حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر از طریق اس ام اس یا نرم افزار رمزنت و یا USSD

احتمالا می دانید که قرار است از اول دی ماه ۹۸ تمام تراکنش هایی که نیاز به رمز دوم اینترنتی داشتند با رمز دوم یکبار مصرف یا رمز پویا انجام شوند. شاید بپرسید رمز پویا یا رمز دوم یکبار مصرف چیست؟ به صورت خلاصه باید بگویم یک راه پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی و افزایش امنیت تراکنش های اینترنتی. فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف بانکی یک امر اختیاری نیست و حتما باید آن را انجام دهید. خبر خوب این است که این کار بسیار ساده انجام می شود. اگر شما مشتری بانک شهر هستند در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر (رمز یکبار مصرف) از طریق اس ام اس یا نرم افزار رمزنت و یا USSD را با هم در ترنجی داشته باشیم.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر

برای فعال سازی رمز پویا یا رمز یکبار مصرف بانک شهر در حال حاضر فقط یک راه وجود دارد که در ادامه آن را مرحله به مرحله برای شما توضیح می دهیم.

به منظور ایجاد بستر امن برای مشتریان بانک در زمان انجام تراکنشهای کارتی، همچنین با توجه به الزام بانک مرکزی در همین رابطه، بانک شهر اقدام به پیاده سازی نرم افزار رمزنت نموده است. این نرم افزار امکان تولید رمز یکبار مصرف اول و دوم کارت به منظور انجام تراکنش از طریق درگاههای حضوری و اینترنتی و همچنین تولید رمز یکبار مصرف کانال های مدرن را برای مشتریان فراهم می سازد. کاربران می توانند با سهولت و امنیت کامل نسبت به فعال سازی و دریافت رمز یکبار مصرف به منظور انجام تراکنش خود اقدام نمایند.
فرایند فعالسازی به این ترتیب می باشد که پس از نصب نرم افزار در تلفن همراه، مشتری اقدام به ورود اطلاعات هویتی خود نموده و با مراجعه به هر یک از شعب بانک شهر و انجام احراز هویت، اقدام به فعالسازی رمز یکبار مصرف از طریق اسکن بارکد دوبعدی می¬نماید. امکان فعالسازی به زودی از طریق سایر درگاههای بانک نیز فراهم خواهد شد.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر با اس ام اس

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد. در صورت اعلام، همین مطلب به روز خواهد شد.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر با کد USSD

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد. در صورت اعلام، همین مطلب به روز خواهد شد.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر با نرم افزار رمزنت

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر

برای نصب نرم افزار از لینک های زیر اقدام کنید:

دانلود نرم افزار رمز پویا بانک شهر به نام رمزنت برای اندروید با لینک مستقیم (تپ کنید)

دانلود نرم افزار رمز پویا بانک شهر به نام رمزنت برای iOS با لینک مستقیم (تپ کنید)

پس از نصب وارد نرم افزار رمزنت بانک شهر شوید و رمز شش رقمی امنیتی را برای ورود به آن تعریف کنید. همچنین می توانید از حسگراثرانگشت برای ورود به نرم افزار کمک کنید.

بعد از کامپیوتر شخصی یا موبایل دیگر وارد حساب کاربری اینترنت‌بانک‌شهر شوید و روی عبارت فعال سازی رمز دوم کارت کلیک کنید.

شماره کارتی که می خواهید برای آن رمز دوم یکبار مصرف را فعال کنید و روی دکمه فعالسازی برنامه رمزنت کلیک کنید.

اینترنت موبایل خود را روشن کنید. وارد نرم افزار رمزنت بانک شهر شوید و روی دکمه “+” تپ کنید تا دوربین باز شده و QR Code نشان داده شده روی صفحه اینترنت بانک شهر را اسکن کنید.

پیامکی حاوی کد فعالسازی به گوشی شما ارسال می شود. کد فعال سازی را در نرم افزار بانک شهر وارد کنید.

نرم افزار رمزنت هم اکنون آماده استفاده است و شما می توانید بدون اتصال به اینترنت وارد رمزنت بانک شهر شوید. هر مرتبه روی رمز پویا تپ کنید یک رمز یکبارمصرف با اعتبار ۶۰ یا ۱۲۰ ثانیه دریافت کنید.

شما مشتری بانک شهر هستید؟ آموزش فعال سازی رمز پویا بانک شهر از طریق اس ام اس یا نرم افزار رمزنت و یا USSD برای شما مفید بود؟ شما می توانید با کپی کردن لینک کوتاه این مطلب از کادر زیر و اس ام اس کردن یا ارسال در هر پیام رسان دیگر، دوستان خود را نیز مطلع کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)