حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی اپل چارک چهارم سال ۲۰۱۹ درآمد ۶۴ میلیارد دلاری را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، عملکرد تجاری شرکت ها

احتمالا انتظار داشته باشید که گزارش مالی اپل برای چارک چهارم سال ۲۰۱۹ حاکی از افت درآمد باشد یا سود کمی برای این شرکت رقم زده باشد. خب باید بگویم که اینطور نیست و گزارش مالی اپل چارک چهارم سال ۲۰۱۹ درآمد ۶۴ میلیارد دلاری را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گزارش مالی اپل چارک چهارم سال ۲۰۱۹

اپل

اپل

اپل گزارش جدید میزان درآمد خود طی سه ماهه اخیر را اعلام کرد. بر اساس آن، با در نظر گرفتن میزان درآمد بر اساس هر سهم، رکورد جدیدی به ثبت رسیده است. طی چهارمین ربع مالی سال 2019، اپل موفق به کسب 64 میلیارد دلار شد! گفتی است سه ماهه مالی با تقویم عادی تفاوت دارد. به عنوان نمونه درآمد اپل در چارک چهارم مالی ۲۰۱۹ از روز بیست و هشتم سپتامبر (ششم مهر) تا سه ماه قبل از آن بررسی می‌شود.

تیم کوک مدیر عامل اپل، سال مالی ۲۰۱۹ را برای این شرکت فوق‌العاده ذکر کرد. بیشترین میزان درآمد طی یک سه ماهه، در سال جاری برای شرکت سازنده آیفون به دست آمد. این در حالی است که می‌دانیم میزان فروش آیفون‌های اپل، از سال 2017 تا امروز، تعریف زیادی نداشته و در مقایسه با قبل کاهشی قابل توجه به خود دیده است. افزایش درآمد اپل را باید مدیون سرویس‌های اینترنتی، گجت‌های پوشیدنی و مخصوصا تبلت‌های آیپد دانست.

تیم کوک معتقد است طی چند سال اخیر، قضاوت‌های نادرستی از سوی کاربران و وب سایت‌های خبری درباره گوشی‌های آیفون شده است (!). این موضوع به طور طبیعی به کاهش میزان تمایل کاربران به خرید گوشی‌های آی او اسی جدید منجر می‌شود. مدیر عامل اپل امیدوار است در این شرایط، ایرباد ایرپادز پرو با پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ، اپل تی وی پلاس و دیگر سرویس‌ها و گجت‌ های پوشیدنی اپل به افزایش فروش آن‌ها کمک کند.

اپل Slofie

اپل Slofie

میزان درآمد بر اساس هر سهم طی سه ماهه مالی چهارم در سال 2019، در مقایسه با سه ماهه قبلی آن 4 درصد بهبود داشت. میزان درآمد کلی شرکت در مقایسه با ربع قبلی (بدون در نظر گرفتن ارزش هر سهم)، 2 درصد بهبود به خود دید. بر اساس اعلام اپل، 60 درصد فروش این شرکت طی ربع مالی آخر سال 2019 در بازارهای کشورهای خارج از آمریکا بوده است.

تنها سازنده گجت های آی او اسی در دنیا، برنامه‌های ویژه‌ای برای سال آتی دارد. اپل درآمد خود طی سه ماهه مالی اول 2020 را چیزی بین 85 میلیارد الی 89 میلیارد دلار تخمین می‌زند!

نظر شما درباره این میلیاردها دلار درآمد این شرکت تریلیون دلاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

درآمد حاصله از فروش نفت در زمان غیر تحریمی ایران پنجاه ملیارد دلار در سال بود .اونوقت اپل در چند ماه۶۰ ملیارد دلار درآمد داره .

Milad7

نشون داده کت تن کیه 🙂

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)