حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت کوییک ار (Quick R) با کوییک چیست؟

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

سایپا طراحی جدید ساینا را ارایه کرد و این بار جای اینکه مانند تیبا و تیبا ۲، نام نسخه هاچبک را ساینا ۲ بگذارد، آن را کوییک نامید. کوییک حالا برای خود یک نسخه جدید دارد، کوییک R که تفاوت های جزئی دارد اما می خواهد که زیباتر باشد، چیزی که عموما محصولات طراحی شده توسط سایپا، ندارند! امروز بود که در ترنجی خواندیم کوییک آر (Quik R) پارس خودرو همان کوییک کراس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید ات ببینیم تفاوت کوییک ار (Quik R) با کوییک چیست؟

تفاوت کوییک ار (Quik R) با کوییک

تفاوت کوییک ار (Quick R) با کوییک

تفاوت کوییک ار (Quick R) با کوییک

مدل جدیدی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو تولید و تا پایان سال ۹۸ به بازار عرضه می‌شود.
علی شیخ‌زاده اظهار کرد: با وجود اینکه محصول کوئیک به تازگی در گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسبی که از مشتریان دریافت شده و همچنین تاکید تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان، مدل جدیدی از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد.

شیخ زاده با بیان اینکه این مدل از محصول کوئیک با نام کوییک آر (QUIK-R) نام‌گذاری شده است افزود: از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.

وی ادامه داد:

به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، “سفید” رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند جدید و تحول‌گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوئیک آر (QUIK-R) نسبت به کوئیک (QUIK) برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.

نظر شما درباره کوییک آر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

رقیب مرسدس بنز اس کلاس و بی ام و سری ۷ هست 😂🤣😂🤣پلتفرم اصلی همون پراید هست موتور هم همون پراید هست با کمی ارتقا .😂باید خون گریست چون نسخه آپشن دارش بالای صد ملیون پولشه

Amin B3DA

ساقی طراحش فک کنم ساقی تتلو باشه

Milad7

سوسک باغه خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)