حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ بلک فرایدی ۹۸ یا Black Friday 2019 چه روزی است؟

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | تقویم

بلک فرایدی یا جمعه سیاه یکی از مشهورترین حراج های سالانه است که برای علاقه مندان به فناوری هم می تواند جالب توجه باشد. با توجه به افزایش قیمت ارز این حراجی برای کاربران ایرانی هم می تواند جذاب باشد. اگر شما هم به بلک فرایدی علاقه دارید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم تاریخ بلک فرایدی ۹۸ یا Black Friday 2019 چه روزی است؟

تاریخ بلک فرایدی ۹۸ یا Black Friday 2019

تاریخ بلک فرایدی ۹۸ یا Black Friday 2019

تاریخ بلک فرایدی ۹۸ یا Black Friday 2019

به صورت کلی می توان گفت که جمعه سیاه یا بلک فرایدی همواره در سر تا سر جهان یک روز پس از Thanksgiving یا روز شکر گذاری برگزار می شود. در این روز اکثر فروشگاه ها و خرده فروشان، فروشگاه خود را بسیار زودتر از حد معمول و در نیمه شب یا حتی زودتر از آن باز می کنند. تاریخ جمعه سیاه سال ۲۰۱۹ در جمعه ۲۹ نوامبر ۲۰۱۹ یا ۸ آذر ۱۳۹۸ قرار دارد، که در این روز می توانید از فروشگاه های بزرگ با کمترین قیمت ها خرید کنید.

تاریخ بلک فرایدی ۹۸ جمعه ۸ آذر ۹۸ (۹۸/۹/۸)

اما یک سوالی که همیشه وجود دارد این است، آیا تخفیف های بلک فرایدی واقعی هستند؟ در مجموع باید بگوییم بله اما باید توجه داشته باشید که در این روز دو نوع تخفیف وجود دارد:

  1. ۱- گروه اول تخفیفات، قیمت هایی هستند که بین برندها و خرده فروشان به تصویب می رسد، بنابراین ممکن است تخفیف زیادی که شما انتظار دارید نباشند.
  2. ۲- گروه دوم تخفیفات را افت ناگهانی قیمت ها تشکیل می دهند. این افت قیمت می تواند بر اساس الگوریتمی باشد که برای جذب خریداران کار می کند ( که معمولا برندهایی همچون آمازون این کار را انجام می دهند)، و یا ممکن است برندهای بزرگ به دنبال رقابت با سایر برندها قیمت ها را کاهش دهند تا بتوانند برنده رقابت بیشترین فروش باشند.

شاید مانند سال های گذشته فروشگاه های بزرگ اینترنتی داخلی هم به فکر حراج مشابه باشند. پیش بینی می شود حراج بلک فرایدی دیجی کالا به مناسبت شب یلدا برگزار شود تا به مناسبت های داخلی هم سازگار باشد.

شما در بلک فرایدی ۹۸ خریدی خواهید داشت؟ چه دستگاهی و از چه فروشگاهی؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

اگه قیمتا کاهش خوبی داشته باشن احتمالا یه هندزفری از دیجی کالا بخرم ولی بلک فرایدی امازون فوق العادست و بعضی چیزا به قدری کاهش قیمت پیدا میکنن که حتی اگه اون چیزو داشته باشی هم دوست داری یکی بخری

Mahdi

من یه ماشین لامبورگینی به قیمت پراید میگیرم

Chalton

بلک فرایدی تو کل دنيا خیلی خوشحال کننده هست ولی تو ایران خیلی مسخره.
مثلا دیجیکالا یه هندزفری رو یک هفته قبل از جمعه سیاه گذاشته 500 هزار تومان،دو روز مونده به جمعه سیاه میزنه 800 هزار تومان،ساعت 12 شب که جمعه سیاه شروع میشه 800 هزار تومن رو خط میزنه مینویسه 500 هزار تومان🤣🤣یعنی تو ایران هر مناسبتی باشه کاری ندارن توش میکنن،یا گوشی اس 10 رو ساعت 23 میزنن 8 میلیون و میگن سفارش از 12 شب به بعد ساعت 12 که میشه میزنه اتمام موجودی🤣🤣ایرانی جماعت درست به شو نیست چون 40 ساله همه راه های دزدی و…… یاد گرفته.

Milad7

تو ایران هم داریم ولی سیستمش اینطوره که کالایی که در حالت عادی قیمتش 200 هزار بوده را 250 هزار اعلام میکنن بعدش 50 هزار تومان واسش تخفیف میذارند خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)