حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در صدر پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی به لطف ایرپادها

در کنار کمتر شدن فروش موبایل های هوشمند و کمتر شدن سود این بازار، برندها سعی می کنند تا راه‌های درآمدی دیگری را تجربه کنند. بازار گجت های پوشیدنی یکی از این بازارهاست. طبق جدیدترین گزارش ها اپل در صدر پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی به لطف ایرپادها قرار گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی

پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی

پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی

بر اساس گزارشی که توسط کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی International Data Corporation یا IDC  منتشر شد، شرکت اپل به لطف استقبال زیاد مشتریان از اپل واچ‌ها، ایرپادها و هدفون بیتس توانست بالاتر از سایر رقبا در صدر لیست فروش گجت های هوشمند قرار بگیرد. علاوه بر آن میزان تولید و فروش گجت های پوشیدنی هوشمند نیز بسیار زیاد بوده و به یک رکورد جدید رسیده است که انتظار می‌رود این رشد همچنان تداوم داشته باشد.

بر اساس آمار در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میزان فروش جهانی گجت های پوشیدنی هوشمند حدود 84.5 میلیون دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال 2018 رشد 94.6 درصدی را تجربه کرده است. گجت های شنیدنی نظیر ایربادهای اپل، آمازون و سامسونگ گلکسی بادز در کنار هدفون‌های بیتس در ثبت چنین میزان فروش تاثیر بسیاری داشته‌اند.

گزارش‌های موسسه IDC از آن حکایت دارد که فروش گجت‌های شنیدنی نسبت به سال 2018 رشد 424.4 درصدی را تجربه کرده و این میزان رشد برای گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت و مچ بندهای هوشمند فقط 48.6 درصد بوده است. همچنین در آمارها آمده است در میزان فروش گجت های پوشیدنی در سه ماهه سوم سال 2019، پنج شرکت حوزه تکنولوژی سهم زیادی داشته‌اند که اپل در صدر قرار دارد و پس از آن به ترتیب برندهای شیائومی، سامسونگ، هواوی و فیت بیت دیده می‌شوند.

محبوبیت گجت های پوشیدنی به تفکیک نوع

محبوبیت گجت های پوشیدنی به تفکیک نوع

محبوبیت گجت های پوشیدنی به تفکیک نوع

اپل که در صدر این لیست قرار دارد، دارای سهم 35 درصدی است و در 3 ماهه سوم سال 2019 توانست به فروش 29.5 میلیون دستگاهی برسد. در حالی که سهم اپل در سه ماهه سوم سال 2018 حدود 10 میلیون دستگاه بود و سهم 23 درصدی از بازار را در اختیار داشت. همچنین رشد سالانه این غول تکنولوژی آمریکایی 195.5 درصد برآورد شده است.

شیائومی به عنوان یک برند نوظهور چینی در جایگاه دوم این لیست به چشم می‌خورد که در سه ماهه سوم سال 2019 به فروش 12.4 میلیون دستگاهی رسیده است و از فروش کلی سهم 14.6 درصدی به آن تعلق دارد. این شرکت چینی در سال 2018 فروش 7.4 میلیون دستگاهی را تجربه کرده و سهم آن نیز 17.1 درصد بود. رشد سالانه شیائومی حدود 156.4 درصد در نظر گرفته شده است.

شرکت کره‌ای سامسونگ با فروش 8.3 میلیون دستگاهی در سه ماهه سوم سال 2019 در جایگاه سوم این لیست قرار گرفت که از فروش کلی سهم 9.8 درصدی به آن اختصاص دارد. رشد سالانه سامسونگ نیز 156.4 درصد اعلام شد.

هواوی با فروش 7.1 میلیون دستگاه از گجت های پوشیدنی هوشمند در جایگاه چهارم این لیست دیده می‌شود. این شرکت چینی در سال 2018 فقط فروش 2.3 میلیون دستگاهی را تجربه کرده بود که به همین دلیل نسبت به سال 2019 شاهد رشد 202 درصدی این شرکت هستیم.

شرکت فیت بیت در جایگاه پنجم این لیست قرار دارد که توانست فروش 3.5 میلیون دستگاهی را در سه ماهه سال 2019 همانند سال 2018 به ثبت برساند. میزان رشد سالانه این شرکت در سال 2019 حدود 0.5 درصد برآورد شده است.

شما گجت پوشیدنی دارید؟ چه نوعی و از چه برندی؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

اپل ⁦♥️⁩💜🤟

Jason bourn

و جالبه بدونید جز ساعتش ایرپادش یکی از اشغال ترین ایربادای بازاره نسبت به پولی که میدی هم قیمتاش از برندایی مثل jbl صدای بهتری دارن

و خوب شخصا بخواین به اینجور هدفونا پول بدین باید حداقل تو این کشو ر دست کنم بالای ۳ میلیون داد و برندایی مثل سنهایزر و b and o و bose خرید که کیفیت بالایی دارن یا حتی بیتس و خواستین اقتصادی بخرین وان مور خرید یا گلکسی بادز سامسونگ یا حتی سونی ( چه ارزوناش چه گروناش )
اپل تو هیچ کدوم از اینا جا نمیگیره علت این فروشو واقعا درک نمیکنم حتی سیب گاز زدم نداره روش
چرا واقعا؟

_V_

داداش سیب نمیخواد داشته باشه

همینکه اپل باشه کافیه

Dr.Nazer

بااینکه سیب گاز زده نداره ولی بازم وقتی میذارن تو گوششون احساس باکلاس بودن میکنن؛ به‌خاطر همینه.

afsoon

مهم نیست چقدر کیفیت خروجی صدا خوب باشه و قیمتش چند باشه .این سیب گاز زده حتی روی قوطی کبریت هم باشه فروش چشمگیری میکند .من از هیچی اپل خوشم نمیاد اما واقعا بازاریابی و سیستم فروشش برترین هست .

Amin B3DA

202.6% 👌👏

Milad7

البته که کیفیت اتفاقی نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)