حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ۳ پرو 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ و نمایشگر ۹۰ هرتزی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 26 دیدگاه | اوپو، شایعات

برخی از مشخصات فنی اوپو رینو ۳ پرو امروز لو رفته و می تواند خیلی جالب باشد. گفته می شود اوپو رینو ۳ پرو 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ و نمایشگر ۹۰ هرتزی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اوپو رینو ۳ پرو 5G

اوپو رینو ۳ پرو 5G

اوپو رینو ۳ پرو 5G

اوپو رینو ۳ پرو یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند چینی است که اواخر ماه جاری میلادی معرفی می شود. این دستگاه پس از گوشی ردمی کی ۳۰ در اصل دومین دستگاهی خواهد بود که به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ جی مجهز خواهد بود. حال یکی از مدیران اوپو اطلاعاتی از این گوشی را در اختیار ما قرار داده است.

ما پیش از این می‌دانستیم که این گوشی به یک نمایشگر منحنی با حفره در سمت راست آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی مجهز است. یک باتری ۴۰۲۵ میلی‌آمپر ساعتی را نیز می‌توان در زیر قاب این گوشی یافت. ضخامت این دستگاه ۷.۷ میلی‌متر بوده و وزنی کمتر از ۱۸۰ گرم خواهد داشت. اما حالا مشخصات کلیدی‌تری فاش شده است.

به گفته‌ی منبع رینو ۳ پرو به یک نمایشگر 6.5 اینچی دولبه خمیده از نوع OLED و وضوح +FHD مجهز خواهد بود. این نمایشگر یک سوراخ برای میزبانی از دوربین سلفی نیز خواهد بود و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند. از آنجایی که آن از نوع OLED است٬ ما انتظار داریم شاهد حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در این دستگاه باشیم.

از دیگر مشخصات فنی اوپو رینو ۳ پرو باید به حضور چیپست SM7250 (اسنپدراگون ۷۶۵ جی) در قلب تپنده‌ی آن اشاره کرد که ۱۲ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. هنوز هیچ اشاره‌ای به حافظه‌ی داخلی آن نشده است٬ ولی بعید به نظر می‌رسد که آن کمتر از 256 گیگابایت باشد. ما همچنین معتقدیم اوپو نسخه‌ای از این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه را نیز عرضه خواهد کرد. این گوشی همچنین از فناوری شارژ‌ سریع 30 وات VOOC 4.0 شرکت اوپو پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند خیلی سریع گوشی شما را به شارژ‌ سریع برساند.

اوپو رینو ۳ پرو 5G

اوپو رینو ۳ پرو 5G

در پشت قاب اوپو رینو ۳ پرو 5G شاهد حضور یک ماژول دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی٬ 8 مگاپیکسلی تله فوتو٬ 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهیم بود. در اینجا یک لرزشگیر اپتیکال عکس نیز وجود دارد٬ اما ما نمی‌دانیم آن برای دوربین تله فوتو یا اصلی و یا هر دو آن‌ها در نظر گرفته شده است.

گوشی جدید اوپو به عنوان رقیب اصلی ردمی کی ۳۰ 5G یک گوشی میان‌رده‌ی 5G محسوب می‌شود. بر اساس مشخصات به بیرون درز کرده٬ هر دو گوشی از نقاط ضعف و قوت متفاوتی برخوردارند. به طور مثال رینو ۳ پرو دارای یک نمایشگر OLED است٬ در حالی که گوشی ردمی کی ۳۰ از یک نمایشگر ال سی دی با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می‌کند. دیگر موارد مهم در انتخاب کاربران می‌تواند قیمت٬ سیستم عامل و عملکرد دوربین باشد. هر دو گوشی در همه‌ی این بخش‌ها جذاب خواهند بود و انتخاب بین آن‌ها سخت است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اوپو رینو ۳ پرو 5G می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

نمیشکنه لامصب👏👑
این است کیفیت ساخت سامسونگ 🙏

عـــلـــۍ

چه خوشگله 😍

Mahdi

بقیه برندا باید از این طراحی یاد بگیرن

عـــلـــۍ

خوبه مثل ردمی کی سی نمایشگر ips نداره و امولده..خیلی هم طراحیش زیبای..

