حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس ۸ لایت طراحی شبیه به گلکسی اس ۱۱ ای را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس از ابتدا نشان داده که تلاش دارد طراحی خاص خود را ارایه کند اما آخرین تلاش آن ها لزوما این را نشان نمی دهد. رندر وان پلاس ۸ لایت طراحی شبیه به گلکسی اس ۱۱ ای را نشان می دهد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رندر وان پلاس ۸ لایت

رندر وان پلاس ۸ لایت

رندر وان پلاس ۸ لایت

شرکت وان پلاس نخستین بار در سال ۲۰۱۵ از یک گوشی میان‌رده به نام وان پلاس ایکس رونمایی کرد و به نظر می‌رسد بعد از گذشت چند سال قصد دارد بار دیگر گوشی میان‌رده تازه‌نفسی را معرفی کند. امروز OnLeaks رندرهای منتسب به وان پلاس ۸ لایت را منتشر کرد.

این گوشی از اندازه ۱۵۹.۲ در ۷۴ در ۸.۶ میلی‌متر بهره می‌برد و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به طراحی گلکسی اس ۱۱ و بیشتر گلکسی اس ۱۱ ای دارد. مشخصا، از لحاظ شباهت بین آن‌ها می‌توانیم به ماژول دوربین و سوراخ نمایشگر در وسط لبه بالا اشاره کنیم. در ماژول دوربین شاهد دو دوربین هستیم که با توجه به رویکرد اتخاذ شده از جانب گوشی‌هایی مانند گلکسی S10e و آیفون ۱۱ احتمالا با دوربین‌های نرمال و فوق عریض روبرو خواهیم شد.

وان پلاس ۸ لایت

وان پلاس ۸ لایت

از دیگر ویژگی‌های ظاهری وان پلاس ۸ لایت نباید پورت USB-C را از قلم بیندازیم و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ بدنه قرار دارند و سمت راست بدنه هم دکمه پاور دیده می‌شود. در این میان، اثری از جک هدفون نیست و با توجه به فقدان حسگر اثر انگشت فیزیکی، به احتمال زیاد با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و البته نمایشگر اولد سروکار داریم.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، تاریخ عرضه و قیمت آن اطلاعاتی در دست نداریم و باید برای انتشار گزارش‌های بیشتر منتظر بمانیم. در هر صورت از آنجایی که مدل پایه وان‌پلاس ۷T با قیمت ۵۹۹ دلار روانه‌ی بازار شده، پس این گوشی قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۸ لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
monajatcarpet

لایک

V800B

من ب این نمیگم کپی مگه ی شبه طراحی کرده طبق اطلاعات هر شرکت معتبر حداقل ۳ ماه نیاز داره برای طراحی این موارد
هرچیزی امد بیرون ک نشد کپی

Mehditua

حالا اگه s11 رو هم بی خیال بشیم پشت گوشی شبیه m30s و جلو شبیه نوت10+ شده

Chalton

وقتی میگم سامسونگ الگوی برندهای دیگه هست یه عده از عزیزان ناراحت میشن،الگوی برندهای موبایل اول سامسونگ بعدش هم اپل هستن،حتی بعضی موقع ها الگوی اپل هم سامسونگ هست.

_V_

زیاد خوشم نیومد از کادر دوربین

ولی در کل خوب بود برای گوشی لایت

اگر نسخه پرو ۷۰۰ یا ۸۰۰ دلار باشه این احتمالا میشه ۴۰۰ یا ۵۰۰

Milad7

همه از هم کپی میکنن رویه داری جوری میشه که اصالت برند ها از بین بره

gelimfarsh

عاااالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)