حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر مک بوک پرو ۱۶ اینچی لو رفت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

چندی است که حرف و حدیث‌ها پیرامون مک بوک پرو ۱۶ اینچی بر سر زبان‌ها افتاده و پیش بینی می‌شود که در کنفرانس پیش روی اپل در ماه نوامبر، شاهد رونمایی از آن باشیم. امروز تصویر مک بوک پرو ۱۶ اینچی لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

مک بوک ۱۶

مک بوک ۱۶

شب گذشته، وب سایت MacRumors اقدام به انتشار تصویر درز کرده مک بوک پرو ۱۶ اینچی کرد. در این تصویر شاهد حاشیه‌های کمتر در اطراف نمایشگر دستگاه هستیم و پنل تاچ بار آن نیز با مدل‌های موجود تفاوت داشته و دکمه پاور و Escape به صورت جداگانه در تصویر ظاهر شده‌اند.

منبع منتشر کننده خبر مدعی است که مک بوک پرو 16 اینچی با پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 5300M یا 5500M همراه خواهد بود. این در حالی است که با اطلاعاتی که از کدهای macOS Catalina 10.15.1 به دست آمده، باید انتظار پردازنده گرافیکی Radeon RX 5500/5500M را داشته باشیم.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی احتمالا با قیمت ۳۰۰۰ دلار ارایه می شود

تصویر درز پیدا کرده با عکسی که از کدهای نسخه آزمایشی مک او اس کاتالینا 10.15.1 استخراج شده بود نیز همخوانی دارد.

پیش تر در خبرها عنوان شده بود که تولید محدود مک بوک پرو 16 اینچی چندی است که آغاز شده، اما هنوز تاریخ دقیقی برای کنفرانس رونمایی از آن مشخص نشده است. لذا باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه محصولی توسط اهالی کوپرتینو معرفی خواهد شد و چه ویژگی‌هایی را با خود به همراه خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر مک بوک پرو ۱۶ اینچ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

3 هزار تا 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)