نوکرتم اره هر از گاهی میام چون کاربر های سیکیم خیاری سایت افزایش پیدا کرده اخرین بار هم افسون رو فوشش دادم از سایت محدود شدم

_V_

اه آره افسون😂🤦‍♂️

سخت نگیر زیاد برادر اینا همیشه هست😅📿⚘

ßÅÐ ßøy

نه تنها طرفدار نماهای سامسونگ ترولن 🙄
بلکه بی شخصیت و بی خانواده هم هستند و هرچی از نهادشون میاد بیرون میگن…
هر وقت طرفدار نمای سامسونگی دیدید ازش به اندازه صد کیلومتر دور بشید احتمال داره گازت بگیرن 🤭😂

_V_

اره ما طرفدار نماییم ،،، تو هم ادم عاقلی هستی،،عمو جانی هم میره حج دور کعبه میگرده میگه سبحان الله

روحانیم آدم راست گوییه ،، بنزینم ۱۰۰۰ تومنه

Galaxy

چقدر بی شخصیتی چقدر بی هویتی چقدر بی وجودی چقدر خاک تو سری چقدر رو مخ و تو ک..ون نرو هستی چقدر ک..یری مقامی چقدر احمقی چقدر بی بته ای

ßÅÐ ßøy

از مصطفی هم میره بالا 😏🤣😂🤭
منتظر هشتگ های بعدی باشید
سامسونگ خوب بلده افتضاح بده بیرون

ßÅÐ ßøy

وای خدایا این بشر چقدر متفاوته 🙄🤣😂
فکر کنم قرار بوده تو جلد هاپو آفریده بشه 😂

_V_

فکر کنم تو هم قرار بوده تو جلد دختر آفریده شی اشتباه محاسباتی شدی

_V_

از ماشالا و چالتون برو بالا آفرین👌

ßÅÐ ßøy

واعظ چگونه فردیست ؟ یک پدوفیل ،ترول،و طرفدار نمای سامسونگ ،که تو جلد هاپو آفریده شده ….🤷🤭
خودتون قضاوت کنید ….

_V_

بله دوستان خودتون با خوندن کامنت ها قضاوت کنید ❤👍 من دیگه حرفی ندارم 😉

ßÅÐ ßøy

من از دوستان عذر میخوام بابت مباحثی که بخاطر یه ترول طرفدار نمای سامسونگ پیش اومد..🙏🙏
ازین به بعد جواب این ترول رو نمیدم و به دوستان هم این رو توصیه میکنم شدیداً 😘

شب یلدای خوشی در کنار خانواده محترم خود داشته باشید …💋💋💓💓🌹🍉🍉🍉

_V_

اره با اون یکی اکانتت زر میزنی👌👌

Milad7

سلطان بی رقیب فروش در بین پرچمدارانه…

Milad7

چرا کاربرهای این سایت انقدر به پای هم میپیچن؟! نظرتون را بگید و رد بشید

_V_

ترول بی سواد ادعا میکنه فن اپل نیست بعد داره جر میده خودشو سر اپل👌 بیچاره نمیدونه ما میدونیم خود علی ئه 😂 بیچاره با اون اکانتش میاد ضایع نشه

چه غلطا! هرچقدرم خودتو پاره کنی جواب حرفای منو ندادی 👍 هرچه قدر هم حرف بزنی همشون توی همون ۶۰ دلار گرونتر خلاصه شده،،حالا فشار بخور

دفعه آخرتم باشه گ*ه زیادی میخوری زیر کامنتای من بچه ننه،،،نمیخواد با دوتا اکانت بیای با اون یکی فوش بدی قبلا همه اون وجهه واقعی بچه جوبی فحاش تورو نظاره کردن 🤔✅

_V_

http://uupload.ir/files/0mnj_screenshot_20191221-231225_chrome.jpg

این آدم برای ما فاز با ادبی برمیداشت

ا،ر واقعا همونطور ک گفتم فیکی ک هیچی خاک بر سرت

اگر اشتباه گفتم لطفا توضیح بده من چیکار کردم تهاجمی اومدی وسط!

