حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ویژنکس (Visionox) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | فناوری‌های نوین

بله نام این شرکت کمی عجیب است اما باید بگویم که هفته گذشته درباره آن با هم صحبت کنیم. شرکت Visionox که بیشتر به عنوان سازنده پنل نمایشگر محسوب می شود، پیش از این نمایشگر اولید می میکس آلفا و می نوت ۱۰ را ساخته است. این شرکت بدون نگاه به فروش ویژه دستگاه هایی که جدید معرفی کرده، صرفا برای معروف تر شدن یک گوشی تاشو و یک نمایشگر لول شونده معرفی کرده است. گوشی تاشو ویژنکس (Visionox) رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی تاشو ویژنکس

گوشی تاشو ویژنکس

گوشی تاشو ویژنکس

گوشی منعطف Visionox رسما معرفی شده و این گوشی ظاهری شبیه به موتورولا ریزر ۲۰۱۹ داشته و از وسط تا می‌شود. ویژن او ایکس یکی از تامین کنندگان پنل‌های نمایشگر است.

در طول برگزاری رویداد First World Conference در چین٬ شرکت ویژنکس از دو محصول جذاب خود رونمایی کرد، یک موبایل تاشو و یک نمایشگر لول شونده.

همانطور که در تصویر بالا می بینید این گوشی تاشو انعطاف پذیر از عملکردی شبیه به گوشی منعطف تازه معرفی شده موتورولا برخوردار است٬ اما وقتی دقیق‌تر به آن نگاه می‌کنید٬‌ وقتی در حالت باز قرار دارد بسیار شبیه به گوشی‌های معمولی بازار است. نمایشگر ثانویه را در پشت قاب این گوشی نمی‌توان یافت؛ بنابراین زمانی که گوشی در حالت تا شده باشد٬ قابل استفاده نخواهد بود.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید٬ گوشی منعطف Visionox از شباهت زیادی به موتو ریزر ۲۰۱۹ دارد. این بدان معناست که از طراحی تاشو به جای تبدیل یک گوشی به تبلت نظیر میت ایکس هواوی و گلکسی فولد سامسونگ برخوردار است. در حال حاضر جمعا 4 دیوایس انعطاف‌پذیر وجود دارد. آن‌ها شامل فلکس پای٬ سامسونگ گلکسی فولد٬ هواوی میت ایکس و سامسونگ W20 5G (نسخه‌ی چینی گلکسی فولد) هستند. در آینده‌ای نزدیک٬ گوشی شرکت ویژن او ایکس به فروش خواهد رسید تا پنجمین گوشی منعطف بازار لقب گیرد.

نمایشگر لول شونده ویژنکس

نمایشگر لول شونده ویژنکس اما در تصویر زیر دیده می شود:

نمایشگر لول شونده ویژنکس

نمایشگر لول شونده ویژنکس

محور لول شدن این نمایشگر اما قطر زیادی دارد و به نظر نمی رسد که برای ساخت موبایل یا تبلت فعلا مفید باشد ولی برای تلویزیون می تواند یک طرح جذاب باشد.

نظر شما درباره تولیدات شرکت Visionox چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

https://www.instagram.com/p/B5NvVqrgZgy/
😐😐😐😐در صورت وجود علائم استفراغ و تهوع از دیدن این تصور اکیدا خودداری نمایید با تشکر…

android 10

*این تصویر

Amir galaxy

حاجی من همین ترنجی بزور میام اینترنت وصل نیست
آپلود کن تو پیکوفایل بفرست

hamid reza

یه فتوشاپ کاملا ضعیف

Amir galaxy

جالبه خیلی خوشم اومد !
_________
دوستان یه سوال…
مگه میت ایکس به بازار عرضه شده؟!

_V_

محدود

Milad7

در نگاه اول که باحاله 🙂

bi taasob

فوقالعاده بود این خبر ✔️👌
ممنون.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)