حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 13.2.2 برای رفع مشکل مدیریت رم آیفون ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل

اپل امروز آپدیت iOS 13.2.2 را برای آیفون ها و آیپادهای سازگار با این سیستم عامل، منتشر کرد. جدیدترین نسخه از سیستم عامل همراه اپل ماه گذشته عرضه شد اما نواقص و ایرادهای متعدد آن باعث شده تا در همین فاصله اندک چندین آپدیت و پچ مختلف ارائه شود. آپدیت iOS 13.2.2 برای رفع مشکل مدیریت رم آیفون ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت iOS 13.2.2

آپدیت iOS 13.2.2

آپدیت iOS 13.2.2

جدیدترین آپدیت iOS 13 حدود ۱۰۰ مگابایت حجم دارد و از این حیث یکی از کوچکترین آپدیت های ارائه شده برای این سیستم عامل محسوب می شود. اما برخلاف حجم کمی که دارد، اصلاحات مهمی را با خود به همراه داشته است. از زمان عرضه iOS 13.2، بسیاری از کاربران گزارش داده اند که در هنگام اجرای همزمان دو یا چند برنامه، آن هایی که در پس زمینه قرار می گیرند به صورت خودکار متوقف می شوند و بدین ترتیب عملاً قابلیت مولتی تسکینگ با مشکل مواجه می شود. اپل در به‌روزرسانی جدید، به طور خاص بر روی حل این مشکل تمرکز کرده و خوشبختانه دیگر جای نگرانی از بابت بسته شدن برنامه های فعال در پس زمینه، نخواهد بود.

البته در کنار برطرف کردن مشکل مذکور، این آپدیت جدید برخی مشکلات مربوط به سیگنال تلفن همراه و داده را هم برطرف می کند، که این موارد نیز جزو مشکلات نسبتاً رایج در بین کاربران آی او اس بود.

با وجود اینکه آپدیت iOS 13.2.2 ایرادهای مهمی را برطرف می کند، اما هنوز هم چندین و چند مشکل دیگر در سیستم عامل همراه اپل باقی مانده که آپدیت مربوط به آن ها فعلا مراحل تست بتا را سپری می کند. اما به هر حال، نکته امیدوار کننده این است که به نظر می رسد اپل از تمامی مشکلات iOS 13 آگاهی دارد و برای رفع آن ها تلاش می کند.

شما آپدیت iOS 13.2.2 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_DJ

دوستان این اکانت واقعی من هستش اون یکی فیک هست،دکتر ناظر به دادم برس
نمیدونم کی فیکم رو زده حالا یا چالتون یا طرفداری چالتون هستن که فیکم رو زده،در هر صورت خواهش میکنم بس کنید،من غلط کردم حرفی زدم.

Mahdi

بازم فکر نکنم با ۴ گیگ رم چیزی درست بشه حتی درست هم بشه نسبت به گوشیای اندرویدی کم میاره

Ali_DJ Style

درسته داداش مهدی ۴ گیگ کمه

_V_

این اکانت درسته

عکسش با اون اکانتی ک دیشب باهاش بحث کردیم یکیه

هروفت عکس عوض کنید هرچی کامنت در طول تاریخ با اون اکانت دادید عکسش همون میشه

Ali_DJ Style

واعظ جان این اکانت خودمه. چالتون امروز اکانت فیک منو ساخته مطمعنا که تعداد ترنج هاش کمه آقای عطا.یی اگه اکانت فیک چالتون و اکانت اصلیشو نبنده من شنبه میرم پلیس فتا و از سینا عطا.یی شکایت میکنم چرا باید اطلاعات مردم و حریم خصوصی شون به این راحتی دست یه عده مخرب بیوفته ؟؟

Ali_DJ Style

من کاری به این چیزا ندارم ولی اگه آقای عطا..یی اکانت فیک منو که تعداد ترنج هاش کمه و راحت میشه از اکانت خودم تشخیص داد واکانت اصلی چالتون رو نبنده و مسدود نکنه ..
من شنبه میرم پلیس فتا و از مسئول اینجا شکایت میکنم ..چرا باید اطلاعات کاربری افراد و حریم خصوصی شون به این راحتی دست افراد مخرب بیوفته؟؟

calantar

این عملکرد ایفون نشون میده به فکر کاربرانش هست

Milad7

خیلی هم عالی 🙂

Milad7

اگر رم 6 قرار میداد عالی میشد….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)