حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مدیریت رم در iOS 13.2 وجود دارد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | iOS، آپدیت

طبق جدیدترین گزارش عدد عملکرد iOS 13.2 هنگام ترک برنامه های مختلف حتی در گوشی های گران قیمتی از جمله آیفون ۱۱ پرو بسیار ضعیف است. در حقیقت گزارش شده که مشکل مدیریت رم در iOS 13.2 وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشکل مدیریت رم در iOS 13.2

گفته می شود عملکرد iOS 13.2 هنگام عملکرد مولتی تسکینگ میان برنامه های مختلف بسیار ضعیف به نظر می رسد. نکته جالب آن است که این اتفاق حتی در گوشی های جدیدی همچون آیفون 11 پرو و گجتی مانند آیپد پرو نیز رخ می دهد. MacRumors شکایت تعدادی از کاربران از منابع مختلف را درباره سیستم مدیریتی ضعیف RAM گوشی ها و گجت ها جمع آوری کرده است.

به نظر می رسد سیستم عامل iOS 13.2 تمامی اپلیکیشن ها را زمان دسترسی مجدد ریلود می کند؛ حتی هنگامی که زمان زیادی از استفاده قبلی آن ها نگذشته باشد. در نتیجه، کاربر تمام آن چه در ابتدا انجام داده یا مشاهده کرده بوده را از دست می دهد که این موضوع مولتی تسکینگ کاربران را با مشکل مواجه می کند.

یکی از کاربران آیفون 11 پرو در این زمینه ادعا کرده که برنامه یوتیوب را چند لحظه ترک کرده تا به یک پیام پاسخ دهد و زمانی که به برنامه یوتیوب برگشته، ویدیو ریلود شده و این کاربر مجبور به مشاهده مجدد آن بوده است. سایر کاربران نیز از تجارب مشابه سخن گفته اند. برخی از کاربران نیز ادعا کرده اند که سافاری نیز هیچ تبی را زمانی که آن را ترک می کنند، باز نگه نمی دارد. شکایت های زیاد دیگری نیز از طریق ردیت، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی جمع آوری شده اند.

رو‌به‌رو شدن با باگی که فرآیند مولتی تسکینگ کاربر را با مشکل مواجه کند، می تواند بسیار خسته کننده باشد، به ویژه زمانی که کاربر در حال استفاده از یکی از گران قیمت ترین گوشی های موجود در بازار است. برای مشاهده واکنش اپل نسبت به این موضوع باید منتظر بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سلطان مدیریت رم حالا به مشکل خواهد خورد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

این گوشی اج تقدیم شما
http://uupload.ir/files/6dyk_oskol.jpg

Mahdi

مدیریت رم و رم ۴ گیگ یعنی چقدر بیشتر هزینه میکنه تا ۶ گیگ رم بزاره؟

Farcry

دوست عزیز این مشکل اصلا ربطی‌به رم نداره چون آیپد پرو ۶ گیگ رم داره ولی این مشکل رو داره.توی ios13.1.1 این مشکل حل شده بود ولی باز توی ios 13.2 دوباره این مشکل دیده شده.

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

پ ن : نتایج واقعا عجیبه!!

The Destroyer

دکی مطمئنی نمیشه با vpn رای داد؟

Dr.Nazer

ترول‌های محترمی که با انواع روش‌های سامورایی به Mi 9 Pro رای دادین؛ دیگه حداقل رو کامنت منفی ندین😂

mabdoli66

من این مشکل ازاردهنده رو از نسخه قبلی iOS دارم. واقعا راه چاره چیه ؟ چندبار بخاطر این مورد وسوسه شدم برم سراغ اندورید

_V_

لول

Milad7

آی او اس کم کم داره باگ او اس میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)