حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ، نمایشگر ۹۰ هرتز و شارژر ۴۵ واتی رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

چند ساعت قبل بود که در ترنجی موتورولا وان هایپر (One Hyper) را پیش از معرفی دیدیم. این دستگاه امروز رسما معرفی شده و می تواند یک میان رده جذاب باشد. موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ، نمایشگر ۹۰ هرتز و شارژر ۴۵ واتی رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موتورولا وان هایپر

موتورولا وان هایپر

موتورولا وان هایپر

وان هایپر با سایر گوشی‌های شرکت موتورولا متفاوت است و این تفاوت در بهره‌مندی از ظاهری مدرن و امروزی است، به شکلی که در آن شاهد استفاده از نمایشگر تمام صفحه هستیم که صرفا در قسمت پایین آن یک حاشیه کوچک قرار گرفته است.

موتورولا One Hyper گوشی جدید این برند است که از نمایشگری ۶.۵ اینچی FHD+ بهره برده که دارای رفرشریت ۹۰ هرتزی است. این دستگاه به دوربین سلفی پاپ آپ تجهیز شده است، از این رو موتورولا توانسته پنلی بدون ناچ یا بریدگی نقطه‌ای را برگزیند.

البته به رغم ظاهری مدرن و ماژول دوربین خارج شونده، موتورولا وان هایپر به چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه تنها ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. خوشبختانه موتورولا سیستم عامل اندروید ۱۰ را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

موتورولا One Hyper

موتورولا One Hyper

باتری موتورولا وان هایپر یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر فوق سریع ۴۵ واتی تامین نماید که طبق وعده شرکت سازنده، قادر به همراهی کردن کاربر به مدت ۳۸ ساعت کار مداوم خواهد بود.

موتورولا One Hyper همچنین در قاب پشتی میزبان ماژول دوگانه دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی عریض با قابلیت پوشش 118 درجه‌ای است. این دوربین می‌تواند تصاویر را با ادغام چهار تصویر 16 مگاپیکسلی با جزئیات بسیار بالا ثبت نماید. این دوربین همچنین از برنامه‌های اختصاصی عکاسی موتورولا همچون حالت شبانه هوش مصنوعی بهره می‌برد.

طبق اعلام شرکت سازنده، فروش گوشی موتورولا وان هایپر از همین امروز با قیمت فوق رقابتی ۴۰۰ دلاری آغاز خواهد شد. نظر شما درباره موتورولا وان هایپر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

خوشم اومد قشنگه گوشی خوبی هست👏👍
تو ایران که فکر نکنم بیاد اگرم بیاد مسافری میاد.

✔ TVKade

همه شرکت ها باید این سلفی پاپ آپ رو جایگزین هر گونه ناچ و سوراخ کنن تا راه حل دوربین زیر صفحه نمایش بیاد. مخصوصاً که همه گوشیا گواهینامه مقاومت در برابر آب هم ندارن به غیر چند مدل پرچمدار.
دلیل شیاومی برای جایگزین کردن یوفو به جای پاپ آپ در گوشی جدیدش بسیار مسخره بود.

The Destroyer

آره اینو قبول دارم که دلیلش به اندازه کافی قانع کننده نبود…
اما گویا این به اصطلاح شما یوفو قراره به ترند سال ۲۰۲۰ یا حداقل نیمه اولش تبدیل بشه و گوشی‌های زیادی از جمله وان‌پلاس ۸ و گلکسی اس ۱۱ با این طراحی عرضه خواهند شد…
البته با توجه به این که وان‌پلاس هم طراحی پاپ‌آپ رو گذاشت کنار میشه گفت شاید واقعا شیائومی درست گفته…
شاید واقعا موجب افزایش ضخامت میشه…

✔ TVKade

k30 باتری و طراحی دوربین پشت مشابه ردمی نوت 8 پرو داره و این گوشی 8.8 میلی متره. k20 هم 8.8 میلی متره. اگر مشکل 5g و فضا باشه برای نمونه OnePlus 7 Pro 5G با طراحی پاپ اپ و طراحی دوربین پشتی مشابه هم 8.8 میلی متره.
اگر ضخامت k30 بشه مثلا 8 میلی متر مثل S10 5G اره حرفش درسته ولی فردا که با ضخامت 8.7 میلی متر رونمایی شد مشخص میشه حرفش دروغه فقط واسه کاهش قیمت پاپ اپ رو حذف کردن البته دروغ هم نگفتن از 8.8 میلی متر به 8.7 میلی متر رسوندن که بصورت فنی واقعا ضخامتو کاهش دادن 😂

m.b

خودش آنتن های 12 گانه رو دلیل اینکار دونسته… گوشی های عادی 5 تا انتن دارن اما این گوشی بخاطر پشتیبانی همزمان از sa/nsa تعداد 12 عدد آنتن برای دیتا و وای‌فای داره که 2.4 برابر حالت عادی هست…
باتری هم حالا 500 میلی‌آمپر بزرگتر شده…
پاپ آپ فضای باتری رو هم تا حدی تحت تاثیر قرار میداد…

UnderTaker

بنا بر اعلام آقای Lu weibing مدیرعامل شرکت ردمی، استفاده از سوراخ درونِ نمایشگر برای بکارگیری دوربین سلفی، یکی از ترندهای محبوب در سال 2020 در میان شرکت‌ها خواهد بود.

به گفته‌ی وی، دوربین‌های سلفی پاپ‌آپ علیرغم اینکه استفاده از فضای تمام نمایشگر را امکان‌پذیر می‌کنند اما بدلیل ساختار پیچیده و وجودِ قطعات مکانیکی، باعث ضخامت بیشتر گوشی و اِشغال فضای بیشتر می‌شود که به گفته‌ی وی، فضای درونی گوشی‌های 5G بدلیل استفاده از تجهیزاتِ بیشتر، نسبت به گوشی‌های معمول، محدودیت بسیار بیشتری دارد.
استفاده از سوراخ نمایشگر علاوه بر حفظِ ضخامت پایین گوشی 5G ، باعث ایجاد فضای بیشتری نیز در درون آن خواهد شد.

اول دلیلش رو بدون که چی بوده، بعد فتوا بده.

عـــلـــۍ

قیمتش خوبه مشخصاتش هم بجز پردازنده خوبه…

عـــلـــۍ

نت سیستان و بلوچستان بعد از این همه روز وصل شد….
انگار این استان جز ایران نیست….
عبدالمالک های زیادی…باید سر مسئولین رو ببرن تا رویکردشون تغییر کنه…

MohammadFarhaadi

اصلا قیمتگذاری موتورلا رو رو درک نمیکنم!فوق العاده گرونفروشه.اصالت بهوره تو سرش.

android 10

کاش اسنپ 730 میزاشت و قیمتش 450 دلار بود…

Milad7

الان با این میخواد تو بازار میانرده ها رقابت بکنه؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)