حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیا اپتیما ۲۰۲۱ را ببنید

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | خودرو

کیا کی ۵ ۲۰۲۰ یا کیا اپتیما ۲۰۲۱ به عنوان نسل چهارم سدان اپتیما ارایه خواهد شد و در طراحی تقاوت های قابل تاملی را می بینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کیا اپتیما ۲۰۲۱ را ببنید.

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا قصد دارد نسل جدید کیا اپتیما را برای عرضه به بازار آماده کند که نسبت به قبل به طور کامل دگرگون شده است. تصاویر منتشر شده به خوبی این تحول بزرگ را نشان می‌دهند. هرچند تصاویر منتشر شده به مدل کره‌ای اپتیما یا کیا K5 مربوط می‌شود، اما در گذشته شاهد این موضوع بوده‌ایم که مدل کره‌ای با نسخه‌هایی که در آمریکا عرضه می‌شوند تفاوت چندانی ندارند.

تیزر منتشر شده به خوبی نشان می‌دهند که کیا اپتیما ۲۰۲۱ به نسل فعلی خود شباهتی ندارد و به عنوان یک سدان سایز متوسط در جایگاه متفاوتی قرار خواهد داشت. مدتی قبل از محصول جدید کیا تصاویر جاسوسی منتشر شد، اما پوشش‌های استتاری که روی آن قرار گرفته بود، مانع از مشاهده جزئیات این سدان کره‌ای می‌شود.

به طور کلی جلوپنجره عریض دماغه ببری و خط سقف با خمیدگی مناسب این خودرو نوید یک سدان بسیار جذاب را نسبت به نسل قبلی می‌دهد. گفتنی است چهارمین نسل کیا اپتیما به مدت 4 سال همچنان به بازار عرضه می‌شود و عرضه نسل جدیدی از این سدان کره‌ای یک اقدام بسیار مناسب از سوی کیا خواهد بود. چراغ‌های جلوی کیا اپتیما 2021 نیز از طراحی جالبی بهره می‌برند؛ چراکه قسمتی از این چراغ‌ها که با جلوپنجره ادغام شده است، دارای دیلایت‌های LED به شکل حرف Z است که پیش‌تر این طراحی را در مدل کادنزا هم دیده بودیم.

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا اپتیما ۲۰۲۱

طراحان برای پروفیل جانبی این سدان سایز متوسط از خط منحنی پررنگی استفاده کرده‌اند که در کنار نبود دستگیره درها برای این خودرو در بخش جانبی ظاهر هماهنگی به چشم می‌خورد. هرچند چنین تصاویری به عنوان رندرهای دیجیتالی محسوب می‌شوند و به احتمال زیاد در نسخه‌های تولیدی برای این خودرو دستگیره درها نیز در نظر گرفته خواهد شد. از سایر بخش‌های مهم این خودرو باید به آینه‌های جانبی اشاره کرد که در قسمت پایین‌تری از درهای خودرو جای گرفته‌اند. همچنین طراحان این خودروساز کره‌ای برای اینکه در سرنشینان حسی همانند خودروهای کوپه ایجاد شود، از میله کرومی ضخیمی در پایه ستون A استفاده شده است که تا بالای سقف کشیده شده و حدودا تا ستون عقب امتداد دارد.

طراحی عقب اپتیما ۲۰۲۱ شاهد چراغ‌هایی از جنس LED هستیم که به یکدیگر متصل شده‌اند. اگر به این تصاویر دقت کنید متوجه خواهید شد که لبه صندوق نیز از نواری کرومی بهره می‌برد که از یک سو به سوی دیگر کشیده شده‌اند. در این تصاویر دو خروجی اگزوز دیده نمی‌شوند، اما تصاویر جاسوسی قبلی وجود آنها را تایید کرده بود. تیزری که اخیرا کیا برای کابین نسل جدید سدان خود منتشر کرده بود، نشان می‌دهد پشت آمپرهای این خودرو کاملا دیجیتال بوده و برای کابین صفحه نمایش بزرگی در نظر گرفته شده است.

طراحان کیا همچنین برای کنسول مرکزی دکمه‌های کمتری را ارائه داده‌اند و اهرم تعویض دنده بزرگ نسل فعلی نیز در این خودرو حذف شده و حالا شیفتری کوچک جای آن را گرفته است.

نظر شما درباره کیا اپتیما ۲۰۲۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به تولید‌ملی ایران نمی‌رسد

_V_

#فاک

Dr.Nazer

خدایا بسه دیگه

The Destroyer

ای جااااااااااااااااااااان

_V_

مموتی اومده چی چی اورده
بین التعطیلین…

android 10

جونم مموتی😂😂

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

Note_kayhan

اینجور خبرها هم خوبه که پیشرفت و زیبایی خودرو ببینیم ولی ناخودآگاه کشور خودمون میاد تو ذهنم و 💩میکنه تو افکار خوب حتی رویا بافی

afsoon

واقعا چرا توی ایران بدنیا آمدیم ؟

Mahdi.L

چون خدا بندگانی که بیشتر دوست داره رو بیشتر سختی میده

_V_

😂😅👍💪

Amin B3DA

طراحی سری اپتیما را کوبیده ع نو ساخته ایول

Milad7

خیلی شیکه

Milad7

چراغ های جلوش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)