ßÅÐ ßøy

الان فهمیدم او دوتا اکانت گلکسی مال واعظ بود 🙄 چقدر خدایا چقدر یک فرد میتونه پیله باشه …
بکش بیرون از ما 🤷😒

_V_

اره بدبخت من کلی اکانت دارم نمیدونستی؟

این گلکشی که قبلا اسمش Cat بود و فکر کنم اسمشم محمد ئه اکانت منه

اون امیرگلکسی هم که دیگه تو یوزرنیمش اسمشم مشخصه اکنم اکانت منه

اون بنیامین چالتونم اکانت منه

ناظر که اسمش علیرضاس اونم فیک چلتونه در نتیجه فیک منه!

اون جیسون بورن که اسمش فکر کنم س.ینا بود اونم مال خود خود منه دقیقا دست منو خوندی

نمیدونم چرا حس میکنم میخوای مصطفی و دسترویر(شهداد) و آندرتیکر(اینم فکر کنم محمد بود /-: ) رو هم بگی فیک من ان

اصن حالا که فکر میکنم من خودمم فیک سی نا عط ایی ام عزیزم دارم سایتم رو پر کامنت نشون میدم تبلیغات بیارن تو سایتم!

_V_

اره بدبخت من کلی اکانت دارم نمیدونستی؟

این گلکشی که قبلا اسمش Cat بود و فکر کنم اسمشم محمد ئه اکانت منه

اون امیرگلکسی هم که دیگه تو یوزرنیمش اسمشم مشخصه اکنم اکانت منه

اون بنیامین چالتونم اکانت منه

ناظر که اسمش عل یر ضاس اونم فیک چلتونه در نتیجه فیک منه!

اون جیسون بورن که اسمش فکر کنم س.ینا بود اونم مال خود خود منه دقیقا دست منو خوندی

نمیدونم چرا حس میکنم میخوای مصطفی و دسترویر(شهداد) و آندرتیکر(اینم فکر کنم محمد بود /-: ) رو هم بگی فیک من ان

اصن حالا که فکر میکنم من خودمم فیک سی نا عط ایی ام عزیزم دارم سایتم رو پر کامنت نشون میدم تبلیغات بیارن تو سایتم!

ßÅÐ ßøy

داره با حاشیه درست کردن و رفتن به مباحث خنده دار این که دوتا اکانت گلکسی فیکش هستند رو قایم می‌کنه🤷🙄
ببین همرو مثل خودت فرض نکن تو اگه فیک میسازی تو اگه بی احترامی میکنید تو اگه فحش میدی اینا به خودت ربط داره ،یه سری کاربر هم خوب شناختنت….حالا اسمشونو نمیارم که باز حرف اضافه نزنی…
_________________________________
دوستان ببینید کی اول با هدف تخریب کردن برند اپل و تبلیغ برند سامسونگ پا به این پست گزاشت و خودتون کلاهتون رو قاضی کنید ….
🌹🌹🌹🌹

_V_

من به حاشیه نرفتم گفتم نه تنها اون دوتارو درست فهمیدی بلکه اینا هم فیکای منن برادر اره

اصن جناب ع ط ا یی تورو باید مامور فیک یاب بکنه لامصب اول که به ناظر میگفتی فیک چالتون بعدم به اینا میگی فیک واعظ بعدم به دسترویر میگی فیک مصطفی لابد فردا به ع ط ایی میگی فیک ص د را مخ ملی ئه
__________________

من بخوام انتقاد کنم،نظر بدم،تحلیل کنم و حتی فوش بدم مث بعضیا ترسو نیستم برن یه اکانت دیگه بیارم با اون حرفمو بزنم با خوندن کامنتا میفهمید همه این مجموعه هارو با اکانت خودم از اول تا الان گفتم!

galaxy#

میدونی چیه تو از ریشه خرابی درختی که کرم از داخلش باشه نمیشه آفت کشی کرد باید آتیشش زد تورو باید از ناف سیکم تا آفت کشی بشی کی موافقه 😂😂😂

galaxy#

چرا گولاخ نمیدی اِشَک من فیکم؟ 😂😂😂 باشه تو خوبی تو عزیز دلمی قناری گوگولی چه گوت آغی داری ببم بِلهَ گویم گوتوا جان اون وقت میفهمی فیکم یا یوک 😁

galaxy#

پشمام واقعا 😮🤐 قشنگ دونستی از ریشه اسمم چی بود تو دیگه واقعا سی.نا هستی

_V_

😂😂😂😂😂

ßÅÐ ßøy

Galaxy
واسه این سایت و مدیرش متاسفم که آدمایی مثل تو پیدا میشن اکانت فیک میزنن بهت فحش میدن آخرشم با یه دیلیت کامنت ،اقای مدیر چشاشو می‌بنده و ازش رد میشه 😌