UnderTaker

قیمتش هم البته خیلی خوشگله.
ظاهرا بالای 450 دلار هست.

UnderTaker

توی شایعات برای نسخه 256 گیگ این گوشی قیمت 600 دلار اعلام شده.

مگه گوشیه Redmi K30 به جز یه صفحه IPS ، چه چیزی از این گوشی کمتر داره؟
تازه تو بعضی از بخش‌ها برتری‌هایی هم داره.

اینایی که ‌‌‌‌‌IPS IPS میکنن، مگه همین الانش پرچمدارای آنر با قیمت بالای 500 دلار همگی IPS نیستن. مگه 90 درصد گوشی‌های هواوی IPS نیستن؟
مگه آیفون 11 صفحه اش IPS نیست، اونم با رزولوشن HD ؟

بازم دم ردمی گرم که اگه IPS گذاشت ولی اومد 120 هرتز گذاشت و توی بخش‌های دیگه هم حسابی برای کاربر جبران کرد.

✔ TVKade

شماها دیگه حرف نزنید تا دیروز IPS بودن هواوی رو مسخره میکردید: لول
K30 5G یک کپی پیست کامل از گوشی های هواوی هست. هیچ چیز اورجینالی نداره.
حداقل هواوی اگر IPS استفاده میکنه در عوض یه دوربین و پردازنده پرچمدار روشون میذاره. شیاومی چی داره؟

The Destroyer

خیلی نوبری به خدا…
شیائومی تو mi 9 pro 5g قیمت ۵۰۰ دلاری گذاشت با پشتیبانی از ۵g و چیپ اسنپ ۸۵۵ پلاس و “پنل سوپرآمولد” و شارژر ۴۵ واتی درون جعبه…
آنر تو گوشی 500 دلاریش کایرین ۹۹۰ گذاشت که 5g هم ساپورت نمیکرد و برای گرفتن 5g باید ۵۵۰ دلار برای v30 pro پول میدادی و پنلش هم IPS بود…
اینم از مقایسه‌ای که میخواستی

✔ TVKade

بله همه میدونیم شیاومی هیچی نداره به غیر از قیمت ارزونتر. بخاطر همین ارزون تر بودن ملت شیاومی میخرن.
حالا برو با کپی که فردا قراره معرفی بشه حال کن.

The Destroyer

قیمت بخش بسیار مهمی از یک محصول هست و این هم شیوه بازاریابیش هست…
و تا جایی که من میدونم کپی نیست… اگر هم باشه از اس ۱۰ پلاس هست اونم جلوش نه مثل آنر که کلا از سامسونگ چه در پشت و چه در جلو کپ زد…

UnderTaker

اون بدبختی که توی چهار دقیقه 7 تا منفی به من دادی، سلام بدبخت 😂 سلام عقده‌ای 🤣 سلام کون‌سوخته 😂😂

UnderTaker

ماشالا vpn نیست که، معلوم نیست چیه 🤣
توی سه ثانیه 5 تا منفی دیگه گرفتم 😂
اینقدر منفی بده تا جونت بالا بیاد 🤣

Chalton

طرف تازه رفته تو سن تکلیف 15 سال هنوز ج هم نمیدونه نمیدونه چیه چون…. نداره بیاد حالا داستانای دیگه به کنار 😉میاد اینجا اسکول بازی در میاره البته من فکر میکنم کوچکتر از سن اعلام شدش باشه،کامنت های اینو اونو ریپلای میزنه،سایت شده بچه بازی به خدا،به این و اون بی احترامی میکنه البته ما میزنیم به حساب بچگیش و نادونیش ولی اعتبار سایت رو میبره زیر سوال،یه کامپیوتر خونگی داره میاد کامنت میزاره میگه من اپل دارم شیائومی دارم سامسونگ دارم هوآوی دارم در صورتی که تهه تهش یه تبلت مارشال داره اونم واسه تولدش یا نمرات خوبش در کارنامه‌اش خریدن،معلوم نیست کدوم جهنم دره ای زندگی میکنه که خانوادش بیخیال تربیتش شدن و به فکر عشق و حال خودشون هستن،در کل اینارو گفتم که بدونید اینجور ادما جای بچه نداشته من و خیلی ها در این سایت حساب میشن،به نظر من این سایت شده کودکستان باید تفکیک سنی بشه اینجا.

