حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ ریملی منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ریلمی

ریلمی شاید هنوز نام شناخته شده ای در دیتابیس شما نباشد اما دستگاه های جذابی ارایه می کند، دستگاه های جذاب و حتی مقرون به صرفه تر از شیائومی! امروز نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ ریلمی منتشر شده است و در ادامه با هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ ریلمی

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ ریلمی

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ ریلمی

شرکت چینی ریلمی برای محصولات خود از یک نمونه شخصی‌سازی شده رابط کاربری ColorOS 7 اوپو استفاده می‌کند که بر پایه جدیدترین نسخه اندروید توسعه یافته است. پس از انتشار نقشه راه عرضه نسخه بتا برای کاربران چینی و هندی، حالا Madhav Sheth مدیرعامل ریلمی نقشه راه انتشار آپدیت اندروید ۱۰ به صورت پایدار را در یک توییت به اشتراک گذاشته است.

انتشار آپدیت اندروید ۱۰ گوشی‌های ریلمی از سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ شروع شده و تا سه ماهه سوم این سال ادامه پیدا می‌کند. ریلمی ۳ پرو و ریلمی XT اولین محصولات این شرکت هستند که آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند. این امر در دی و بهمن ۹۸ اتفاق خواهد افتاد. ریلمی X و ریلمی ۵ پرو در بهمن و اسفند ۹۸ به این جمع خواهند پیوست. پس از آن و در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ نوبت به ریلمی X2 پرو خواهد رسید که این آپدیت را از طریق OTA دریافت کند.

رابط کاربری ColorOS 7 از طراحی سبک‌تر و با اشباع رنگی کمتری استفاده می‌کند. از جمله دیگر تغییرات این نسل از رابط کاربری ColorOS می‌توان به حالت تیره گسترده، ثبت اسکرین شات با سه انگشت و ویرایش آن، یک دکه مخصوص بازگشت به حالت قبلی برای بخش چند وظیفه‌ای، قابلیت‌های جدید شخصی‌سازی UI و فونت جدید OPPO Sans  اشاره داشت.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۱۰ ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)