حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کد دستوری دریافت سبد حمایتی کالا اعلام شد، درخواست از یکشنبه ۳ آذر ۹۸

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

واپسین ساعات پنج شنبه ۲۴ آبان بود که در ترنجی درباره افزایش قیمت بنزین و میزان سهمیه بندی بنزین ماهانه با کارت سوخت برای شما نوشتیم. پس از آن نیز درباره جزییات افزایش مبلغ یارانه به دلیل گران شدن قیمت بنزین خواندیم. این افزایش تحت عنوان سفر سبد حمایتی ارایه می شود که در چند روز اخیر به حساب سرپرست خانوارها واریز شده است. اگر شما این سبد حمایتی را دریافت نکرده است و خود را مستحق آن می دانید، خبر خوبی برای شما داریم. کد دستوری دریافت سبد حمایتی کالا اعلام شد که درخواست از یکشنبه ۳ آذر ۹۸ انجام می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 کد درخواست دریافت سبد حمایتی کالا

کد درخواست سبد حمایتی کالا

کد درخواست سبد حمایتی کالا

وزارت رفاه از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند خواست شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند.

در بیانیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است:

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند لیکن خود را واجد شرایط می دانند می توانند از ساعت 8  صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت  برای آنها کد رهگیری ارسال می شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

میزاری دو دقیقه بخوابیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)