حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هواوی نوا ۶ (Nova 6) با سوراخ نمایشگر شامل دوربین سلفی دوگانه را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

گوشی هواوی نوا ۶ (Nova 6) تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. امروز در جدیدترین شایعات رندر جالبی درباره آن لو رفته که اطلاعات جالبی را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر هواوی نوا ۶ (Nova 6) با سوراخ نمایشگر شامل دوربین سلفی دوگانه را ببینید.

رندر هواوی نوا ۶

رندر هواوی نوا ۶ (Nova 6)

رندر هواوی نوا ۶ (Nova 6)

یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم و خواندیم که هواوی نوا ۶ 5G با سوراخ نمایشگر دربرگیرنده دوربین سلفی دوگانه ارایه خواهد شد.

بعد از انتشار اخباری درباره ویژگی‌های ظاهری و بخشی از مشخصات فنی هواوی نوا ۶ نوبت به وب سایت Android Headlines رسید تا رندر جدیدی از آن منتشر کند. وقتی اولین رندر گوشی هواوی نوا ۶ 5G منتشر شد، به وجود دوربین سلفی دوگانه از نوع روی نمایشگر در آن پی بردیم. چند روز بعد نوبت به انتشار عکس هواوی نوا ۶ 5G در دنیای واقعی رسید که وجود دوربین سلفی دوگانه در این گوشی را تایید می‌کرد. رندر جدید، تاکید مجددی بر سبک طراحی یاد شده برای ششمین نسل از گوشی‌های هوشمند سری Nova دارد.

یکی دیگر از نکاتی‌ که بر اساس رندر جدید هواوی نوا 6 به آن پی بردیم، گزینه‌های رنگ متفاوت آن محسوب می‌شود؛ گوشی هوشمند 5G آتی هواوی دارای سه گزینه رنگ مشکی، آبی و ارغوانی خواهد بود. هر گزینه رنگ در کشورهای مختلف، با نامی متفاوت، عرضه می‌شود.

گفتنی است بر اساس اخبار و شایعات اخیر، هواوی در طراحی گوشی آنر وی ۳۰ نیز از طراحی بدون حاشیه مشابهی (دوربین سلفی دوگانه روی نمایشگر) استفاده خواهد کرد.

انتظار داریم گوشی هواوی نوا ۶ در دو نسخه 4G و 5G عرضه شود. آن‌ها از نظر مشخصات فنی و ظاهر تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت. درباره دیگر مشخصات فنی گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست. طبق رندرهای قبلی، گوشی به یک دوربین اصلی چهارگانه مجهز خواهد شد. احتمال استفاده از سنسور دوربین موبایل رنگی با رزولوشن بالا در آن زیاد است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی نوا ۶ (Nova 6) با دوربین سلفی دوگانه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
D.r cozmos

هواوی اینقد بدبخته کل شرکتش کپیه
از همون اول هم دروغ میگفت
هم کپی میکرد
ماجرای پی ۷ بود که دروغ گفته بود فاش شد
الانم میگه ولی بل احتیاط بیشتر

Milad7

اس ده پلاس معکوسه =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)