حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جک S7 خودرو جدید کرمان خودرو در حال تست دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

روز گذشته یکی از نمونه های جک S7 وارد شده به کشور در جاده مخصوص دیده شد. این کراس اوور ۷ نفره ی چینی در تعدادی محدود توسط کرمان موتور به ایران آمده تا تست های فنی و تطبیق پذیری آن با توجه به شرایط کشور انجام شود. جک S7 خودرو جدید کرمان خودرو در حال تست دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

همان طور که از تصاویر مشخص است، جک S7 مشکی رنگ آزمایش فنی تا به امروز بیش از ۱۶ هزار کیلومتر مسافت را در جاده های کشور پیموده است. به گفته کارکنان کرمان موتور همچنان روند تست های فنی جهت تطبیق S7 با شرایط ایران ادامه دارد. برخی احتمال می دهند که با تثبیت در بازار ارز و مشخص شدن تکلیف خودروسازان، کرمان موتور لوکسترین کراس اوور جک را هم به خط تولید خود می آورد. در حال حاضر در راستای همکاری این شرکت با کمپانی جک چین تولید دو تیپ از S5، جک S3 و J4 در کشور انجام می شود. حال با حضور این خودرو می توان سبد محصولات کرمان موتور را در شرایط فعلی کشور کاملتر از گذشته دانست.

جک S7

جک S7

جک S7 در بازار ایران می تواند رقابت خود را با کراس اوورهایی چون بی وای دی S7، چری تیگو ۸ و برخی خودروهای لوکس دیگر چینی ادامه بدهد. این خودرو در بازار چین به پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری و دو لیتری توربو مجهز است. سری ۱٫۵ لیتری توربوی جک S7 می تواند ۱۷۱ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک دوکلاچه توان آن را به چرخ های جلو می رساند. شتاب این نسخه ۱۰٫۸ ثانیه اعلام می شود.

جک S7 دو لیتری توربو می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۹٫۸ ثانیه ثبت نماید

اما نمونه ی دو لیتری توربوی این کراس اوور چینی، ۱۸۹ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن در اختیار راننده می گذارد و جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک دوکلاچه نیز مانند مدل ضعیفتر قدرت را به چرخ های جلو می رساند. جک S7 دو لیتری توربو می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۹٫۸ ثانیه ثبت نماید.

جک S7

جک S7

توجه داشته باشید که اگر کرمان موتور جک S7 را در فولترین مدل به بازار ایران بیاورد، می تواند به خاطر مشخصات این خودرو فروش به نسبت بهتری را در مقابل رقبا داشته باشد. زیرا S7 این نشان چینی تا حدی از رقبای هم رده ی خود در نمونه ی فول آپشن تکمیلتر است.

جک S7

جک S7

سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، ۷ صندلی، سیستم تهویه مستقل برای سرنشینان عقب، درب صندوق برقی، سقف پانارومیک، فرمان کمکی برقی، نمایشگر بزرگ، پشت آمپر تمام TFT با قابلیت شخصی سازی، قطب نمای دیجیتال، آینه ی حساس به نور، دوربین ۳۶۰ درجه، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های جلوی برقی، حافظه ی تنظیمات راننده، استارت دکمه ای، کروزکنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، ۶ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم و برخی امکانات دیگر میان جک S7 و رقبای آن ثابت است.

آنچه که جک S7 را نسبت به بسیاری از خودروهای هم قیمت متمایز می کند، سطح امکانات کمکی راننده ی آن است

جک S7

جک S7

اما آنچه که جک S7 را نسبت به بسیاری از خودروهای هم قیمت متمایز می کند، سطح امکانات کمکی راننده ی آن است. این خودرو به هدآپ مجهز است و بر روی آن علاوه بر اطلاعات سرعت، قابلیت فعال کردن مسیریاب هم وجود دارد. رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم پیشگیری از تصادف، ترمز اتوماتیک در هنگام پارک، کروزکنترل هوشمند، سامانه ی هوشمند پارک و خروج از پارک خودرو، استارت استاپ اتوماتیک، حرکت در سراشیبی و برخی امکانات دیگر باعث می شود تا جک S7 در بحث ایمنی و اطمینان رانندگی در سطحی بالاتر از رقبای چینی دیگر قرار بگیرد. اما همچنان شاهد هستیم که حتی کراس اوورهای لوکس چینی قابلیت انتقال قدرت به چهار چرخ را ندارند و تنها می توانند در قالب یک شاسی بلند قدرت را به چرخ های جلو برسانند.

نظر شما درباره جک S7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

جک s5 اتومات ک ی گیربکس فوق خنگ داشت اصن خوب نیس
معکوس کشی و تعویض دندشو نمیدونه چجوریه . خیلی بده.
مشکلات موتوری با توجه ب توربو بودن ک مشهود بود. اونم موتور با توربو چینی ک با بنزین ایران اصن سازگاری ندارن

CAPCOM

طراحیه جلوش منو یاد لکسوس انداخت همش کپیه

JAVAD

خیلی بدم بیاد بخوام در مورد یک محصول بگم کپی شده ( مخصوصا در مورد گوشی )
اما این ماشین دیگه واقعا کپی شده، جلوش که اول منو یاد لکسوس انداخت یکم بعد جلو پنجره هیوندای توسان و چراغاش اومد تو ذهنم
طراحی داشبورد که کاملا از مرسدس بنز الگوبرداری شده منتها با یک طراحی خالی و ساده صرفا همون الگو رو داره
پشت هم شبیه به تیگو 5، چراغ های لکسوس هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)