حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رانا پلاس ایران خودرو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

به نظر می رسد خودروسازان ایرانی به فکر نام گذاری خودروهای خود با الگوبرداری از تولیدکنندگان موبایل خارجی هستند و به پسوند پلاس علاقه فراوان پیدا کرده اند. پس از تیبا ۲ پلاس سایپا حالا نوبت به رانا پلاس ایران خودرو است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رانا پلاس ایران خودرو را ببینید.

رانا پلاس ایران خودرو

رانا پلاس ایران خودرو

رانا پلاس ایران خودرو

با آغاز به کار نمایشگاه قطعات خودروی تهران ۹۸، شرکت «کروز» برخی قطعات نسخه جدید رانا پلاس را به نمایش گذاشت. همچنین روز گذشته نمونه آزمایشی از رانا پلاس در پارکینگ نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشت.

همان طور که پیش تر گزارش شده بود، نمونه جدید این خودرو «رانا پلاس» نام دارد. قبل از اعلام رسمی نام این خودرو، برخی احتمال می دانند که ایران خودرو نام «رانا سال» و یا «رانا لوکس» را برای این خودرو انتخاب کند. اما حال مشخص است که این خودرو با نام رانا پلاس به بازار عرضه می شود.

رانا لوکس یا رانا سال

کارشناسان حاضر در غرفه شرکت کروز می گفتند که با توجه به آغاز تولید محدود قطعات مربوط به رانا پلاس، احتمالا این خودرو از اواخر امسال یا ابتدای سال جاری به بازار می آید. نکته جالب این است که پروژه مربوط به نمونه فیس لیفت رانا از چند سال پیش مطرح شده بود و حتی نمونه نهایی آن در سال ۱۳۹۶ قابلیت عرضه و پیش فروش را داشت. اما وقوع مشکلات تحریم و تغییر برنامه های ایران خودرو، باعث شد تا رانا پلاس تا کنون به بازار نیاید.

مشخصات رانا پلاس

رانا پلاس

رانا پلاس

آن طور که مشخص است، گرافیک چراغ های جلو و عقب این خودرو نسبت به رانا LE و LX متفاوت است و طرح به روزتری را دارد. همچنین چراغ روشنایی روز در بخشی از کاسه چراغ جلو طراحی شده است. آینه های جانبی رانا پلاس به روزتر از قبل شده و با داشتن راهنمای روی قاب آینه، طرحی مشابه به پژو ۲۰۷i را خواهد داشت.

در بخش کابین از طرح تزیینات کربنی در داشبورد و کنسول میانی استفاده شده است. همچنین دکمه های تنظیم شیشه بالا و آینه جانبی تغییر کرده و تزیینات کرومی به آن اضافه شده است. طرح غربیلک فرمان رانا پلاس مانند پژو ۲۰۷i است و تنظیمات سیستم صوتی و کروز کنترل از روی آن انجام می شود. تغییر جزئی نمایشگر دیجیتال جلو آمپر جهت اعلام وضعیت کروز کنترل از تغییرات دیگر این خودرو نسبت به نمونه ساده رانا است. همچنین گویا قرار است که رانا پلاس با فرمان کمکی برقی و مشابه به پژو ۲۰۷i صندوقدار به بازار عرضه شود.

داشبورد رانا پلاس

داشبورد رانا پلاس

لازم به ذکر است که نمونه حاضر در پارکینگ نمایشگاه بین المللی تهران به عنوان نسخه های آزمایشی و تحت مالکیت شرکت ها شناخته می شود و برای همین در بحث برخی جزئیات متفاوت از نمونه نهایی است. لذا تنها با استناد به تصویر خودروی نام برده، نمی توان به ویژگی های رانا پلاس پی برد.

نظر شما درباره رانا پلاس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persian64

به عکس داشبورد دقت کردین ؟ گوشه پایین سمت چپ ! یعنی ادم شرمش میشه یه قطعه رو واسه نمایش گذاشتین فکر یه نگهدارنده یه پایه مناسب نکردین بماند چهارتا ورق تخته گذاشتین . خدایا این مملکت و ما مردمش رو معدوم بفرما خسسسته شدیم

SAMSUNG_KING

فرغون پلاس

afsoon

قیمت صد ملیون تومان معادل نه هزار دلار .با این پول میشه بی وای دی خرید تمام برقی و ده ها آپشن روز دنیا .۲۰۶ مامانم خراب شده قطعات ۴۰۵ برای گیربکس قطعات رانا برای سیستم ترمز 🤣😐

سردار بلوچ

هه هه هه

The Destroyer

به نظرم ایران‌خودرو علاوه بر این داغان‌هایی که عرضه میکنه نیاز به یه سری محصول جدید هم داره:
آشغال
آشغال پلاس
آشغال پلاس توربو
حتی میتونه اینارو جایگزین رانا و دنا هم بکنه

Milad7

خخخ خدایا خودت ظهور کن

Milad7

والا من تغییر خاصی داخلش نمیبینم.مسخرمون کردن ؟ =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)