حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیا اپتیما ۲۰۲۱ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

هفته گذشته بود که در ترنجی کیا اپتیما ۲۰۲۱ را دیدیم. امروز اما کیا با معرفی نسل جدید «اپتیما» تحول شگرفی در سگمنت خودروهای سدان خود ایجاد کرده است. این خودرو در بازار کره جنوبی معرفی شده و از ماه آینده در این کشور عرضه خواهد شد. نسل ششم اپتیما با طراحی کاملا جدید رونمایی شده و از جلوپنجره Tiger Nose و چراغ های روشنایی روز کشیده بهره می برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کیا اپتیما ۲۰۲۱ را در عکس های واقعی ببینید.

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا اپتیما ۲۰۲۱

خطوط جذابی روی کاپوت و نمای کناری خودرو به کار رفته که نسل جدید اپتیما را جذاب تر از گذشته می کند. در قسمت عقب نیز چراغ های کشیده ای در عرض بدنه قرار گرفته اند و با لامپ های LED مزین شده اند. دیفیوزر، درِ صندوق عقب، سپر و خروجی اگزوز یکپارچه همگی طراحی جدید و جذابی دارند.

سقف خودرو تا قسمت شیشه عقب به صورت شیب دار طراحی شده و ظاهری همچون خودروهای فست بک دارد. خریداران می توانند رینگ هایی بین ۱۶ تا ۱۹ اینچ را سفارش بدهند. با بهره مندی از ۴۹۰۵ میلی متر طول و ۱۸۶۰ میلی متر عرض، اپتیمای جدید ۵۰ میلی متر طویل تر و ۲۵ میلی متر عریض تر از نسل قبل است.

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا اپتیما ۲۰۲۱

ارتفاع اپتیما ۲۰۲۱ نیز با کاهش ۲۰ میلی متری اکنون به ۱۴۴۵ میلی متر می رسد. فاصله طولی بین محورها هم از ۲۸۰۵ میلی متر به ۲۸۵۰ میلی متر رسیده است. تاکنون عکس های رسمی از کابین خودرو منتشر نشده است، اما طبق اسکچ های رسمی، تغییرات قابل توجه ای در کابین صورت گرفته است.

برای پشت آمپر و سیستم سرگرمی، دو نمایشگر لمسی بزرگ درنظر گرفته شده است. کنسول میانی کاملاً باز طراحی شده و ظاهر جدیدی دارد. مدل های اروپایی و آمریکایی کیا اپتیما K5 به احتمال زیاد با ظاهری مشابه در ماه های آینده رونمایی خواهند شد. احتمال معرفی این خودرو در نمایشگاه خودروی لس آنجلس نیز وجود دارد.

کیا اپتیما ۲۰۲۱

کیا اپتیما ۲۰۲۱

نظر شما درباره کیا اپتیما ۲۰۲۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار بلوچ

خیلی قشنگه اصلا شبیه پوسترهای زشتش نیست 😍

Amin B3DA

👏❤😍

Milad7

به به خیلی خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)