حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام تجاری SAMOLED برای نمایشگر گلکسی اس۱۱ ثبت شد

نوشته

4 سال قبل | 47 دیدگاه | سامسونگ

در حال حاضر، شرکت سامسونگ تمرکز خود را روی خط تولید گلکسی اس ۱۱ گذاشته و جدیدترین گزارش‌ها اطلاعات بیشتری درباره رنگ‌بندی و جلوی صفحه نمایش و پشت بدنه گوشی‌های جدید این شرکت در اختیار ما قرار می‌دهد. به گزارش اداره مالکیت فکری کره‌، سامسونگ نام تجاری SAMOLED را در فهرست Smartphone Displays به ثبت رسانده است و از قرار معلوم، بار دیگر نام پانل پرچمدار S تغییر خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نام تجاری SAMOLED

نام تجاری SAMOLED

نام تجاری SAMOLED

گفته می شود که این گوشی در رنگ های مشکی، خاکستری و آبی عرضه می‌شود در حالی که نوع ارزان تر و کوچکتر آن یعنی گلکسی اس ۱۱ ای در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی به فروش می‌رسد. هنگامی که سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد از صفحه نمایش Dynamic AMOLED بهره می‌برد که یک پانل اولد با قابلیت پشتیبانی از فرمت HDR10 پلاس و مقدار تراکم پیکسلی فوق العاده با کیفیت 526ppi داشت.

نشان تجاری جدید SAMOLED به وضوح متشکل از ترکیبی از دو واژه Samsung و OLED است اما نباید با Super AMOLED (دیگر نشان تجاری سامسونگ) اشتباه گرفته شود. انتظار می‌رود که سامسونگ در صفحه نمایش اینفینیتی O تغییرات بیشتری اعمال کند و آن‌ها را بهبود ببخشد. برای مثال این احتمال وجود دارد که شرکت نرخ به روز رسانی بالاتر را برای صفحه نمایش‌ها در نظر بگیرد.

نمایشگر گلکسی اس ۱۱ با نسبت تصویر ۲۰:۹ ارایه خواهد شد

درباره‌ی شایعات مربوط به رنگ‌بندی گوشی‌ها همچنین این افشاگر می‌گوید که گلکسی اس ۱۰ لایت در رنگ های مشکی ، آبی و سفید در دسترس خواهد بود در حالی که گلکسی نوت ۱۰ لایت باید در مدل‌هایی به رنگ قرمز، نقره ای و مشکی عرضه شود. گلکسی بودهای جدید سامسونگ نیز ظاهرا در راهند و علاوه بر رنگ های سیاه و سفید همیشگی، دو رنگ آبی و صورتی نیز به آن اضافه می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که نمایشگر گلکسی اس ۱۱ می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
47 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

والا صفحه‌نمایش‌های سامسونگ همیشه جذاب بوده و قطعا با معرفی اس 11 جذاب تر هم میشه،ولی اسم جدیدش به نظرم قشنگتره SAMOLED البته S رو برداری همون AMOLED خودمون میشه یه S ببین چقدر تاثیر داره لامصب 🤣
.
.
.
میازار موری که دانه کش است
بدان که آلفا منعطف واقعی است

سعدی،m.b

_V_

بهترین نمایشگر بازار تا معرفی اس۱۲…

#king#s11

android 10

*تا نوت 11

Mahdi

بهترین که میشه ولی کم مصرفترین رو نمیدونم

android 10

دوستان نظر نامربوطه ولی یه سوال دارم (از ترولا و فنای سامسونگ خیلی عذر میخوام)
یه دوست دارم میخواد گوشی بخره 2 میلیون بودجه داره من بهش ردمی 7 پیشنهاد دادم بنظرتون خوبه یا تا نخریده بهش بگم یه گوشی دیگه بگیره..

