حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار طراحی ادوبی فرسکو برای ویندوز ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | Windows

در کنفرانس امروز ادوبی مشخص شد که ادوبی فرسکو برای ویندوز ارایه می شود. Fresco یک نرم افزار مخصوص طراحی و نقاشی است و بیشتر برای دستگاهی مفید است که از قلم بهره ببرد. این نرم افزار ابتدا برای iOS ارایه شده بود و حالا برای ویندوز هم در دسترس خواهد بود. جالب است که برای مک این نرم افزار ارایه نشده است. در ادامه با ترنجی تا درباره آن صحبت کنیم.

ادوبی فرسکو برای ویندوز

ادوبی فرسکو برای ویندوز

ادوبی فرسکو برای ویندوز

ادوبی فرسکو پیش‌ از این و در اوایل سال جاری میلادی برای آیپد‌ منتشر شد و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. طبق خبرهای منتشر شده، ادوبی اعلام کرده که نسخه‌ ویندوزی فرسکو مثل نسخه‌ آیپد برای کاربران سرویس Adobe Creative Cloud رایگان بوده و کاربران دیگر با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. اگر سابقه استفاده از فرسکو را داشته باشید، حتما به عملکرد فوق‌العاده آن در زمینه نقاشی و رنگ‌آمیزی حرفه‌ای پی برده‌اید.

ادوبی اعلام کرده که فعلا قصد دارد اولین نسخه ویندوزی فرسکو را برای دستگاه هایی که قلم دیجیتالی دارند عرضه کند. دستگاه هایی مانند مایکروسافت سرفیس پرو یا وکام موبایل استودیو پرو.

همچنین کمپانی ادوبی با معرفی این نسخه از فرسکو از قابلیت جدیدی نیز رونمایی کرده است. با این قابلیت جدید می‌توانید فایل‌های PSD را بین فتوشاپ و فرسکو جا به جا کنید. هر دو نسخه آیپد و ویندوزی فرسکو از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که کمپانی ادوبی اوایل سال 2019 اعلام کرده بود مشغول کار بر روی نسخه‌ خاصی از اپلیکیشن فرسکو برای دستگاه های مبتنی بر ARM، مانند سرفیس پرو ایکس است. البته هنوز اطلاعات دقیق و تازه‌ای از این نسخه منتشر نشده و معلوم نیست چه زمانی شاهد انتشار آن خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ منتظر ادوبی فرسکو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

دوستان یه بنده‌خدایِ دیوانه‌ای هرچی بش میگم ولی میخواد به‌جای اس ۱۰ پلاس A80 بخره؛ از چندتا بنده‌خدای دیگه هم پرسیده بش گفتن A80! چطور من ارشاد کنم این لعنتی رو؟😐😂

ALiKiNG

هم خودش و هم اون روانیایی ک بهش پیشنهاد دادن رو بکش
حیف اکسیژنی ک مصرف میکنن

Mr_asterky

بهش نوکیا ۱۱۰۰ پیشنهاد بده

Milad7

خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)