حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو ای ۸ (Oppo A8) با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و قیمت ۱۷۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اوپو

اوپو از دو موبایل میان رده جدید رونمایی کرده است که می توانند دستگاه های جذابی باشند. برای شروع با اوپو A8 آغاز می کنیم. اوپو ای ۸ (Oppo A8) با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و قیمت ۱۷۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اوپو ای ۸ (Oppo A8)

اوپو ای ۸ (Oppo A8)

اوپو ای ۸ (Oppo A8)

اوپو ای ۸ (Oppo A8) یک گوشی نسبتا ارزان قیمت است که به نمایشگری با نسبت تصویر کشیده، باتری با ظرفیت بالا و حافظه داخلی عالی مجهز شده است. این گوشی هوشمند در چین با قیمت حدود 170 دلار عرضه خواهد شد.

بدنه Oppo A8 از پلی‌کربنات یا همان پلاستیک ساخته شده است و مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچ از نوع IPS LCD می‌باشد که دارای بریدگی یا به اصطلاح ناچ قطره‌ای شکل است. این نمایشگر از وضوح 720 در 1600 پیکسل پشتیبانی می‌کند. فیلتر محافظت از چشم برای کاهش نور مضر آبی نیز در نمایشگر گوشی ارزان قیمت اوپو به کار رفته است. طبق اعلام شرکت سازنده، Oppo A8 دارای نسبت صفحه به بدنه 89 درصد است.

چیپست مدیاتک هلیو پی ۳۵ با پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 قلب تپنده اوپو ای 8 را تشکیل می‌دهد. 4 گیگابایت حافظه رم این تراشه را همراهی می‌کند. اوپو تصمیم گرفته است از 128 گیگابایت حافظه داخلی در محصول جدید خود استفاده کند که با توجه به رده قیمتی آن عالی است. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نیز وجود دارد.

گوشی اندرویدی جدید اوپو به اندروید ۹ مجهز شده است و از دستیار هوشمند Breeno نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری 4،230 میلی‌آمپری وظیفه تأمین انرژی دستگاه را به عهده دارد که با یک بار شارژ کامل از طریق درگاه micro-USB 2.0 می‌توانید تا 14 ساعت به صورت آنلاین به تماشای ویدئو بپردازید.

بریدگی نمایشگر میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه است. در قسمت پشتی دوربین سه‌گانه به همراه فلش LED جای گرفته است. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در قسمت پشتی قرار دارد. حسگر اصلی دوربین دستگاه 12 مگاپیکسلی است و دو حسگر 2 مگاپیکسل به عنوان حسگر ماکرو و حسگر عمق مجموعه دوربین اوپو ای 8 را تشکیل می‌دهند.

همانطور که گفته شد، اوپو ای 8 در چین با قیمت 1،199 یوان یعنی حدود 170 دلار معرفی شده است. این گوشی در دو رنگ مشکی و لاجوردی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. خریداران هم‌اکنون می‌توانند از طریق سایت شرکت و خرده‌فروشی‌های چینی برای خرید ثبت نام کنند. فروش این گوشی از 26 دسامبر آغاز خواهد شد. فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه اوپو ای 8 در خارج از بازار چین منتشر نشده است.

نظر شما درباره اوپو ای ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

50 تا 60 دلار قیمت منطقی این گوشی هست

The Destroyer

نه زیاده…
قیمت منطقی این گوشی بین ۱۰ تا ۲۰ دلار با هندزفری داخل جعبه و میکروراکتور هسته‌ای برای شارژ باتری هست…
در غیر این صورت باید مجانی باشه که هیچ تازه باید یه پولی هم دستی به ما به عنوان احترام و خرید از برندشون بدن…

Mohammad 13759

اگه سامسونگ یه همچین گوشی رو به بازار میداد بالای ۳۰۰ دلار قیمت می باشد یا همچنین اپل و الجی و سونی این چینی ها برای جذب مشتری آتیش زدن به کارشون که به نظرم عالی این روش

Amir galaxy

اصلا خوب نیست

✔ TVKade

خوبه، چینی ها باید مدیاتکو جایگزین کوالکام کنن و فقط برای پرچمدار از اسنپدراگون استفاده کنن.
فاک کوالکام

_V_

فاک کوالکام😂😐

Milad7

همه چیز خوبه به جز… پردازنده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)