V800B

من ک ترول نیستم
ولی اگه گوشی خوب نگه میداره اره بهترین گوشی همین ک گفتی
((ی عده نگن ما با شیا لجیم بلکه با کیفیت پایین لجیم))

_V_

شک نکن ردمی ۷

afsoon

دو ملیون و صد و پنجاه سایت می ایران برو می ای ۳ بخر .یا نوت۷ و ۸ بدون ریجستری بخری ۱۸۵۰ و با سیصد تومن ریجستری کنیش .ردمی ۷ هم اکنون در سایت می ایران حدود۱۵۷۰ قیمتش هست .من نظرم همون ای۳ هست

android 10

پاسپورت نداره وگرنه بهش میگفتم نوت 7 بگیره

Dr.Nazer

به‌نظر من پنل‌ای BOE بهترن؛ تازه بِرن این هم نمیشن. واسه سامسونگ متاسفم با این پنل‌ای داغونش، من خودم دو سال S8 داشتم حدود 76 بار برن این شد که این اواخر دیگه داشتم با یه تیکه سایه کار می‌کردم.

android 10

دکتر حالت خوبه؟؟؟؟انگار ساقیت جنس فضایی داده بهت…

_V_

عالیه لعنتی😂

V800B

دقیقا منم برا اشنا اس ۸ پلاس گرفتم سایه انداخته و هرازگاهی ی تیکه میندازع میگه این کجاش گوشی خوبیه و از باتریشم ناراضی

Dr.Nazer


این طعنه بود البته!

pedram_01

فقط امیدوارم یه فکری برای سایه انداختن یا burn in شدنش کرده باشه . و حداقل ۹۰ هرتز باشه

Dr.Nazer

خسته نشدین هی برن این برن این؟! من تقریبا تمام پرچمدارای سامسونگ و تجربه کردم و اگه هم فروختم به فامیلا و نزدیکا دادم، اینم نتایج :

گلکسی نوت ۲ : مشکلی نداشت فقط افتاد رو آسفالت ال‌سی‌دیش شکست!

گلکسی نوت ۳ : بدون مشکل تا همین الان

گلکسی اس ۴ : فقط گاهی یکم هنگ میکنه

گلکسی اس ۵ : بدون مشکل

گلکسی نوت ۵ : بدون مشکل

گلکسی اس ۸ : بدون مشکل

گلکسی اس ۱۰ : هنوز اونقدری نگذشته که بخوام درباره مشکلاتش صحبت کنم!

Dr.Nazer

نوت ۹ هم یادم رفت که اونم مشخصه بدون مشکل 🙂

_V_

اوممم لِت می…

h00man

ببین داداش من میگم برات چطوری سامسونگ صفه اش سایه میندازه
این اتفاقیه که برا یکی از اقوام چن ساله پیش افتاد اون موقع یه اس 8 پلاس از نمایندگی گرفتیم که گارنتی دار باشو اون پد شارژر وایرلسو بهمون بدنو خلاصه همچی بهترین باشه. این اشنای ما خیلی اهل چتو اینستو اینا… یه شب طرف خوابش میبره تا صب حدود چار- پنج ساعت صفه نمایشش روشن میمونه ((با روشنایی بالا)) و بعدا وقتی خاستیم گوشیو بفروشیم متوجه شدیم تو روشنایی بالا سایه کیبرد نارجی رنگی توی رنگ سفید مونده رو صفه … خیلی حالمون گرفته شد یکونیم میلیونم میخورد تو سر قیمت… و از همه چی اغصاب خورد کن ترهم اون پوزخندای مضحک کارشناس تو نمایندگی سام سرویس بود که گف سایه انداختن صفه جز, گرانتی نیس و این یه مسیله طبیعیه توی صفهای اولد |:
این مورد
مورد دوم برادر خودم یه اس 7 معمولی داشت .. اونم زیاد اهل وال پیپر عوض کردن نبود کلا ..اقا گوشیو از همون روز اول که از تو جعبه در اورده بود با همون وال پیپر دیفالت استفاده میکرد تا اینکه بعدا یه سال وایپیرو اتفاقی عوض کردو فهمیدیم یه اثر جزیی توی صفه مونده.
حالا اگه فک میکنین من دورغ میگیمو این تماما شایعه برای تخریب سامسونگه شما میتونی خودت یه امتحانی انجام بده ببین سایه میندازه یا نه😜
چن ساعت صفه نمایش گوشیو بدون اینکه دست بهش بزنی روشنش بذار البته با درصد نور بالا .. ببین چی میشه😅
البته اینم بگم این مشکل فقط مختص پنلای سامسونگ نیس ..من گوشی ال جی که پنل ال سی دیم داره دیدم سایه انداخته یا حتی یکی دوتا ایفون 10