arsalan

اگه اسنپ 855بودمیگرفتم

✔ TVKade

دیشب گفتم با اشتباهات فاحش شیاومی، زیر مجموعه های BBK ترتیب شیاومی را خواهند داد. بیا اولیش اومد.
ضخامت: 7.7 میلی متر، وزن: 171 گرم، نمایشگر دولبه خمیده از نوع OLED و نسبت تصویر بالای 88 درصد، رفرش ریت ۹۰ هرتزی، OIS برای دوربین، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، 5G، و شارژ‌ سریع 30 واتی.
قشنگ k30 5G رو له میکنه میذازه کنار. خلاصه دست بالای دست زیاده.
مدیر عامل شیاومی گفته بود پاپ اپو حذف کردیم تا ضخامت و وزن گوشیو کم کنیم اخرش کاشی عمل اومد k30 ضخامت 8.8 و وزن 208 گرمی داره. یعنی نهایت تکنولوژی شیاومی اینه بتونه ضخامتو به 8.8 میلی گرم برسونه. این شخص باید یه سر به اوپو بزنه تا معنی ضخامت و وزن پایینو بفهمه.

عـــلـــۍ

دقیقا 👍
👏👏👏

_V_

البته اون موقع که سامسونگ ضخامت و وزن رو بسیار بهتر از رقبا داده بود بیرون،،همین شما میگفتی معلوم نیست چه متریال اشغالی استفاده کرده که سبک و باریک شده!!!

بعد کاشف به عمل اومد این حاصل طی فرایندی با حذف کردن جاهای اصافه و چیدمان داخلی بوده

✔ TVKade

این از شگفتی های امسال سامسونگ بود که با باتری نسبتا بزرگ، هدفون جک، حسگر التراسونیک، 5 دوربین و حافظه خارجی و حتی 5g ضخامتو زیر 8 میلی متر نگه داشت.

_V_

سامسونگ کارشو بلده😂😅

عـــلـــۍ

TVKade
درسته شیائومی داره از رقباش عقب میمونه..

The Destroyer

این سری کلا از BBK مایه گذاشتی…
تو که انقد به اوپو علاقه داری بد نیست یه سر به شایعات قیمت این گوشی هم بزنی و ببینی با پرچمدار 5g شیائومی چه قد تفاوت قیمت داره…
در ضمن اکثر این مشخصاتی رو که گفتی k30 داره و حتی تو بعضی موارد بهتر هم هست مثل باتری و دوربین و استفاده از gps دوگانه و رفرش ۱۲۰ هرتز. تنها ضعفاش وزن و ضخامت و پنل LCD و اثرانگشت زیر صفحه هستن اونم تو شرایطی که احتمالا قیمتش خیلی کمتر هست…

The Destroyer

حتی شاید سرعت شارژ بهتری هم داشته باشه باید ببینیم در عمل چی کار میکنه…

Milad7

تو نسل اول استارت خیلی عالیی زد ولی یهو سرعت رشدش متوقف شد…

_V_

BBK😍

The Destroyer

دومین میانرده با پنل edge بعد از mi note 10…
جلوش خیلی زیباست… ولی من از طراحی پشت خوشم نیومد به نظرم اختلاف رنگ در بالا و پایین پنل پشتی خیلی زیاده (البته اگه طراحی این باشه)… شاید بهتر بود مثلا بالا کاملا قرمز باشه و هر چی پایین‌تر میاد به نارنجی یا صورتی نزدیک تر بشه نه این که کلا بره تو فاز آبی…
ولی خب این هم یه ایده‌ست و جای تحسین داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)