حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی پیش بود که سامسونگ با خانواده گلکسی ام (Galaxy M) پای باتری های ۵۰۰۰ میلی آمپری را به موبایل هایش باز کرد. حالا به نظر می رسد که پرچمدار سال ۲۰۲۰ آن ها نیز باتری به همین حجیمی داشته باشد. گفته می شود باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود و این موارد مختلفی از جمله پشتیبانی از 5G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز را به صورت ضمنی تایید  می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، تصویری از یک باتری سامسونگ لو رفته که به نظر می رسد در گلکسی اس ۱۱ پلاس استفاده شود. ظرفیت این باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است و می تواند عمر باتری خیلی خوبی را برای گلکسی اس ۱۱ پلاس ارایه کند.

دو ویژگی که برای گلکسی اس ۱۱ پلاس مورد انتظار است و البته چندین شایعه هم درباره آن ها شنیده ایم، نمایشگر ۱۲۰ هزتر و پشتیبانی از شبکه 5G است. هر دو مورد این ویژگی ها نیاز به انرژی بیشتری دارند.

در نتیجه می توان گفت که این افزایش حدود ۲۲ درصدی در حجم باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس بتواند فقط جبران کننده مصرف انرژی بیشتر دستگاه باشد یا حتی بتواند عمر باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس را بهتر از گلکسی اس ۱۰ پلاس کند.

گلکسی اس ۱۱ پلاس

گلکسی اس ۱۱ پلاس

پیش از این ما رندرهایی از گلکسی اس ۱۱ پلاس دیده بودیم که قاب بزرگی برای دوربین پنج گانه آن به ما نشان می داد. البته این طراحی از نظر ما خیلی زیبا نیست اما به شکلی هم نیست که نتوان آن را هضم کرد.

رندر گلکسی اس ۱۱ پلاس برای دوربین پنج گانه یک قاب دوربین بزرگ و تا حدودی زشت را نشان می دهد

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۱۱ پلاس هستید؟ باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr_asterky

این شد کار عاقلانه نه پیکسل گوگل با باتری 2900 و صفحه 120 هرتز

Chalton

اس 11 برای سامسونگ خیلی مهم و حیاطی هست برای همین سنگ تموم میزاره،منتظر یه گوشی فرازمینی باشید.

Mohammad 13759

جنسات نابیه ؟

Amir galaxy

خیلی خوبه😍

✔ TVKade

ظرفیت بزرگیه ولی از اونجا که کمپانیا هر سال برا گوشیا مصرف انرژی بیشتری میتراشن مثل امسال 5جی، نمایشگر 120 هرتز و سایز 6.9 اینچی بعیده تفاوتی در باتری لایف با اس 10 داشته باشه.

Jason bourn

برای اولین بار تو عمرت حرف حساب زدی
من بیشتر‌ نگران این هستم که تو رفرش ۱۲۰ هرتز از اس ۱۰ پلاسم عمر باتریش کمتر باشه
در اینکه چیپش‌۷ نانو شده و باتریشم حدود ۲۵ درصد بیشتر شده قطعا روی کاغذ روی رفرش ۶۰ هرتز اس ۱۰ پلاسو رد میکنه شکی نیست

The Destroyer

فک نمیکنم در این حد باشه… احتمالا باتری‌لایف بهتری نسبت به s10 plus حتی تو حالت ۱۲۰ هرتز داشته باشه…

✔ TVKade

رفرش ریت مثل رزولوشن احتمالا از داخل تنظیمات قابل کاهش به 60/90 هرتز باشه. باید دید روی بالاترین تنظیمات یعنی 1440/120 چه باتری لایفی میده.
7 نانومتری سامسونگ در اگزینوس 9825 تغییری خاصی در باتری از خودش نشون نداد و بعید میدونم در اس11 هم این وضعیت تغییری داشته باشه.
90 هرتز 10 درصد باتری بیشتری میخوره و 120 هرتز حدود 15 درصد.
البته مصرف صفحه نمایشم خیلی مهمه. امسال گوشی های اپل صرفا بخاطر صفحه نمایش و بهینه سازی هایی که اپل روشون انجام داده از پرچمدارهای دیگه باتری لایف بهتری دارن.
بطور کلی روی بالاترین تنظیمات، باتری لایف اس 11 پلاس احتمالا با اس 10 پلاس یر به یر باشه.

Soraygoular

زیاد نگرانه ۵ جی نباشید حداقل تویه تست ها که برای وان پلاس ۷ پرو مکلارن ادیشن و میت ۳۰ پرو که نسخه هایه ۵ جی دارند مصرف باتری تغریبا یکسان بود اگر اشتباه نکنم تویه میت ۳۰ پرو بهترم بود که حالا باز بر میگرده به پردازندش که فرق داشت یکم
ولی در کل اگر سامسونگ بهینه کنه زیاد تویه مصرف باتری تفاوتی ایجاد نمیشه بحث اصلی اون صفحه ۱۲۰ هرتزیه که خب مثل رزولوشن صفحه میشه به حالت ۶۰ هرتز تغییرش داد یعنی در هر صورت این افزایش باتری خوبه به نظر من اگر بتونه مثل ایفون ها به شکل نرم افزاری هم کاری کنه که مصرف کم بشه عالیه چون واقعا نرم افزار هم دست کمی از سخت افزار نداره تویه این بحث به نظرم خیلی سریه عالی میشه این اس ۱۱ جز طراحیش که بدترین طراحیه سامسونگه

Mahdi

این حجم رو بزاره بهینه سازی لازم هم انجام بده عالی میشه

عـــلـــۍ

اگه مثل یازده پرو مکس بهینه باشه عالیه

Milad7

احساس میکنم اس 11 محصول انقلابی خواهد شد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)