D.r cozmos

یه c7 سامسونگ ۳ سال پیش یکی از اعضای خانواده خرید از اندروید ۵ که روش بود ۶ و ۷ و ۸ اپدیدت داد و حتی صفحش برن این نشده
پرچمدار هارو ندیدم که برن این بشه بجز یک مورد اس ۵ و حتی الجی جی ۵ من صفحش سایه مینداخت اما دائمی نبود بنظرم کوانتم دات اصلا خوب نیست و همون اولد بهتره

saeed_l

سام علیک سامولد 😂😁

afsoon

اگر بد شانس نباشی میتونی دو سه سال طول عمر از سوپر امولد ها بگیری .دیگه برگ برنده ای هم واسه سامسونگ نیست چون دیگه میانرده های سیصد چهارصد دلاری هم سوپر امولد و اچ دی از تن پلاس دارن

Dr.Nazer

نوت ۳ و اس ۴ و اس ۵ و نوت ۵ و اس ۸ هم خیارن که گفتم هنوز دارن بدون مشکل کار میکنن!

Dr.Nazer

هرجور هم میخوای فکر کن باور کردی نکردی مهم نیست من دارم واقعیت و میگم. این گوشیایی‌ان که بعضیاشون و من داشتم و به فامیلا دادم یا از اول مال خودشون بوده، در ضمن نوت اج هم به‌لیست اضافه کن.

pedram_01

دکتر ناضر

من تمام گوشی های سامسونگ که داشتم سایه انداختن و مشکل برن این شدن رو داشتن و دارن و تمام اشنا و فامیل هام که سامسونگ دارن مشکل برن این شدن دارن . برات از نوت سه و اس 8 هم عکس فرستاده بودم اگ یادت باشه . که چه افتضاحی شدن . اس 9 پلاس خودمم این مشکل براش پیش امد فرستادم گارانتی تاچ ال سی دی عوض کردن .

Dr.Nazer

نمیدونم، من که تاحالا حتی از نزدیک برن این شدن یه گوشی رو ندیدم چه برسه گوشی خودم باشه و تجربه‌ش کنم! تمام اون گوشیایی که بالاتر لیست کردم هم هیچ مشکلی نداشتن و خوب دارن کار میکنن… شاید ما خیلی خوش‌شانسیم یا شما خیلی بدشناسید!

pedram_01

اره . شاید ما ها خیلی بد شانس هستیم ولی یه سرچ تو یوتوب بزنی چند هزار نفری که این مشکل رو دارن رو میبینی . این دو گوشی هم دست خودمه عکس دادم ببینی

http://s6.uplod.ir/i/00960/2mw9h31c4qse.jpg

http://s6.uplod.ir/i/00961/9g6348ffu4t1.jpg

Dr.Nazer

حالا میخوام بدونم که چطوری با اس ۹ پلاس از اس ۹ پلاس عکس گرفتی!😂

Dr.Nazer

والا منم یکی از فامیلامون اس ۹ پلاس داره نزدیک به یه سال و نیمه که خریدش همچنین مشکلی واسش پیش نیومده، برادر همون شخص هم دقیقا یه نوت ۵ گلد داره که خودم سال ۹۵ خریدم و ۹۶ فروختمش بهش که تا الان دارش.‌..

