حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش فروش اچ تی سی پس از ۲ سال

اچ تی سی تا لبه پرتگاه ورشکستگی رفته ولی حرکات اخیری که این شرکت انجام داده بارقه‌هایی از امید را پیش روی مشتاقان و سهامداران شرکت قرار داد. افزایش فروش اچ تی سی پس از ۲ سال را شاهدیم و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

افزایش فروش اچ تی سی

اچ تی سی

اچ تی سی

اچ تی سی را باید از جمله شرکت‌های دوست‌داشتنی در دنیای موبایل بدانیم که روزگاری انتخاب شماره یک افرادی بود که دنبال بهترین‌ها بودند. این شرکت از چند سال پیش همواره آمار فروشی بد و بدتر از زمان‌های قبلی داشته و نوک پیکان نمودارهای وضعیت آن به سمت پایین و با رنگ قرمز حکایت وضعیت روز به روز بدتر آن داشته‌اند.

همانطور که می‌دانید این روزها در موعد اعلام گزارشات رسمی آمار سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ شرکت‌های بزرگ هستیم. در مورد اچ تی سی به نظر اوضاع در حال تغییر است و این شرکت توانسته در این مدت به درآمدی 2.81 میلیارد دلاری برسد که نسبت به 2.23 میلیارد دلار بدست آمده در سه ماهه دوم سال جاری 5.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در این گزارش همچنین HTC اعلام کرده که حاشیه رشد شرکت از 2.6 درصد به 22.9 درصد رسیده که هفتمین نرخ رشد فصلی شرکت نسبت به سه ماهه انتهایی سال 2017 را گزارش می‌دهد. علاوه بر این HTC توانسته به میزان پیش‌بینی سال گذشته که رسیدن به فروشی 2.62 میلیارد دلاری را برای شرکت اعلام کرده بود، به کمترین میزان از انحراف و نزدیک شدن به بهترین آمار در سه ماهه گذشته برسد.

حال این سوال پیش می‌آید که چه عواملی به HTC کمک کرده‌اند تا بتواند حتی اندکی محدود، به سمت رشد و سوددهی حرکت کند؟ در این زمینه گزارش شرکت اعلام کرد که بخش‌های VR و هات اسپات قابل حمل ویژه HTC 5G Hub از عواملی مهم در رسیدن به این رشد قابل توجه بوده‌اند.

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱

البته این شرکت گزارشاتی در خصوص بخش موبایل خود به صورت مستقل اعلام نکرده است ولی با توجه به انبوه دستگاه‌های رده قیمت میانی بازار که از سوی شرکت معرفی شده‌اند باید گفت که HTC تمامی تلاش خود را کرده که در این بخش نیز بتواند بالاخره پس از مدت‌ها به سوددهی برسد؛ هدفی که نیازمند تلاشی بسیار زیاد است و شاید مدت‌ زمان بیشتری برای نیل به آن احتیاج باشد. نکته قابل توجه این است که بدون شک تجارت موبایل این شرکت همچنان در حال نزول بوده و یکی از دلایل عدم اعلام آمار این بخش نیز جلوگیری از ایجاد جو منفی مضاعف بر بازار سهام است.

در همین زمینه مدیریت جدید شرکت، آقای Yves Maitre اعلام کرده که شرکت HTC قصد دارد با عرضه گوشی‌های جذاب و پرقدرت در گروه پرچمدار، به میدان رقابت با دیگر شرکت‌ها بازگردد و این برنامه با عرضه گوشی‌های 5G دامنه بیشتری به خود خواهد گرفت که حالا HTC یکی از مدعیان باتجربه آن است.

نظر شما چیست؟ اچ تی سی از نجات یافتگان است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
calantar

امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه
رقابت به نفع مشتریه

Mahdi

خوبه دوست دارم برگرده

CAT

چشممان روشن شد خداروشکر

علی شیخ زاده

تنها راه بازگشت شرکتی مثل سونی و اچ تی سی شروع دوباره با میانرده های با کیفیت و قدرتمند و البته قیمت رقابتیه
همون کاری ک نوکیا کرده

Milad7

پوووف یعنی ممکنه بتونه به اوج برگرده؟!

Milad7

یادش بخیر HTC One (M8) چه اسپیکرهایی داشت 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)