Dr.Nazer

@علی
برادر گرامی به پیر به پیغمبر هرکس که میبینی یه کامنت حاوی الفاظ رکیک یا نامحترمانه میذاره فیک نیست؛ قصد و منظور با اعضای سایت ندارم پس لطفا کسی به‌خودش نگیره، اما الان مثلا یه آدم معتاد دیوونه‌ی روانی از تیمارستان بیاد فرار کنه بره تو ترنجی به همه فحش بده فیک چالتون و فلان و فلانه؟! هیچکس اینجا فیک نیست، مخصوصا کاربرایی مث مصطفی و آندرتیکر و واعظ و امیرگلکسی و الباقی که مشخصه افراد مستقلی هستن… پس خواهشاً بدون تحقیق کاربرا رو قضاوت نکنین و انگ فیک بودن به کسی نزنید…

_V_

ولش کن

این تا اینجاست به همه میگه فیک

فردا روز با خود فنای اپلم دعواش بشه به فارکرای و حتی احمد هم میگه فیک

The Destroyer

نه دوست عزیز نه واعظ فیکه و نه هیچ کس دیگه.‌‌.‌.
به نظرم هر دوتون این بحث رو بیخیال بشید…
فک کنم همه اگه بدون محدودیت بخوایم گوشی انتخاب کنیم میریم سراغ آیفون اما واقعیت اینه که خیلیا پول آیفون رو ندارن و قیمت پایه آیفون هم حدود ۲۰۰ دلار از قیمت پایه نوت ۱۰ پلاس گرون تره که واقعا برای یه خوره موبایل شاید ارزش نداشته باشه اونم تو شرایطی که در بسیاری از موارد آیفون ۱۱ پرو مکس و نوت ۱۰ پلاس با هم برابر هستن…
تو بعضی چیزا این بهتره تو بعضی چیزا اون…

ßÅÐ ßøy

از اول اگه تو حد و حدود کامنت شما ایشون کامنت میزاشتن هیچ بی احترامی رخ نمی‌داد
ولی ببینید کی این شر رو بپا کرد 🌹🌹🌹

_V_

عزیزم بنده از اول درست کامنت گذاشتم اون دوست شما با توهین کردن به بنده از همون اول کار و بعدش خود جناب علی و اون فیکت با فحاشی گسترده و ربط دادن عنوان های بی مورد و در نهایت اعلام فاز جدیدت مبنی بر ترول بودن فقط فنای سامسونگ مخصوصا واعظ دیگه خون بنده رو از ترولیتون به جوش اوردید

بنده فقط یه سری متن رو کپی پیست میکردم که از سایتای مختلف بود و شما چون دوست نداشتی کسی اینارو ببینه و به برند محبوبت این چیزا وارد بشه شروع کردی به توپخانه بستن موضع کسی که اینهمه چه توی ترنجی جلو روت چه توی اینستا به بقیه میگفت این ترول نیست این فقط یکم هیجان زده میشه اذیتش نکنید انقدر

الان همونا تو دایرکتم دارن بهم اسکرین شات میدن میگن بیا این به خودتم حمله کرد

Dr.Nazer

@علی (Bad Boy)
دوست عزیز با فحاشی و جدال نه‌تنها مشکلی حل نمیشه بلکه به مشکلات افزوده هم خواهد شد!
اگه نظری داری که با دیگران مخالفه، محترمانه بیان کن و اگه طرف مقابل راضی به قبول واقعیت و منطق نشد (که این مورد در مورد بحث امروزتون با واعظ صدق نمیکنه) ادامه بحث و کشوندن اون به فحاشی و توهین هیچ فایده‌ای نداره؛ پس بهتره یا مشکل به‌صورت محترمانه و بدون‌تعصب حل بشه یا کلا حا نشه و کنار گذاشته بشه…

والسلام‌العلیکم‌و‌رحمته‌الله‌و‌برکاته!

ßÅÐ ßøy

بابا تو دیگه خیلی رو داری با اکانتای قیمت میای فحش میدی ،هنوز دو قورت و نیمتم باقیه …
همه هم فهمیدن با چه هدفی اومدی توی این پست ..دیگه بیشتر از این بارتو سنگین نکن ..