pedram_01

اس 9 پلاسم که فرستادم گارانتی و الان درسته . این دو گوشی یکیش نوت سه هست یکیش اس 8 هست

afsoon

من خودم نوت ۴ داشتم اول نصف نمایشگر شروع به پرش نور شد یعنی نورش کم و زیاد میشد بعدش هم کلا نمایشگر سوخت .همین دو هفته پیش هم ای ۱۰ سامسونگ خریدم پنج شنبه هفته گذشته فرستادم به گارانتیش چون توی شارژ بوده و روشن نشده زنگ زدن گفتن نمایشگر باید تعویض بشه هفتصد و هشتاد هزار تومن هم هزینه دارد .

chalton

هم pedram_01 و هم afsoon هر جفتشون مثل سگ دروغ میگن،من تمام سری اس و نوت رو داشتم و دارم( به غیر از نوت 10 و اس 10)هیچ کدومشون همچین مشکلی نداشتن هیچ کدومشون.
برید ای سی شارژ mi9 lite رو جمع کنید،یه گوشی از شیائومی و هوآوی نام ببرید که صفحه نمایشش کیفیت خوبی داشته باشه،عالی هم نخواستیم فقط خوب باشه.

chalton

اینا انداختنت وسط دارن ایستگات میکنن

Dr.Nazer

افسون که معلومه داره دروغ میگه، این اگه میخواست منطقی نظر بده نمیگفت سری A آشغاله و خریداراش بیشعور و احمق‌ان!
ولی پدرام داره راست میگه عکسا هم که داده تو اطلاعاتش نوشته با اس ۹ پلاس (G965) ثبت شده؛ نمیدونم چطور اون گوشیا اونطوری شدن ولی من که تاحالا ندیدم گوشی سامسونگ برن این بشه.

در ضمن افسون جان شما که انواع فحشای کشف‌شده و نشده رو به خریدارای سری A سامسونگ نسبت می‌دادی الان با خرید A10 (که البته نخریدی) همه‌شون به خودت بر می‌گرده!
آره سامسونگ تو دو روز نابود میشه شیائومی سالم میمونه تا ابد، اون نوت ۳ و نوت اج هم که فامیلای ما دارن معجزه خداوند و حضرت موسی‌ان! :-/

chalton

ولی پدرام داره راست میگه عکسا هم که داده تو اطلاعاتش نوشته با اس ۹ پلاس (G965) ثبت شده😂😂
از این عکسا معزز هم درست میکرد میزاشت تو سایت زیاد جدی نگیر،درست کردن این عکسا نیم ساعت وقت میخواد.

Dr.Nazer

بابا حاجی همه مث بعضیا حرفه‌ای نیستن که! این جریانم مث همون اسکرین‌شاتایی که من قبلا با S10 لینکشو میذاشتم میگفتی خودت درست کردی :-/ حالا یه آدم گوشیش برن این شده قرار نیست که همه برن این بشن اینم شانسش بوده.

Dr.Nazer

همه که نمیخوان برندارو تخریب کنن شاید طرف واقعا گوشیش مشکل داره

_V_

برن این در خصلت پنل اولد هست،،ولی من بیشتر از سه تا گوشی سامسونگ ندیدم شخصا که برن این شده باشن!
اون سه تام همشون تو نمایندگی بودن انقدر صب تا شب روشن بودن اونجوری شدن😅

_V_

پدارم فن سامسونگه همیشه طرف سامیونگو میگیره

شانس بدشم اون اتفاق افتاده

D.r cozmos

صفحات شیاعومی از مریخ که نمیاد همین سامسونگ میزنه
تا الان ترول به این احمق ندیدم بودم که دیدم
هرچی بد و بیراه به صفحات سامسونگ بدی اخرش برمیگرده به شیاعومی
دیگه صفحات شیاعومی بهتر از سامسونگ نیست
تازه کیفیت ساخت سامسونگ هم نداره

The Destroyer

دکتر افسون باید خدمتتون عرض کنم که مشکل برن این برای همه پنل های آمولد هست حتی پنل های BOE. میتونی در مورد مشکل burn in میت ۲۰ پرو سرچ کنی…

Mr_asterky

والا تا حالا سامسونگ برن این یکی دیدم اونم از مدلای 2014 بود ولی تو اس 7 تعویض ال سی دی زیاد بود چون پیکسل سوزیش بالا بود و شکستن

