حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا بهترین دوربین در بازار ایران، کانن است؟

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کانن یکی از سه برند محبوب حاضر در بازار ایران است که البته با توجه به موفقیت های اخیر در عرضه تکنولوژی های جدید تر تصویربرداری و فیلم برداری به فروش بیشتری نسبت به برند های دیگر دست یافته است.

در واقع اگر قصد تهیه دوربین در بازار ایران را داشته باشید، نخستین گزینه ای که به شما عزیزان پیشنهاد می شود محصولات برند کانن می باشد. این شرکت ملیتی ژاپنی دارد و تمامی سیستم های طراحی شده توسط آن بر اساس استاندارد های روز دنیا و با مقیاس کیفیت درجه یک تولید می گردد.

بعلاوه این که دوربین های کانن همیشه از ویژگی های خاصی بهره می برند که عکاسی را برای هر کاربری از مبتدی تا حرفه ای لذت بخش تر خواهد کرد. قیمت دوربین های کانن نیز همیشه ایده آل است و قطعا کیفیت لازم را بر اساس همان قیمت به شما ارائه می دهند.

فراموش نکنید که شما می توانند محصولات این برند را از نمایندگی کانن در ایران با گارانتی معتبر  و خدمات پس از فروش عالی تهیه نمایید. نام ایده آل برای کسانی که علاقه مند به تکنولوژی های دوربین هستند آشنا می باشد.

معرفی نمایندگی رسمی کانن – کانن ایده آل

سری به وب سایت های بزرگ بررسی دوربین های دیجیتال، دی اس ال ار و همین طور لنز ها بزنید احتمالا نام کانن بیش از پیش می درخشد، قطعا یکی از دلایل اصلی آن علاوه بر موارد سخت افزاری که قطعا اهمیت دارد، نرم افزار و برنامه های کاربردی تصویربرداری است که نظیر آن را در دیگر برند های دوربین نمی بینیم.

لنز های کانن همیشه جز پیشرفته ترین ها هستند، تکنولوژی های بکار رفته در ثبت تصویر با لرزشگیر، می توانند تضمین بالاترین رنج کیفیت و دقت نور را داشته باشند، بخصوص در تصویربرداری های شبانه که معمولا دیگر برند ها و مدل های دیگر دوربین با مشکلات زیادی روبرو می شوند که نویز دهی یکی از این موارد است.

و در موارد دیگری چون: تله فوتو و واید کانن همواره موفق تر عمل کرده است و این را می توانید روی وب سایت های معتبری که لنز های هم رده را با یکدیگر مقایسه می کنند جویا شوید. حتی اگر سری به وب سایت هایی که مقایسه تصویری انجام می دهند نیز بزنید متوجه این تفاوت در وضوح تصاویر، نویز و… خواهید شد و انتخاب شما با دقت بالاتری انجام می گردد.

خرید دوربین کانن با گارانتی ایده آل

برای دوربین ها گارانتی بسیار مهم است، هم به دلیل موارد شامل گارانتی و هم گزینه هایی چون خرید انواع لنز ها و در نهایت لوازم جانبی. چون این محصولات از کشور های دیگر وارد ایران می شوند احتمالا پس از مدتی بسیاری از فروشنده های متفرقه امکان تهیه لوازم جانبی را نداشته باشند.

این کار تنها توسط نماینگی های رسمی و مورد تایید شرکت ها انجام می گردد، کانن ایده آل یکی از گزینه های موجود در ایران است که البته با توجه به سابقه فعالیت چدن ساله خود توانسته رضایت مشتریان را به صورت حداکثری جلب نماید.

Canon VIP یکی از گزینه های جذابی است که شما را مجاب می کند دوربین خود را ابتدا تحت نام برند کانن و پس از آن با این گارانتی تهیه کنید، در واقع دوره های عکاسی توسط کانن ایده آل برگزار می شود که برای این افراد شرکت در آن رایگان است.

برتری دوربین های کانن در بازار ایران

لوازم جانبی و لنز برای دوربین های حرفه ای و دیجیتال قطعا بسیار مهم و از نان شب هم واجب تر است، در نتیجه اگر برندی این امکانات را در یک کشور نداشته باشد، هر چقدر هم که کیفیت عالی ارائه دهد فایده ای نخواهد داشت.

چون عکاسان مدام به لنز ها و سیستم های جدید نیاز دارند، بسیاری نیز با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در دوربین ها روبرو می شوند که توان حل آن ها را ندارند، اما کانن ایده آل به عنوان نمایندگی رسمی دوربین کانن با 36 ماه گارانتی این خدمت را در اختیار مشتریان این برند قرار می دهد.

دریافت سه نشان ISO 9001 ، ISO 10002 و ISO 10004 ضامنی است بر بالاترین سطح کیفیت این نمایندگی در بین دیگر نام ها برای شرکت کانن در بازار ایران. عکاسی لذت بخش و بدون دردسر را با کانن تجربه کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

چون از سنسور های سونی استفاده می‌کنه 😍

V800B

من فکر میکردم امریکایی😂

عـــلـــۍ

کی آمریکایی 😅؟

عـــلـــۍ

آهان canon رو میگی 🤣😂

Milad7

عجب 😐

afsoon

کنون نسبت به نیکون و سونی انتخاب بهتری هست .خروجی بهتری هم دارد .اما لنز ها بشدت گران طوری که بعضی لنز ها قیمت خود دوربین هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)