حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قفل اثرانگشت واتس اپ اندروید ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | پیام رسان

چیزی که همیشه برای من سوال است این است که چرا واتس اپ قابلیت های بسیار بدیهی را اینقدر دیر ارایه می کند. البته پیش از این واتس اپ iOS قابلیت قفل اثرانگشت را داشت اما بنا به هر دلیلی این پیام رسان تحت تملک فیس بوک ویژگی مذکور را به دستگاه های اندرویدی اضافه نکرده بود. امروز خبر می رسد که قفل اثرانگشت واتس اپ اندروید ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قفل اثرانگشت واتس اپ اندروید

قفل اثرانگشت واتس اپ اندروید

قفل اثرانگشت واتس اپ اندروید

جدیدترین آپدیت واتس اپ اندروید آپدیت بزرگی محسوب نمی‌شود، اما یک ویژگی مهم با خود دارد. در واقع این آپدیت تنها یک ویژگی به نرم‌افزار اضافه می‌کند: یک لایه امنیتی جدید با حسگر اثر انگشت. واتس‌اپ در دستگاه‌های iOS از قابلیت‌هایی مانند تاچ آی‌دی و فیس آی‌دی استفاده کرد تا امنیت کاربران را افزایش دهد. حالا نوبت به دستگاه‌های اندرویدی رسیده است و واتس‌اپ اعلام کرده است که این دسته از کاربران می‌توانند از این پس از حسگر اثر انگشت استفاده کنند.

آموزش فعال کردن قفل اثرانگشت واتس اپ اندروید

این قابلیت تحت عنوان fingerprint lock منتشر شده و همانگونه که از نامش پیداست، کاربر می‌تواند برای باز کردن نرم‌افزار از آن استفاده کند. ناگفته مشخص است که این قابلیت تنها بر روی دستگاه هایی کاربرد دارد که حسگر اثر انگشت دارند. در هر صورت، برای بهره‌مندی از لایه امنیتی جدید واتس‌اپ ابتدا باید آخرین به‌روزرسانی را دریافت و نصب کنید؛ سپس با رفتن به مسیر:

Settings > Account > Privacy > Fingerprint lock

به راحتی می‌توانید این قابلیت را بر روی دستگاه خود فعال نمایید.

نظر شما درباره قفل اثرانگشت واتس اپ اندروید چیست؟ از آن استفاده خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

_V_

ساییدی همه پستا اینو دادی

Dr.Nazer

انشاءالله فردا نتیجه‌شو اعلام میکنم😐😂

_V_

به نظر خوب میاد

Dr. DIM

واعظ بگه خوبه پس خوبه 😍

Milad7

جی بی واتس که خیلی وقته اینو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)