ßÅÐ ßøy

«قیمت ».
فیکت*

_V_

من نمیدونستم این پست قراره انقدر پر طرفدار بشه و فقط تحلیل خودم رو نسبت به این نمودار بیان کردم شماها زورتون اومد که یه نفر پیدا شده داره همه چیز رو درست و با مدرک اعلام میکنه

چون خودت با اون اکانت agulia اومدی فحاشی قرار نیست فکر کنی منم انقدر بدبختم ک با اکانت فیک بیام جوابتو بدم بنده اگر دقت کنی با همین اکانت اونموقع به خاطر عصبانیت جوابتو تمام و کمال دادم پسر جان

Dr.Nazer

علی جان برادر استاد مهندس دکتر پروفسور عزیز الان بار چندمه من باید تکرار کنم که نه واعظ فیک کسیه که اکانت فیک داره؟! ایشون اومد یکی دوتا کامنت منطقی و طبق واقعیت همراه منبع ارائه کرد اما شما و جناب Farcry‌ که اسمشو نمیدونم شروع کردین به تخریب و طعنه‌آمیز صحبت کردن و بعضاً جنابعالی هم شروع به فحاشی کردی چون دیدی واقعیت که توسط واعظ داره بیان میشه به نفعت نیست و از باور کردنش ناراحت میشی پس اومدی به‌زور با صحبتای بی‌مربوط و پاک‌کردن صورت‌مسئله سعی کردی که واقعیت رو تکذیب کنی..!

ßÅÐ ßøy

اون فرد رو نمی‌شناسم ولی مطمعنم اکانتای گلکسی فیک تو هستند …

Dr.Nazer

مطمئن نباش… جنابعالی الان یا واقعیت رو میدونی و داری خودتو گول میزنی یا واقعا قصد متوجه شدن نداری که خب دیگه کاری از دست من بر نمیاد.
خوش باشی..!

ßÅÐ ßøy

دکتر ناظر تو اصلا از اولش اینجا نبودی ….
کامنتارو بخون ببین کی شر رو بپا کرد …
میاد تو پست اپل تبلیغ سامسونگ می‌کنه..
خب بتوچه اپل سود زیاد میگیره بتو و فیکات چه ربطی داره دوس داره نوش جانش میگیره …
نمی‌دونم چرا باید سرتون تو ….مردم باشه همش 🤔

_V_

دلیلت از اینکه اون دوتا! (کلا یه گلکسی داریم /-: اون یکی امیر گلکسی ئه،،نکنه میگی اونم فیک منه) فیک منن چیه؟!

لابد اینم با همون دلیلی ک دسترویر و آندرتیکر رو فیک مصطفی و ناظر رو فیک چالتون اعلام کردی

_V_

اتفاقا ناظر از اول بود و تو اینستاگرام با من در ارتباط بود ولی کار داست وقت کامنت زدن نداشت

_V_

دلیلمون اینه که ما چنتا کاربر ایسنتاگرامی ساده نیستیم بریم برند محبوبمون رو فالو کنیم بعد هم هر پستی میذاره قربون صدقش بریم

به یه برند یا دوتا یا بیشتر علاقه داریم ولی به همه حتی گاها برند خودمون تجاوز از اون طرفم تشویق میکنیم

اپل هم خواستم روشن کنم که حرفی که قبلا در رابطه با سود هنگفت و الکی و تیغ زنی اپل میکردم اینجا ثابت شد و تشریحش کردم و در واقع بحثی که قبلا شده بود و اونموقع شما اصن سایتای تک رو نمیشناختی اینجا دوباره بیان شد!

Dr.Nazer

@علی
خب بیا بررسی کنیم :

اولین کامنت واعظ در این پست : “معلومه با این قیمتای گزاف باید سودشم از همه بیشتر باشه”

که بعد از این بین واعظ و Farcry یه بحث عادی پیش اومد که بعد هم با عذرخواهی و یه‌جورایی به‌نتیجه رسیدن به‌پایان رسید…

حالا کامنت جنابعالی در اواخر بحث واعظ و Farcry : “بیکاری داداش جواب ترول هارو میدی 🤭🤔😂”

و شما اینجا واعظ رو ترول خطاب کردی و شروع به متنشج کردن فضا کردی…

اینم کامنت واعظه در پایان بحث با Farcry : “چی میگی برادر اصلا لینکی که دادم دیدی!؟ ۴۲۰ دلار واسه نسخه ۱۲۸ گیگ بود
خب میدونم یو اف اس۲.۱ اگر ۳ بود که قیمت ساخت بیشترم میشد
راستی اگر جایی از رو عصبانیت زیادی رفتم عذرخواهی میکنم!”

