حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۶ (Nova 6) با پشتیبانی از شبکه 5G ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

شرکت هوآوی در بهار سال جاری گوشی هوشمند نوا ۵ را معرفی کرد و خانواده نوا ۵ بسیار پربار و پرجمعیت است! به نظر می‌رسد زودتر از انتظار می‌خواهد جانشین را به نام نوا ۶ رونمایی کند. گوشی هوشمندی میان رده‌ای که از مشخصات سخت افزاری خوبی بهره می‌برد. گفته می شود هواوی نوا ۶ (Nova 6) با پشتیبانی از شبکه 5G ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی نوا ۶

هواوی نوا ۶

هواوی نوا ۶

تاکنون اطلاعات کافی از نوا ۶ منتشر نشده اما به تازگی اوان بلس یکی از ویژگی‌های نوا ۶ را فاش کرده است. این لودهنده اطلاعات در دنیای تلفن هوشمند، بیان داشت که نوا ۶ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

ما پیش بینی می‌کنیم که شرکت چینی این گوشی هوشمند را اوایل سال 2020 معرفی کند و بعید به نظر می‌رسد بزودی معرفی از نوا ۶ داشته باشد. به هر حال باید منتظر ماند تا شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی باشیم.

از مشخصات کلیدی نوا ۵ نسل فعلی باید به صفحه نمایش 6.39 اینچی 1080×2340 اولد، پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 810 با تراشه گرافیکی Mali-G52 MP6، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری EMUI 9.1، باتری 3500 میلی آمپری، دوربین عقب چهارگانه 48/16/2/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

احتمالا نوا ۶ نیز شامل مشخصاتی شبیه به نوا 5 خواهد بود با این تفاوت که دیوایس مورد اشاره تغییراتی در بحث سخت افزاری خواهد داشت و یک مدل معمولی نیست. شایان ذکر بوده که هوآوی سری نوا را به عنوان گوشی‌های هوشمند میان رده پریمیومی روانه بازار می‌کند و پرچمدار نیستند. احتمال دارد نوا 6 به پردازنده کایرین میان رده نسل جدید مجهز شود. در بخش دوربین نیز محتمل است که شامل دوربین 64 مگاپیکسلی خواهد شد و صفحه نمایش پروضوح و جذاب‌تری دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی میان رده هواوی با پشتیبانی از شبکه 5G یک دستگاه موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

احتمالا به کایرین 980 مجهز باشه

The Destroyer

شایدم ۹۹۰

Alireza1995

شاید کایرین 810 اف باشه

Milad7

980 دیگه قدیمی شده…

Amir galaxy

سال بعدی همه ی پرچمدارا باید 5g باشن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)