حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت از باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس بزرگتر خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد سامسونگ می خواهد موبایل های جدید سری لایت را با باتری های بزرگتر از حتی سری پلاس ارایه کند. در حقیقت یک رکن اصلی در شخصیت دستگاه های لایت را عمر باتری خیلی خوب قرار خواهد داد. همانطور که یک ماه پیش در ترنجی خواندیم باتری گلکسی اس ۱۰ لایت ۴۳۷۰ میلی آمپری و بیشتر از گلکسی اس ۱۰ پلاس است. به همین ترتیب امروز شایعه ای می شنویم که باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت از باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس بزرگتر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت

صرف نظرف از نام گلکسی اس ۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت٬ این دو گوشی ارائه کننده‌ی مشخصات فنی بالارده‌ای هستند که از برادران غیر لایت خود به ارث برده‌اند. در واقع دلیل مشخصی وجود ندارد که اصلا چرا سازنده از پسوند «لایت» برای آن‌ها استفاده کرده است. علاوه بر این، همانطور که در لیست ثبت شده در پایگاه داده صدور گواهینامه ایمنی کره جنوبی دیده می‌شود و این دستگاه در قامت یک نمونه با عمر باتری خیلی خوب ارایه خواهد شد.

ما خیلی در مورد این صحبت کرده‌ایم که چگونه سامسونگ طی چند سال اخیر تغییرات چشمگیری را در طراحی پرچمداران خودش ایجاد کرده است یا چگونه دوربین‌های پرقدرت‌تر٬‌ متنوع‌تر با استفاده‌ای آسان‌تر از همیشه را در محصولاتش گنجانده است. این درحالیست که وبلاگ‌نویسان و خبرنگاران از سامسونگ به خاطر افزایش مداوم اندازه باتری گوشی‌های بالارده، بدون اضافه کردن به حجم کلی دستگاه به قدر کافی قدردانی نمی‌کنند.

شما احتمالا به خاطر نمی‌آورید٬ ولی گلکسی نوت ۸ که دو سال پیش عرضه شد٬ در حالی که از یک باتری ۳۳۰۰میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد٬ 195 گرم وزن داشت. گلکسی نوت ۹ سال گذشته‌ی سامسونگ از یک باتری بزرگ‌تر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد٬ در حالی که وزن کلی دستگاه تغییری نکرده بود. گلکسی نوت ۱۰ پلاس امسال نیز در حالی از یک باتری بسیار بزرگ‌تر ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که فقط 1 گرم از نوت 8 سنگین‌تر است!

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت

باور کنید یا نه گلکسی نوت ۱۰ لایت سامسونگ به یک باتری بزرگ‌تر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب خود مجهز خواهد شد و در حالی که ما هیچ اطلاعاتی از ابعاد و وزن کلی این دستگاه را در اختیار نداریم٬ اما شنیده می‌شود آن‌ها کاملا استاندارد هستند. ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی کاملا باریک باشد٬ اما نمی‌تواند ضخامت و وزن آن از مقادیر قابل قبول 8.5 میلی‌متر و 205 گرم نیز بالاتر باشد. باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت سامسونگ با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود مشابه باتری زیر قاب گلکسی ای 90 5G است. به همین خاطر است که ما بر این باوریم نسخه لایت نوت 10 می‌تواند با نام گلکسی ای ۹۱ نیز عرضه شود. گرچه شاید سامسونگ بخواهد گلکسی نوت ۱۰ لایت و اس ۱۰ لایت را به عنوان دو دستگاه مستقل پرفروش در بازار داشته باشد.

هیچ چیزی را تا زمانی که سامسونگ ماه آینده از این گوشی رسما رونمایی کند٬ نمی‌توان تایید کرد؛ اما حداقل می‌دانیم که این باتری درست مانند باتری گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس (و احتمالا اس ۱۰ لایت) از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. حضور یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی با حفره‌ای در مرکز آن شبیه به دو عضو دیگر خانواده نوت 10 نیز دیگر موضوعی است که می‌توان به راحتی آن را تایید کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عمر باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

عمر باتری های موبایل زمانی رضایت بخش هست که بتوانند دو روز ( 48 ساعت ) رو جواب بدن.

Chalton

عمر باتری های موبایل زمانی رضایت بخش هست که بتوانند دو شبانه روز رو جواب بدن.

Chalton

باتری گوشی های موبایل هر موقع تونستن دو شبانه روز رو جواب بدن اون موقع میشه گفت عالی هستن.

arsalan

سامسونگ معلوم نیست داره چیکارمیکنه؟؟

✔ TVKade

انتظار داشتی کمتر باشه؟
برای 2020 باتری 4500 حداقله. الان باتری گوشیای پرچمدار حتی وارد فاز 5000 شده.

arsalan

خب آره وقتی وقتی ظرفیت باتری نسخه پلاس از نسخه لایت کمتر باشه معلومه شرکت چی زده دیگه

✔ TVKade

اخرین باری که چک کردم سیاست شرکت ها این بود که پرچمدارها نباید برای مثال هدفون جک یا باتری بزرگتری نسبت به میان رده ها داشته باشن.
شرکت چیزی نزده بلکه سودی اصلی شرکت ها در فروش پرچمداره و این سیاست کمتر بودن بودن ظرفیت باتری پرچمدار، برای خالی کردن هر چه بیشتر جیب افرادیه که پرچمدار میخرن تا زود به زود و هر سال گوشی عوض کنن.

علی شیخ زاده

امروز مقایسه باتری از جمله نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس ایفون ۱۱ پرو مکس و میت ۲۰ پرو و می نوت ۱۰ رو دیدم.
واقعا اپل سلطان بی چون و چرای باتریه
می نوت ۱۰ با وجود چیپست میانرده و باتری ۵۲۶۰ میلی امپری نتونست آیفون با چیپست پر قدرت و باتری ۳۹۰۰ میلی امپری رو شکست بده
اگه اشتباه نکنم بترتیب آیفون اول شد می نوت ۱۰ دوم، میت ۳۰ پرو سوم و بقیه هم پشت سر این سه گوشی قرار گرفتن
نوت ۱۰ آخر شد و نوت ۱۰ پلاس از آخر دوم و بین اینها چند گوشی دیگه قرار داشت.

همه چیز حجم باتری نیست بهینه سازی مهمه

علی شیخ زاده

میت ۳۰ پرو *

عـــلـــۍ

Apple chips are the best chips in the world
💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜

Milad7

جایگزین نوت9 هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)