حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی نوت ۱۰ لایت حضور اگزینوس ۹۸۱۰ را تایید می کند

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند روز پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۸۱ احتمالا گلکسی نوت ۱۰ لایت استهمچنین ساعاتی پیش در ترنجی خواندیم که قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت از بلوتوث پشتیبانی می کند. حالا اما بنچمارک گلکسی نوت ۱۰ لایت حضور اگزینوس ۹۸۱۰ را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی نوت ۱۰ لایت با اگزیوس ۹۸۱۰

بنچمارک گلکسی نوت ۱۰ لایت با اگزیوس ۹۸۱۰

بنچمارک گلکسی نوت ۱۰ لایت با اگزیوس ۹۸۱۰

مدتی است که خبرهایی در خصوص عرضه نسخه اقتصادی پرچمدار جدید خانواده گلکسی نوت با نام گلکسی نوت ۱۰ لایت شنیده می‌شود. در ماه‌های اخیر برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که سامسونگ قصد دارد تا دو مدل از نسخه اقتصادی نوت 10 لایت را عرضه کند؛ حال در این بین بالاخره اولین بنچمارک از نوت ۱۰ لایت در Geekbench مشاهده شده است.

گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت با شماره مدل SM-N770F در بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است. بر اساس اطلاعات ثبت شده در این بنچمارک، پرچمدار اقتصادی نوت ۱۰ لایت به تراشه اگزینوس 9810 و حافظه رم 6 گیگابایتی مجهز شده است. تراشه 10 نانومتری اگزینوس ۹۸۱۰ برای اولین بار بر روی پرچمدار گلکسی نوت ۹ مورد استفاده قرار گرفت و عرضه آن نزدیک به یک سال می‌‌گذرد.

به نوعی می‌توان گفت که این تراشه به همراه پرچمدار نوت ۹ به فراموشی سپره شده و فناوری ساخت کمی قدیمی است، اما همچنان کارایی مناسبی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت یک پرچمدار اقتصادی مدرن باشد. سامسونگ همیشه در نام گذاری شماره مدل پرچمداران سری گلکسی نوت، از حرف N استفاده می‌کند و اکثر مدل‌های گلکسی نوت در سال‌های اخیر با فرمت SM-N9xxx نام گذاری شده‌اند؛ به همین دلیل می‌توان گفت که این شماره مدل بدون شک متعلق به گلکسی نوت 10 لایت است.

همچنین باید در نظر داشته باشید که شماره مدل‌هایی که با حرف F به پایان می‌رسند، شامل مدل‌های تک سیم‌کارت می‌شوند و این موضوع تا حدی وجود دو نسخه از گلکسی نوت 10 لایت را تایید می‌کند. همچنین اخیراً برخی از منابع خبری معتبر اطلاعاتی را در خصوص گلکسی نوت 10 لایت منتشر کرده‌اند که به وجود قلم هوشمند S Pen در این محصول اشاره دارد. به احتمال بسیار زیاد قلم هوشمند S Pen نوت 10 لایت، عملکردی مشابه با نسخه استاندارد این پرچمدار دارد.

نظر شما چیست؟ چیپست پرچمدار قدیمی را ترجیح می دهید یا چیپست میان رده جدید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
calantar

هیچ دلیلی نداره که از چیپست دوسال پیش استفاده کنه خوب همه ما میدونیم این گوشی قرار نیست زیر 400 دلار باشه با 400 دلار میشه mi9t pro خرید
که نشون میده میتونن پردازنده پرچمدار بروز حتی داخل گوشی کم قیمت تر از این گوشی هم استفاده کرد
این چیزی نیست جز کم کاری سامسونگ

calantar

چون قیمت گذاری پایین تر برای این گوشی کل سری Aسامسونگ رو زیر سوال میبره و باعت افت فروش سری Aمیشه و از طرفی هیچ شرکتی خودش رو دست خودش نمیزنه پس دور اطراف 400 دلار نیست

Agulia-roja

در موارد دیگه می تونه برتری با همین نوت ۱۰ لایت باشه

pedram_01

چجوری تو این تست اگزینوس 9830 یا همون 990 که پردازنده سال 2020 هست تو امتیاز تک هسته 427 میاره و اگزینوس 9810 که مال دوسال پیش هست توی تک هسته 667 ؟!!!

Mahdi

فکر کنم اشتباهی شده

Agulia-roja

چون پرچمدار اقتصادی هست مناسبه انتظار بیشتری هم نداشتیم

Milad7

یه جورایی نسخه بروز نوت9 هست انگار

Milad7

در ضمن من اصلا از 9810 راضی نیستم فکر کنم در حد اسنپ 835 عمل میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)