حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی میت پد پرو (Matepad Pro)‌ با کایرین ۹۹۰ و اندروید ۱۰ به قیمت ۴۷۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تبلت، هواوی

مدتی بود که شایعات تبلت پرچمدار و جذاب هواوی میت پد پرو را می خواندیم. این تبلت حالا امروز و با مشخصات جذابی رسما معرفی شده است. تبلت هواوی میت پد پرو (Matepad Pro)‌ با کایرین ۹۹۰ و اندروید ۱۰ به قیمت ۴۷۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تبلت هواوی میت پد پرو

تبلت هواوی میت پد پرو

تبلت هواوی میت پد پرو

سوراخ نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی روی نمایشگرهای کم حاشیه یکی از ترندهای دنیای موبایل است اما به نظر می رسد هواوی آن را به دنیای تبلت ها هم آورده است. هواوی امروز تبلت MatePad Pro را سوراخ نمایشگر معرفی کرده است.

تبلت هواوی میت پد پرو یک تبلت پرچمدار است که به قصد رقابت با آیپد پرو اپل و گلکسی تب اس ۶ سامسونگ روانه بازار خواهد شد. این تبلت دارای یک نمایشگر 10.8 اینچی امولد با رزولوشن 2560×1600 پیکسل با نسبت تصویر 16:10 است. هوآوی گفته است که حاشیه‌های این دستگاه تنها 4.9 میلیمتر است و این به نسبت نمایشگر به بدنه بالای 90 درصدی تبلت کمک کرده است. دوربین سلفی MatePad Pro که در سوراخ نمایشگر جای گرفته است 8 مگاپیکسلی می‌باشد و هوآوی برای این دستگاه چهار بلندگو در نظر گرفته است.

تبلت هواوی میت پد پرو

تبلت هواوی میت پد پرو

چیپست کایرین ۹۹۰ برای هواوی میت پد پرو در نظر گرفته شده که با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. این میت‌پد پرو در دو نسخه، یکی تنها با اتصال وایفای و دیگری با LTE به بازار عرضه خواهد شد. وزن این دستگاه ۴۶۰ گرم است و ابعاد آن 159x245x7.2 میلیمتر می‎باشد. دوربین اصلی این تبلت که در قاب پشتی آن تعبیه شده دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی می‌باشد.

در بخش نرم‌افزار، هوآوی سیستم عامل اندروید ۱۰ را با رابط کاربری EMUI 10 برای این تبلت شخصی‌سازی کرده است. مانند گوشی‌های هوشمند اخیر هوآوی این تبلت هم فاقد سرویس‌های گوگل می‌باشد. یکی از قابلیت‌های این تبلت حالت مالتی اسکرین است که به کاربران گوشی‌های هوآوی اجازه می‌دهد محتوای موجود بر روی گوشی را در زمان حال برای روی تبلت مشاهده کنند. MatePad Pro همچنین دارای یک حالت لپ‌تاپ نیز می‌باشد که ظاهر شبیه به رابط کاربری PC و قابلیت چندپنجره‌ای ویندوز ارائه می‌کند.

هواوی میت پد پرو

هواوی میت پد پرو

ظرفیت باتری تبلت پرچمدار جدید هوآوی ۷۲۵۰ میلی آمپرساعت است. این دستگاه از شارژر ۴۰ واتی سوپرشارژ هواوی و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات در کنار شارژ بی‌سیم معکوس ۷.۵ وات پشتیبانی می‌کند. هواوی برای تعامل بیشتر و امکان ترسیم دقیق‌تر قلم M-Pen را نیز برای این دستگاه ارائه کرده است.

تبلت MatePad Pro در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و نارنجی با قیمت پایه ۴۷۰ دلار برای نسخه 6/128 گیگابایت و با اتصال Wi-Fi به بازار عرضه خواهد شد. نسخه LTE این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه 540 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه 8/256 گیگابایتی آن 640 دلار. پیش‌فروش این دستگاه از امروز آغاز شده و از تاریخ ۲۱ آذر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز درخصوص عرضه این دستگاه در بازار جهانی اطلاعاتی منتشر نشده است.

نظر شما درباره تبلت پرچمدار هواوی میت پد پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

از این همه پیشرفت تکنولوژی در جهان فقط فیلترینگ سهم ما شد

کرمانشاه نت همراه همچنان قطع

Chalton

انگار a8s سامسونگ رو کشیدن شده میت پد پرو،ولی خدا میگن آبروی اندروید رو سامسونگ حفظ کرده الکی نیست،خوب شد سوراخ نمایشگر رو سامسونگ وهرد دنیای گوشی ها کرد.
.
.
دوست کم کم دیگه به اخر هفته داریم نزدیک میشیم و به دو هفته قطع اینترنت بین الملل میرسیم🤣عجب داستانی داره این ایران ما،هر ساعتش یه اتفاق جدید میوفته تو این مملکت،داره میرسه به دو هفته که اینترنت بین المللی قطعه🤣🙋‍♂️

Soraygoular

بهتر بدونی که اولین گوشی با سوراخ نمایشگر آنر وی ۲۰ بود

Chalton

والا تو هیچ منبعی همچین حرفی که شما زدی رو تایید نکرده،هواوی حدود دو هفته بعد از سامسونگ گوشیش رو با سوراخ نمایشگر معرفی کرد،اگه منظورتون اون رندری که هوآوی دو ساعت قبل از معرفی a8s لو داد که بگه ما هم در تینده همچین گوشی رو میزنیم واقعا متاسفم برات که فرق رندر لو رفته با معرفی رسمی رو نمیدونی.
خبرهاش تو همین تر.ن.جی هست برید ببینید که سامسونگ اولین برند هست که هز سوراخ نمایشگر استفاده کرد.
کم ترول بازی در بیارید فشارتون رو یه جور دیگه خالی کنید.

علی شیخ زاده

هنوزم محصولات جدید رو با دلار ۳۷۰۰ تومنی محاسبه میکنم و افسوس میخورم

ehsan1102000

خدا را شکر که با دلار هزار تومانی نمیبینیش

Milad7

بد نیست تبلت بروزی محسوب میشه.ارزش خرید داره 🙂

cozmos

خوبه انصافا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)