حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت از بلوتوث پشتیبانی می کند

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

احتمالا می دانید که سامسونگ قصد دارد به زودی یک نسخه ارزان قیمت‌تر از گلکسی نوت ۱۰ را تحت عنوان گلکسی نوت ۱۰ لایت ارایه کند. قلم S Pen در سری نوت همواره یکی از ویژگی‌های کلیدی این سری بوده که در خانواده گلکسی نوت ۱۰ نیز بسیار پیشرفته‌تر شده است. حال بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، به نظر می رسد مدل لایت هم به قلم اس پن با پشتیبانی از بلوتوث مجهز خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت

گلکسی نوت ۱۰ لایت

گلکسی نوت ۱۰ لایت

خبر پشتیبانی از بلوتوث توسط قلم گلکسی نوت ۱۰ لایت توسط اسناد ارائه شده از سوی FCC تأیید شده است اما هنوز مشخص نیست که قلم اس پن در این گوشی به تمامی قابلیت‌های پیشرفته قلم سری نوت ۱۰ (مانند کنترل ژیروسکوپی) مجهز خواهد بود یا مانند قلم نوت 9 کارایی محدودی خواهد داشت (مانند استفاده به عنوان کلید شاتر دوربین برای عکس گرفتن از راه دور).

این طور که FCC در اسناد مربوط به گلکسی نوت ۱۰ لایت فاش کرده، قلم اس پن این گوشی در ابعاد 5.80 در 4.35 در 105.18 میلی متر خواهد بود که دقیقاً هم اندازه با قلم دیجیتالی نوت 10 معمولی است. البته تنها از روی ابعاد قلم نمی توان در مورد ویژگی های آن اظهار نظر کرد و ممکن است سامسونگ تنها به خاطر رعایت اصول ارگونومیک سایز قلم را بزرگ انتخاب کرده باشد.

یک نکته جالب این که FCC اعلام کرده تا قبل از 25 مه (5 خرداد) سال آینده از انتشار تصاویر قلم اس پن نوت 10 لایت خودداری خواهد کرد، که به نوعی می تواند اشاره به زمان احتمالی رونمایی رسمی گوشی داشته باشد. تاریخی که FCC اعلام کرده دقیقاً مصادف با ۹ ماهگی سری نوت ۱۰ است و از آنجا که گوشی‌های هوشمند معمولاً در سه ماهه چهارم از عمر خود دچار افت فروش می‌شوند، احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ در بازه زمانی اشاره شده، اقدام به رونمایی مدل جدید کند.

گلکسی ای ۸۱ احتمالا گلکسی نوت ۱۰ لایت است

همچنین، تاریخ مذکور سه ماه بعد از معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 11 خواهد بود که گفته می‌شود در ماه فوریه رونمایی خواهند شد. بنابراین، انتخاب چنین بازه‌ای برای عرضه نوت 10 لایت می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ به هیچ وجه این مدل را به عنوان یک پروژه بزرگ در نظر نگرفته و فقط سعی دارد تا فاصله بین معرفی سری گلکسی اس و گلکسی نوت را کمتر کرده و فروش گوشی‌هایش را بهبود ببخشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۱۰ لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

از وقتی نت بین المللی قطع شد چند تا ترول جدید به سایت هجوم آوردن و دستکش به دست آماده ترول بازی هستن

pooria

ریدم تو این مملکت دیگه فندق شکنا کار نمیکنه

Mani

بهت پیشنهاد میکنم یه سر به پیشخوان بزن شیرینی گذاشتم تو یکی از مطالب!!

Milad7

وصل هستن که 😐 شادو ساکس مثل جت کار میکنه

_V_

عالی

Mani

واعظ نتت وصله؟؟

_V_

اره داداش خیلی وقته

Mani

من چرا اعلام بازگشت کردم این همه منفی خوردم😨😨😨

اینطوری پیش بره جمع کنیم بریم همون زومیت

علی

Maaani
داداش این منفی ها برات مهم نباشه چون سه نفر هستن تو این سایت فن شیائومی هم هستن تا یه کامنت بزاری زرتی منفی میدن،،تحویلشونم نگیر هار میشن پاچه میگیرن 😝🤭

_V_

بمون داش منفیارو جدی ننیر یه سری بازدید کننده ا س ک ل داره سایت کلا عشقی منفی میدن ولشون کن

Mani

علی داداش اشنایی دارم با ترول ها من از شما قدیمی ترم به ترنج نرسیده ام نگاه نکن کامنت کم میزارم مطمئنم این منفی ها کار ترول های هوآوی هست یه مدت کم کار بودن الان شروع کردن به گند زدن به سایت

_V_

دوستان عزیز
اس تِ ک ب ا ر شِ کَن یوفو به راحتی کار میکنه

یوفو وی پی ان

Mani

مردیکه ضد انقلاب!!

Agulia-roja

دیگه دیره

Milad7

اشتباه میزنی داداچ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)