Mr_asterky

بقیه شون مشکلی نداشتن مگه اینکه با هاشون کشتی بگیرین

pedram_01

chalton سلام من خودم طرفدار سامسونگ هستم و تمام گوشی هاشو داشتم و دارم . این مشکلی که گفتم یعنی همین برن این شدن مربوط میشه به جنس صفحه نمایش های امولد و ربطی به شرکت سامسونگ نداره . یعنی صفحه نمایش امولد الجی هم این مشکل رو داره مخصوصا تو تلویزیون هاش . و حتی آیفون های جدید و یا حتی هووای هر شرکتی که از این تکنولوژی استفاده کنه احتمال اینکه این مشکل براش پیش بیاد زیاد هست . و مطمعن باش سامسونگ به زودی تکنولوژیش Qled که توی تلویزیون هاش و جدیدا تو یه لپ‌تاپ کار گذاشته رو توی گوشی هاشم میاره و دیگ این مشکل رو نخواهد داشت و همه شرکت ها مجبور به خرید این تکنولوژی از سامسونگ میشن.

chalton

داداش گلم من بالا هم گفتم همه سری ها رو داشتم خدا شاهده همچین مشکلی رو من تو هیچ کدوم از سری نوت و اس ندیدم،این سایه انداختن تو الجی و هوآوی شدیدا زیاده،حالا شاید چند تا دونه تو سامسونگ ها اینطوری باشه اونم هز شانست رسیده به تو البته اونم تو سری های قبل از اس 6 به پایین شاید اینطوری باشه ولی تو اس 7 8 9 که دیگه به خیچ عنوان قبول ندارم و اس 10 که خنده داره این موضوع.

D.r cozmos

به pedram_01 من خودم قبل این گوشیم الجی جی ۵ داشتم تحقیق کنی پنلش کوانتم دات هست
یک عیب فوق العاده بزرگ داره اگر چند دقیقه چیزی روی صفحه ثابت بشه تا نیم ساعت سایش روی صفحه میبینی ولی بعد محو میشه اینم یک نوع برن اینه که صفحات کوانتم داره بخاطر نقاط کوانتمیه
ولی انصافا مشکی کوانتم دات بجز تاریکی مطلق با اولد هیچ فرقی نداره حتی کنتراستش من بیشتر میپسندم عمق تاریکی و روشنی خیلی بهتری داره ولی مشکلات مصرف باتری بالا رو داره و یووی زیاد چون اینا نور پس زمینش ابیه و از دولایه فیلتر قرمز و سبز رد میشه کوانتم دات هم یه وقت کشی برای سامسونگ هست که توی تلویزیون بتونه به اولد های الجی برسه
راهکار های مختلفی برای افزایش عمر اولد هست که الجی بهترین راهکار انتخاب کرده هر پیکسل ۴ تا ساب پیکسل داره سفید و سه رنگ اصلی
رنگ سفید بسیار کشنده هست برای صفحات سامسونگ چون باید این رنگ با روشن کردن سه تا ساب پیکسل بسازه که عمر همش کاهش میده
سامسونگ برای افزایش عمر دیاموند پیکسل معرفی کرد و اندازه ساب پیکسل های ابی و قرمز بزرگ تر کرده چون عمر اینا کمتره و دقت کنی وقتی میزنه حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت یعنی کلی کار کرده و عمر بیشتری داره و دقت کنی رنگ ها توی نسل جدید سامسونگ مثل اس ۱۰ خیلی کم رنگ تر شده
که اینم باعث افزایش عمر میشه
من خودم طرفدار سفت و سخت ال سی دی بودم اصلا برای همین بود الجی میخریدم ولی اولد واقعا بالغ شده مخصوصا صفحات داینامیک اولد سامسونگ ولی خب اینده ماله اولده
بازار تلویزون الجی داره و سامسونگ هم موبایل رو بنظرم بوئه خیلی مونده به این دوتا برسند و زودتر برن این میشن

Milad7

شدیدا منتظر اس 11 هستم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)