خب اینجا بحث واعظ و Farcry تموم شد و علاوه بر اینکه جنابعالی با یه کامنت متنشج‌کننده وارد بحث شدی کاربر “Agulia-roj” هم وارد شد و بحث و جدل کم‌کم شروع شد…

حالا کی شر به پا کرد؟!

ßÅÐ ßøy

خود ناظر می‌فهمه دوتا گلکسی هست که اتفاقا پروفشونم مثل هم درست کردی 🤷😉
می‌دونی چیه تو فکر می‌کنی خیلی زرنگی ولی اشتب می‌کنی 😏

Dr.Nazer

@واعظ
“اتفاقا ناظر از اول بود و تو اینستاگرام با من در ارتباط بود ولی کار داست وقت کامنت زدن نداشت”

منظورش این بود که از اول توی این پست نبودم و کامنت‌هاتون رو مطالعه نکردم، که بودم!

_V_

@ناظر
دمت گرم

@محمد
داداش این با خودش نمیگه چطوری ممکنه تو فیک من باشی بعد در عرض چن ثانیه بعد من کامنت بذاری اونم با یه تحریر و لفظ متفاوت بعد یه کامنت طولانی از طرف من بیای کامنت بدی!

ßÅÐ ßøy

دکتر ناظر اولین کامنت من اون نبود…..برید بهتر بخونید چشاتونم وا کنید …
بعدشم واعظ با یه لحن دیگه همون اولش شروع به تخریب کرد…

Dr.Nazer

@علی
برادر دیگه ما به کی قسم بخوریم واسه تو؟! تو این سایت واعظ از همه به من نزدیک‌تره و باهاش ارتباط زیادی هم دارم و اعتماد صد درصد بهش دارم و میدونم که اکانت فیک نداره…
این موضوع رو تموم کن چون هیچکس اینجا فیک هیچکس نیست، فیکا رو اکثرا چالتون میزنه اونم موقتی واسه وقتایی که حوصلش سر میره!

_V_

ترولک

اون گلکسی قبلیه مال همین گلکسی جدیده که فکر کنم طبق حرف خودش جناب عط ایی سر دعوا محدودش کردن

این اکانت جدیدشه

چرت میگی

آره من خیلی زرنگم زرنگ تر از چیزی که فکرشو بکنی و دقیقا با حرفات به خودم اثبات میشه که چقدر کوته فکری و با چه چیزایی منحرف میشه فکرت و چیزای اصلی رو حتی نمیفهمی👌⚘

_V_

حالا هم اگر اجازه بدی به جای دعوا با کسی که ازش حمایت میکردم تو گروه و الان دارم به حرف دوستام میرسم،،،،میخوام برم به اقوام یلدارو تبریک بگم استاد! فعلا بازی

_V_

بای*

Dr.Nazer

علی جان عزیزم دیگه خواهشا چشم‌ایِ مارو زیر سوال نبر نکنه چشم‌هامون هم فیکه؟!
اولین کامنتت توی این پست “💜Apple is love ♥️” بود که خب اکثرا میذاری و کسی هم کاریت نداره؛ اما دومین کامنتت وسط بحث واعظ و Farcry همون بود که گفتم : “بیکاری داداش جواب ترول هارو میدی 🤭🤔😂”

تمام!

ßÅÐ ßøy

_V_
«اپل هم خواستم روشن کنم که حرفی که قبلا در رابطه با سود هنگفت و الکی و تیغ زنی اپل میکردم اینجا ثابت شد و تشریحش کردم و در واقع بحثی که قبلا شده بود و اونموقع شما اصن سایتای تک رو نمیشناختی اینجا دوباره بیان شد!»
آقا من اصلا با تو حرفی ندارم از همین یه تیکه متنت سطح شعورت پیداس…
تمام حرفات با کنایه و تندی هست 😏😉

Dr.Nazer

اون تمام یعنی دیگه بحث نکن، این موضوع رسما به پایان رسید…

ßÅÐ ßøy

دکتر ناظر
نه منظورم دومین کامنتم بود اولی که کامنتی نبود که توی بحث باشه…
تاریخ و زمانش رو ببین بعد حرف بزن…

ßÅÐ ßøy

به فیکات هم یلدا رو تبریک بگو….
خخخ انتظار داره من حرف خودش که اکانت فیکش هست رو قبول کنم 😌😂
وللش آقا ما امروز از اکانت های فیکت گزشتیم …
ولی دفعه بعد خواستی فیک بسازی دوتا شبیه هم نساز….
😏
با فحش هایی که با اکانت فیکت دادی هم کاملا سطح شعور خانوادگیت معلوم شد …
الان راحت برو تبریک بگو….

