حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه فیلم کوتاه فیلم برداری شده با دوربین هواوی میت ۳۰ پرو ساخته شده است

نوشته

4 سال قبل | 19 دیدگاه | هواوی

به نظر می رسد که خانواده هواوی میت ۳۰ یکی از موفق ترین دستگاه هایی است که طی سال های گذشته توسط سازنده تلفن چینی معرفی شده است، یا حداقل ما فرض می کنیم که با نگاهی به میزان تلاشی که هواوی در تبلیغات خود کرده است، اینطور خواهد بود. در بخش دوربین این دستگاه خیلی حرف ها برای گفتن دارد و بهترین شوآف را می توان ساختن سه فیلم کوتاه فیلم برداری شده با دوربین هواوی میت ۳۰ پرو دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو

آخرین شیرین کاری تبلیغاتی هوای در واقع بسیار جاه طلبانه است. هواوی قصد دارد در مجموع سه فیلم کوتاه فیلمبرداری شده به طور کامل با سری Mate 30 را ارایه کند. این فیلم ها در بیست و هشتمین جشنواره فیلم طلای خروس و جشنواره Hundred که در شهر Xiamen، فوجیان برگزار می شود رونمایی می شود.

این سه فیلم بخشی از برنامه Huawei با نام “Mate 30 Reconstructed Imagination” است و در تاریخ 20 نوامبر نمایش داده می شود. فیلم های کوتاه “نگاه شما” ، “بدین جاران” و “شنا به بهار” است. آنها در استودیوی وینتیان Xiamen روی پرده نمایش شماره 7 ظاهر خواهند شد. اگر در این منطقه هستید، در واقع می توانید فیلم ها را بین ۱ و ۳ بعد از ظهر تماشا کنید.

جالب تر این که این سه فیلم احتمالا توسط “Badain Jaran” کارگردانی شده است که یکی از کارگردانان جایزه خرس طلایی جشنواره فیلم برلین است. در حالی که فیلم “شنا به بهار” به کارگردانی رن یونگ کیانگ جوان بود. داستان در مورد تلاش یک جوان برای یافتن راه بازگشت به خانه است، مدت زمان فیلم 20 دقیقه است.

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم ، فیلم برداری این فیلم ها روی دستگاهی از سری Huawei Mate 30 Series انجام شده است که به احتمال زیاد Mate 30 Pro است. این تلفن هوشمند به یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی (دوربین ساین ، دیافراگم f/1.8) به همراه 40 مگاپیکسل (دوربین فوق العاده حساس ، دیافراگم f / 1.6 ، OIS) مجهز است. سپس 8 مگاپیکسل (دوربین تله ، OIS ، 3x بزرگنمایی نوری) و دوربین سنجش عمق 3 بعدی از فوکوس خودکار پشتیبانی می کنند. این گوشی از AIS (تثبیت تصویر HUAWEI AI) پشتیبانی می کند و می تواند فیلم هایی با کیفیت 4k HDR + و 7680fps فیلمبرداری کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تبلیغات خوبی برای هواوی است؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ی جورای نمیخام بگم شبیه حرکت اپل ک چند سالی انجام داده یا انجام دادن با دیوایس هاش((ایفون))و فقط جنبه تبلیغاتی داره ولا غیر

afsoon

اینترنت جهانی هیچ راهی ندارد وصل بشی؟ خسته شدم دیگه از بس تلوزیون دیدم ⁦☹️⁩

Mr_asterky

برو تو این سایت سرویس اینترنت به اینترنت بگیر ببیندرست میشه https://godping.ir/#

Soraygoular

من ازشون سرویس گرفتم ولی چطوری باید اصلا ستش کنم چیکار باید بکنم باهاش میشه یکی توضیح بده؟ چطوری باید به سرویسشون کانکت بشم؟

hamid reza

نمیدونم تو چه وضعی هستید من فیلم هامو از shahrdl.com
موزیک هامو از pop-music.ir
برنامه ها و بازی های کامپیوترمو از yasdl.com
برنامه ها و بازی های گوشی هم farsroid.com
دانلود میکنم

Mahdi

از nex1music.ir هم میشه موزیک دانلود کرد

سردار بلوچ

Nex1musuc خود اپش من همیشه داشتم بهترین برنامه واسه دانلود موزیک تازه توش فیلم و انیمیشن و سریالم هست حتی زیرنویسم میتونی توش دانلود کنی ..عالیه

سردار بلوچ

i*

Amir7090

واقعا ممنونم دوست عزیز 👏👏👏👏

hamid reza

خواهش میکنم بزرگوار

Dr.Nazer

آقا دانلود مهم نیست ما اینستا و تل‌گرام و واتساپ و سرچ درست‌حسابی میخوایم!

hamid reza

درست میفرمایید این مشکل منم هست و دنبال راه حل میگردم ولی خب خیلی از دوستان آدرس هایی رو که فرستادم تو هیستوریشون احتمالا نباشه برای دسترسی راحت تر فرستادم وگرنه واقعا این وضع عذاب آوره دوستی گفته بود خوب شد فلان فیلمو دانلود کردم والا الانم میشه دانلود کرد برای همین آدرس سایت رو فرستادم که تا وصل شدن مجدد اینترنت بین الملل خودتونو سرگرم کنید

ali

من از سایت بنگود سفارش دادم به زودی میت ۳۰ می رسه دستم.

Milad7

چطوری پروفسور خخخ

afsoon

مبارکت باشه .چقدر خوشبحالت هست این دنیا که همه پرچمداران رو میخری و زود تعویض می‌کنی

Dr.Nazer

دروغ میگه بابا این طرفدار هواویه نهایتا میت ۲۰ پرو داره الکی میگه من اس ۱۰ پلاس و نوت ۱۰ و میت ۳۰ و فلان دارم بعدشم میاد از خودش تجربه‌کاربریایِ دروغ در میاره که بقیه برندا رو تخریب کنه :-/

سردار بلوچ

خخخخ دکتر نمیمیری یکم ریلکس باشی 😅🤣😂
بجای اینکه بری تو خیابونا معترض بشی اینجا داری بحث گوشی میکنی 🤔..از پیکنیکت خجالت بکش ،راستی پیکنیکت حاظره بیام ؟؟

Dr.Nazer

من مواد سنتی رو ترک کردم و از این‌ به‌بعد صنعتی استفاده میکنم

سردار بلوچ

ای بابا اینم واسه ما شهری شد تا دیروز که بالا پشت بوم کفتر بازی میکرد 😕🤣😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)