حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ قرار بود کمی دیرتر ارایه شود اما اگر شما جدیدترین پرچمدار سامسونگ را خریده اید باید بگویم که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰

طبق گزارش های کاربران شاهد ارایه آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ هستیم. هم زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۰ برای کلیه دارندگان گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ آغاز شده است که تا پیش از این تنها در آلمان منتشر شده بود.

در اصل قرار بود این آپدیت برای خانواده گلکسی نوت ۱۰ اواسط دی ۹۸ منتشر شود اما ظاهراً سامسونگ از نتایج بیلدهای بتا خشنود بوده و تصمیم گرفته آن را زودتر در دسترس مشتریان خود قرار بدهد.

از آنجایی که این آپدیت کلیه تغییرات لازم از زمان اندروید ۹ ازجمله رابط کاربری One UI 2.0 را با خود دارد، حجم زیادی دارد که به 2 گیگابایت می‌رسد. به این ترتیب انتظار می‌رود طی روزهای آینده این آپدیت در اختیار دارندگان گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ گلسی نوت ۱۰ پلاس و سه‌گانه گلکسی اس ۱۰ در سراسر دنیا قرار بگیرد. کافی است به مسیر Settings > System update بروید و انتشار آن را برای گوشی خود بررسی کنید.

شما گلکسی نوت ۱۰ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به زودی اندروید 10 برای اس 9 و نوت9 هم عرضه میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)