حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی وارد هتل ها و املاک می شود و راه حل های AIoT را ارایه می کند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

امروز در کنفرانس توسعه دهندگان شیائومی ۲۰۱۹ بنیانگذار و رئیس گروه شیائومی لی جون که تحت استراتژی دو موتوره “تلفن همراه + AIoT” است گفت این شرکت به ترویج نسل بعدی “5G + AIoT” ادامه خواهد داد. وی گفت: “سوپر اینترنت به بخشی از زندگی عمومی تبدیل شده است.” به زودی قرار است شیائومی وارد هتل ها و املاک شود و راه حل های AIoT را ارایه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمینه جدید فعالیت شیائومی

کنفرانس توسعه دهندگان شیائومی

کنفرانس توسعه دهندگان شیائومی

به عنوان پیشرو در صنعیت “زندگی هوشمند” شیائومی بازی را به لبه پیشرو جهانی Xiaomi AIoT اختصاص خواهد برد. همچنین از این فناوری اصلی برای ارتقاء صنعت خانه و ارتقاء ساخت خانه های هوشمند استفاده خواهد کرد.

در کنفرانس امروز گروه شیائومی راه حل اتصال به صنعت IoT خود را منتشر کرد. لی جون گفت که پلت فرم Xiaomi AIoT به بیش از ۲۲۰۰ محصول دسترسی دارد. همچنین تعداد دستگاههای متصل به ۱۹۶ میلیون نفر رسیده است که این رقم 69.5٪ افزایش داشته است. بیش از ۳ میلیون کاربر دارای ۵ یا بیشتر دستگاه IoT هستند.

شیائومی اظهار داشت: پلت فرم شیائومی IoT وارد مرحله جدیدی از توسعه خواهد شد و به سمت اتصال حرکت خواهد کرد. بی تردید طرف سازمانی اتصال یک بازار مهم است.

به این ترتیب راه حل شیائومی از سه بخش هتل، املاک و مستغلات و IoT Enterprise Suite تشکیل شده است:

  • ۱- در زمینه هتل ها، ما بلندگوهای Xiao Ai، تلویزیون های شیائومی، دروازه های چند منظوره، روشنایی هوشمند و سایر دسته ها را ارائه می دهیم. امسال شرکت باید 5000+ هتل را که 34 شهر را پوشش می دهد تحویل دهد.
  • ۲-در زمینه املاک و مستغلات، ما بلندگوهای Xiao Ai ، تلویزیون های Xiaomi ، روترهای شیائومی ، قفل درب هوشمند و سایر دسته ها را پیشنهاد می کنیم. امسال 2000 مجموعه همکاری با املاک Zall ، گرینلند و تایمز انجام خواهد شد و 14 پروژه میان مدل وجود دارد.
  • ۳- در مجموعه IoT Enterprise Suite ، در حال حاضر شامل دستگاه های تصفیه ، سوئیچ ها ، کنترل دمای تهویه هوا و سنسورها است.

نظر شما درباره زمینه فعالیت جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کم مونده بره تو کار …خاردار

Mohammad 13759

در زمینه تکنولوژیکی پیشرفت ها قابل توجه ای کرده و روز به روز به بالا قله میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)