ßÅÐ ßøy

شبتم بخیر 😂

_V_

چی میگی بچه؟ تو اصن برای کسی مهم نیستی ک حالا فتوا هم میدی،،میبینی یکم من ادم حسابت کرم شاد نشو

به ۸۰۰ نفر شب یلدارو تبریک گفتم اصلا هم مهم نیست توی زبون نفهم و یه دنده چی فکر میکنی ترول،،مهم اینه ۷۰ درصد کاربرای اینجا که تو اینستا باهام در ارتباطن میدونن اینو

HM-Royal

اینجا یه مشت teenager افتادن به جون هم به هم دری و وری میگن …. اونوقت بی دلیل، کامنتم مربوط به پست DarkMode تو تایید مونده!

K-Ehsani

جواب خیلی ساده است ، چون اپل جنساشو تا جایی که جا داره تو پاچه ای مشتریاش میکنه، میگید نه ؟
یک نمونه خدمت تون عرض میکنم،
اپل داخل جعبه ای گوشی 900 دلاریش آیفون 11 شارژر 5 واتی میزاره ، در حالیکه مثلا سامسونگ داخل جعبه ای گوشی 130 دلاریش Galaxy m10s شارژر 15 واتی میزاره ، درحالیکه اپل شارژر 15 واتش رو 75 دلار به مشتریاش میفروشه ، دوستانی که هی میگین هزینه ای توسعه ای سیستم عامل و آپدیت اپل بالاست بفرمائین بگین ، آیا این شارژر هم آپ دیت میشه؟.

ßÅÐ ßøy

نوش جانش هرکی هرچی دلش بخواد میخره و به شما و به فنا و طرفدار نماهای سامسونگ هم ربطی نداره 😏🤷
والا انگار اجازه مردم دستشونه 😒

Amir galaxy

اومدم یه سر بزنم دیدم ۱۵۰ تا کامنت هست پشمام ریخت
کامنت هارو خواندم فهمیدم این اکانتی که دست کنه مال واعظه😅
چقدر عجیب😂

ßÅÐ ßøy

کسی با تو نبود ، منظورم گلکسی خالی بود 😏

H.f

کاربر گرامی aguila roja راستی یه سوال بی ربط دارم میدونی فصل آخر سریال aguila roja رو از کجا دانلود کنم آیا زیرنویسی براش ارائه شده خیلی دوست دارم با زیرنویس ببینمش چون شبکه جم تا یه فصل مونده به آخر با دوبله پخش کرد دیگه فصل آخر پخش نکرد حالا اگه اطلاعاتی در این زمینه داری بگی ممنونت میشم

galaxy#

در اینجا شاهد اکانت چندوم علی هستیم که درخواست سریال داره

galaxy#

چندم**

H.f

آقای محترم خواهشا تهمت الکی به کسی نزن من همین امروز ثبت نام کردم ولی خیلی وقت پستای این سایت میخونم خواهش میکنم از چیزی که مطمعن نیستی اظهار فضل نفرمایید با تشکر

H.f

یعنی بعضی از کاربران اسم نمیبرم شب وروز کمین کردن یا به عبارت دیگه لحاف دشکشون انداختن تواین سایت منتظر پست جدیدن تامردم از فضایل خود بهره مند کنن واقعا کی میگه ما جهان سوممیم کلی عالم تکنولوژی ماداریم مخصوصا تو این سایت البته تعدادشون تواین سایت انگشت شماره خودتون دیگه میشناسیدشون نیازی نیست اسم ببرم

Dr_Ali

سلام خوبی اقا؟بنده اطلاع دارم چون پیگیر این سریال بودم خواستید شماره بدم بهم پیام بدید

Milad7

چت رومه؟ 😐

galaxy#

میلاد ترنج لاگژری شدی عجیبه😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)